środa, 25 lipca 2018

Tak się zastanawiam...

Heloł piękne :D

Na swoim Instagramie zadałam wczoraj pytanie, co sądzicie o moim powrocie do pisania bloga i kilka osób wyraziło chęć ponownego czytania moich wypocin więc rozważam powrót. Nawet gdybym miała pisać dla tych kilku osób to może warto ? (emotka "zastanawia się" ale nie znalazłam).

Muszę tylko na nowo "ogarnąć" bloggera bo sporo zapomniałam ale kto nie idzie z duchem czasu i zmianami ten... nie idzie :D

Przygotuję jakiś post w ciągu kilku dni i coś tam naskrobię.
Zapraszam Was więc znowu na Błahostki ale nie obiecuję, że będzie tylko o kosmetykach. Takie stare baby jak ja mają sporo różnych przemysleń i być może będę chciała się z Wami nimi podzielić. 
Pierwszy post po powrocie będzie jednak o kosmetykach. Już chyba nawet wiem jakich... ;)

Pozdrawiam Was wakacyjnie i c ya jak pisze moja córa :*

tzw. rozwiew włosowy :D


7 komentarzy:

  1. błahostki są najlepsze. chęć powrotu musi wypływać z Ciebie i Tobie dawać radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z błahostek składa się życie codzienne więc trzeba dążyć do tego by były jak najprzyjemniejsze :)

      Usuń
  2. Ej, wracaj do publikowania. Przy okazji polecam swój serwis - prace z marketingu. Warto zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast