wtorek, 18 marca 2014

Pudrowy róż na powiece - Givenchy Ombre Couture i MAC

Wczoraj na FB obiecałam makijaż pudernicy, czyli dojrzałe oko w pudrowym różu ;)

Róż jest kolorem dość... niebezpiecznym. Kochany w wieku od 2 do 6-7 lat, potem staje się znienawidzony gdzieś do wieku nastoletnio-młodzieńczego a po tym czasie, gdy mógłby wrócić do łask jest już nieco za późno, głupio, pojawia się obawa przed groteskowym wyglądem.


Jednak róż w makijażu może być ciekawą opcją właśnie w wieku dojrzałym. Zwłaszcza delikatny, pudrowy jego odcień, z lekkim shimmerem. Taki makijaż ostatnio preferuję.




Aby go wykonać najczęściej korzystam z dwóch cieni: paint pota MAC Let's skate i cienia Jeté też MAC. Ostatnio dołożyłam cień w kremie Ombre Couture Givenchy Rose illusion z aktualnej wiosennej kolekcji.


Cienie te z pozoru są w zupełnie innych tonacjach ale razem dają na oku ciekawy, delikatny efekt.


Jeté to limitowany cień MACa z kolekcji By Request z 2012 roku. Jest to różowo-miedziany kolor, o wykończeniu velux pearl.



Let's skate to Pro longwear paint pot. Jest to blady róż z domieszką lawendy z perłowo-złotym blaskiem. Ma kremową ale nie tłustą konsystencję, zapewne także dzięki mikro drobinkom. Efekt jaki daje jest dla mnie idealny. Nakładając grubszą warstwę można uzyskać piękny i wieczorowy a muskając delikatnie powiekę jakby poświatę cienia. Jeśli powieka nie jest idealnie gładka, posiada mnóstwo niedoskonałości związanych z wiekiem taka błyszcząca poświata  wygląda ładnie.

Ombre Couture Rose illusion Givenchy to blady róż z lekkim fioletowym podtonem. Ma pół-matowe wykończenie a konsystencję określiłabym jako kremowo-aksamitną. To kolejny bardzo korzystny kolor by zatuszować niedoskonałości powieki ale także "otworzyć" i odmłodzić oko.

Mój ulubiony ostatnio makijaż wykonany przy użyciu tych trzech cieni wygląda następująco:


Givenchy zazwyczaj stosuję jako bazę, do której przylepiam na środkowej części powieki Let's skate a w zewnętrznym kąciku nakładam Jeté. Czasami dodaję delikatną kreskę wykonaną jakimś fioletowy lub bakłażanowym cieniem. 
Całość nie jest wyszukana, szczególnie dopracowana bo przy tak jasnych kolorach i swoistej ułudzie cieni nie trzeba się specjalnie starać. Nie ma zresztą czasu po prostu ;)

wygładziłam się trochę, przyznaję, ale nie za bardzo ;)
Oto makijaż pudernicy :D

58 komentarzy:

  1. Z braku czasu na pełen komentarz,napiszę tylko: akceptuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne różowości! Takie kolory nie dość, że cudnie podbijają tęczówkę to jeszcze w magiczny sposób odświeżają buzię. Pięknie wyglądasz w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Okazuje się, ze róż jest nie tylko dla małych dziewczynek ;)

      Usuń
  3. Jete wygląda pięknie :). Lubię róż, ale na ustach i policzkach. Dziwnie czuję się z tym "księżniczkowym" kolorem na powiece :).

    P.s. Szukam starej baby, gdzie ona się zgubiła :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miła jesteś córko moja blogowa przysposobiona (kiedyś chyba Cię publicznie adoptowałam) ale matce nie zamydlisz oczu :P Ani chybi coś chcesz ugrać ;)

      Usuń
    2. Nie ma niczego za darmo :D.

      Usuń
    3. Wiedziałam no ! Jak moje dzieciaki ;)

      Usuń
  4. Jak przeczytałam o starej pudernicy dla FB to śmiałam się do siebie z 5 min. :D
    Absolutnie się z tym nie zgadzam, takie odcienie dodają uroku i rozświetlają spojrzenie, ja uwielbiam a Ty wygladasz promienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z rozem na powiekach mam ciezka relacje... Niestety czuje sie w nim beznadziejnie mimo 21 lat na karku. Jakos wole bezpieczne beze i brazy. Aczkolwiek ostatnio od Agaty z AgathaLoveR dodtalam cien Loreal Infallible w takim pieknym zlamanym rozu, do ktorego sie przekonalam, jest postep :)
    Z tego co pkazujesz najbardziej podoba mi sie Let's skate, chyba ze wzgledu na to zlotawe wykonczenie.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do różu na powiece trzeba...zdziecinnieć ;) Wszystko jeszcze przed Tobą :)

      Usuń
  6. Wspominając zdjęcie, które wczoraj pokazałaś, zdecydowanie wole Cię w tej bardziej "wampirzej" wersji niż w pudrowej :D

    Acz te róże Ci pasują, nie da się ukryć. Ja mam tak ciemną oprawę oczu, że nałożenie na powieki czegoś, co jest jaśniejsze od tej mojej natury, sprawia, że nie mogę na siebie patrzeć. Nie pasuje mi zupełnie, nawet jeśli to tylko jakiś stonowany beżyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty masz charakterystyczną urodę. Nie to co ja - taki bladzioch bez wyrazu nieco ;)
      A serio, to zgadzam się, że róż nie na każdej powiece będzie wyglądał ok.

      Usuń
  7. Spodobał mi się Rose illusion. W sumie jeszcze nie próbowałam nosić takiego koloru na powiece, chyba nawet nie mam w swoim zbiorku. Taki chłodny odcień fajnie ożywia cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Czy na oku czy na policzku takie odcienie rozświetlają. Zresztą akurat Rose illusion w ogóle jest wielofunkcyjny. Może być właśnie różem na poliku lub rozswietlaczem. Fajny produkt.

      Usuń
  8. Ja byłam dzieciem nie ubierali mnie w róż, bo to nie te czasy. Jako nastolatka nie cierpiałam go, aż jakieś 2 lata temu, czyli na stare lata czar prysł i lubię. Cudnie wygląda na powiekach, na pewno odmładza jak nic... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to już w ogóle w róż nie ubierano a w to co akurat udało się dorwać w sklepie.
      Na stare lata kolor jak znalazł. Chyba sobie taką torebkę sprawię ;)

      Usuń
    2. Taka różowa torebunia na pewno będzie pasowała i jak znalazł na lato :)

      Usuń
    3. Kupię i zrobię fashion show na blogu :D

      Usuń
  9. Jejj znów zakochałam się w kolejnych produktach MACa :) po prosu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, tak świeżo :-) Idealnie na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż to rzeczywiście wiosenny kolor. Zawsze jest obecny w wiosennych kolekcjach marek kosmetycznych.

      Usuń
  11. Ja się nie mogłam przekonać do tego pół– matowego wykończenia… ale nie pomyślałam, że mogłabym go wykorzystać jako bazę pod resztę makijażu. Twoje zestawienie podoba mi się , solo jednak go u siebie nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię róż na swoich powiekach, bo niesamowicie podbija kolor niebieskich tęczówek. Ja jednak łączę go z szarościami lub grafitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie połączenie na swoim ślubie dawno temu, jakoś w ubiegłym wieku :D

      Usuń
  13. choć nie całkiem moje odcienie, ale efekt końcowy jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, czy nie Twoje. Może gdybyś spróbowała np.w połączeniu z szarym lub fioletem, jak radzi Izis powyżej? Rzadko kto ma w swoich zbiorach różowe cienie.

      Usuń
  14. Różowy... tak jak lubię :D Efekt jest fajny - rozświetlający i delikatny, ładnie ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Delikatny makijaż jest dodatkowo prosty w wykonaniu a to spory atut ;)

      Usuń
    2. zobaczyłam róż i od razu pomyślałam o Kawaii :) ja u siebie różu na powiekach nie preferuję tak całościowo, delikatnie gdzieś tam dorzucę ale ogólnie to nie pałam do niego ogromną miłością. Przyznam się jednak, że Jeté jest cudowny :)

      Usuń
    3. Dominika - bo ja przeglądam blogi po tagu #pink ;D ale wbrew pozorom preferuję taki nienachalny róż właśnie.
      O tak zgodzę się, że prostota i szybkość wykonania to ważna sprawa! Zwłaszcza rano... jak się zaśpi :)

      Usuń
    4. ja rano zawsze jestem w biegu więc, żeby jakoś wyglądać musiałam opracować przyzwoite makijaże w 5-minut ;)

      Usuń
  15. Mój ulubiony kolor. Wygląda dobrze na polikach i na powiekach. Różowy uwielbiam w różnych połączeniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie pudernice ;) są świetną alternatywą w neutralnym makijażu dla brązów i beży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z wiosną mam nieco przesyt brązami stąd ten róż :)

      Usuń
  17. Mam Let's skate i uwielbiam:) moj podstawowy bazowy cien:P Bardzo lubie na wiosne takie polaczenia, chetnie do nich wracam, a na Givenchy sie wczoraj zapatrzylam ale mam tyle na razie ze chyba sie wstrzymam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podziwiam. Ja się nie oparłam i kupiłam nawet drugi :)

      Usuń
  18. Racja, róże pięknie odmładzają i odświeżają cerę. Tylko muszą być użyte właściwie, bo czasami robią większą krzywdę niż pożytek ;-) Tutaj wszystko wygląda pięknie i subtelnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie jest to dobry makijaż ale nie jest też taki ostatni mam nadzieję.

      Usuń
  19. Podoba mi się bardzo . Dobrze znam te dylematy przy wyborze kolorów , które ..no może już niekoniecznie ;)
    Podpis pod fotą mnie położył na łopatki :D Leże i kwiczę ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, bardzo :) ale do mnie różowe odcienie średnio pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest Twój patent na delikatny makijaż? Taki wiosenny?

      Usuń
  21. Let's Skate tak ładnie u Ciebie wygląda,u mnie to była tylko masa brokatu,mam wrażenie,ze miałam całkiem inny produkt.
    A róż zawsze dodaje do makijażu,pięknie rozświetla oko i odświeża spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, to nie wiem dlaczego :/ On jest brokatowy to fakt i te drobinki mają tendencję do wędrowania ale na bazie w postaci Givenchy trzyma się bardzo dobrze na miejscu.

      Usuń
  22. lubię róż na powiekach! zawsze ładnie odświeża spojrzenie.. no i chyba troszke odmładza :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybym tylko ja tak świetnie wyglądała w różu.. Jakkolwiek go nie zastosuję moje oczy nagle zanikają gdzieś na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też trochę znikają :/ A może dodaj jakiś ciemniejszy akcent? Np. kreskę ciemniejszą?

      Usuń
  24. Lubię odcienie różu i na szczęście one lubią mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ohhh lubię róże :) Świetny wybór jeśli o to chodzi. Interesuję się makijażem i fajnie prowadzisz bloga. Sama chodzę teraz na kurs kosmetyczny w Koszalinie u pani Aleksandry Góreckiej i muszę powiedzieć jednak, że nauka tak twarzą w twarz z nauczycielem wiele daje. Co fachowiec to fachowiec ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast