piątek, 8 marca 2013

MAC Spoiled Rich paleta z kolekcji Archie's Girls + oko :)

W kolejnej odsłonie marcowych kolekcji MAC przedstawiam Wam quad cieni Spoiled Rich, pochodzący z Archie's Girls.


Muszę przyznać, że jest to pierwszy od jakiegoś czasu limitowany zestaw cieni, które dorównują jakością tym ze stałej oferty MAC. Niestety często, według mnie, w takich poczwórnych paletach przynajmniej w jednym cieniu coś "nie gra", albo pigmentacja, albo trwałość albo po prostu dopasowanie kolorystyczne do pozostałych.

Spoiled Rich jest idealnie zestawioną kolorystycznie paletą, w której skład weszły nowe kolory cieni, świetnie napigmentowane i mogące mieć zastosowanie zarówno w dziennym makijażu jak i wieczorowym np. smoky eyes.

Sama paletka jest nieduża, metalowa i posiada lusterko.


Pin-up Purple - wykończenie frost, to lawendowy kolor z nieco metalicznym połyskiem,

Spoiled Rich - wykończenie frost, to śliwkowo-fioletowy kolor z delikatnym połyskiem,

Ron Ron - wykończenie satin, to niebiesko-granatowy kolor z domieszką fioletu z odrobiną połyku, piękny, głęboki odcień.

Gravel - wykończenie matte, to szaro-grafitowy kolor z domieszką fioletu, po przejechaniu placem na powierzchni cienia zastaje ślad - tak jest kremowy i miękki.

Jak już wspomniałam przy użyciu tej paletki z łatwością wykonać można zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. Ostatnio ćwiczę zawzięcie smoky eyes i taki właśnie makijaż Wam zaprezentuję (dla osób o silnych wizażowych nerwach ;)



Użyłam wszystkich 4 cieni z paletki Spoiled Rich.

I jak? Ujdzie? ;)



80 komentarzy:

  1. Czy ujdzie?! No ba, co to za pytanie?! Moim zdaniem przepięknie zestawione kolory, cudownie wyglądają na powiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z akceptacji. Aparat jak zwykle zjadł nieco efekt ale w realu jest faktycznie pięknie :)

      Usuń
  2. fiolety <3 Makijaż i cieniowanie wszyło Ci super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blenduje się samo, ja tylko ruszam moją 217 ;)

      Usuń
  3. Pięknie się prezentują u Ciebie na oku :) Własnie sie zastanawiam nad tą paletą, bo bardzo lubie takie kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie zastanawiaj zbyt długo, bo z doświadczenia wiem, że limitki MACa schodzą jak świeże bułki ;)

      Usuń
  4. Z całej paletki podoba mi się tylko cień Ron Ron ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Będę miała wreszcie idealną wyjazdową paletę.

      Usuń
  6. Pierwsze dwa kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wszystkie podobają razem. Pojedynczo byc może nie zrobiłyby wrażenia.

      Usuń
  7. super! świetne ma kolorki! zaczyna mi się niebezpiecznie podobać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O cholera, a myslalam ze juz nic z tej le mnie nie wzruszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tym razem niewiele ;) tylko 'śminki' i lakier - dumałam jeszcze nad różem, ale ponieważ jestem chora od początku marca to zakupy robiłam zdalnie i nie chciałam ryzykować go bez sprawdzenia, a w poniedziałek zapewne nie będzie już po nim śladu ;/ ta paleta jest genialna, muszę ją koniecznie w poniedziałek dokładnie obejrzeć ;)

      Usuń
    2. Obejrzyj bo pigmentacja jest bardzo dobra ("słocze" bez bazy !) :)

      Usuń
  9. o kurczaki a paletka w Macu nie za bardzo mi się podobała - teraz żałuję. Ale że marzec miesiącem oszczędzania - nie będzie jej, nie i już!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fioletów nigdy dośc, mimo że nie za dobrze mi w nich ;)

      Usuń
  10. Piękna jest ta paletka, gdyby tylko nie fakt że ograniczały mnie fundusze to bym brała:D. Podoba mi się szczególnie ten ciepły fiolet Spoiled Rich, obmacałam go sobie w Macu, świetny jest. Z tej kolekcji skusiłam się na pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, że stworzyłabyś nią piękny makijaż :)

      Usuń
  11. Na oku wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już "słocze" zachwyciły a rezultat na oku jest ich odzwierciedleniem, co nie zawsze ma miejsce.

      Usuń
  12. ślicznie! Gravel u mnie na monitorze wygląda jakby mienił się na zielono...<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje kolory, nie lubię fioletów na oku bo normalnie to mój ulubiony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ron Ron wydaje się być bardzo interesujący :)
    jeśli masz ochotę to zapraszm Cię do mnie na początkującego bloga, byłabym wdzięczna za wszelkkie uwagi ponieważ dopiero uczę się blogowania :)) zapraszam :)

    www.whitemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądają;] Ale na oku jakoś mnie nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za fioletami,ale nasycenie kolorów super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię, mimo że niezbyt mi w nich dobrze.

      Usuń
  17. Mam słabość do fioletu na powiekach:) Ten zestaw rzeczywiście jest idealnie dobrany pod względem kolorystycznym. Wszystkie cienie można ze sobą łączyć, bez obaw, że jakiś element nie będzie współgrał z resztą:)

    Ostatnimi czasy również ćwiczę smoka, ale efekty mojej pracy nadal należy ocenić jako mizerne;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny makijaż. tylko bym trochę wyżej wyciągnęła kolory (żeby wizualnie stworzyć załamanie powieki ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie skompletowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mac stanął na wysokości zadania na Walentynki.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Pasowałaby Ci to fakt :) Nie skusiłaś się?

      Usuń
  21. Uwielbiam fiolety w makijażu :) Niesamowicie podbijają kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tak średnio ale lubię fiolety i już ;)

      Usuń
  22. Justyna jakie oko! Cudnie. Myślałam nad tą paletką :) U Ciebie na swatchach wygląda prześlicznie ale jak macałam w salonie to podoba li się tylko jeden cień Spoiled Rich ;)ale u Ciebie on wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mistrzunio amatorszczyzny ;-)
      Paleta zyskuje przy bliższym poznaniu.

      Usuń
  23. Cudne połączenie!!! Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec dnia nadal wyglądają na oku jak tuż po nałożeniu. I za to kocham Maca właśnie.

      Usuń
  24. Fajne zestawienie kolorów, bardzo mi się podoba. A makijaż też ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Calkiem fajna ta paleta, ale ja juz cieni mam za duzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. paletka prezentuje się pięknie... bardzo lubię te kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne, bardzo moje kolory.
    W dodatku pięknie pomalowane oko. Miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miodzio to ostatnio ulubione słówko mojej córy :-)

      Usuń
  28. tekstura fajna, ale kolory nie moje :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna paleta, chyba mi sie podoba choc ja katuje teraz liner i moje stare MACzki

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne kolorki, a i Twoje oko ' wpadło mi w oko ' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeśli moje oko wpadło Ci w oko to przenieś je na swoje oko.

      Usuń
  31. Piękne, moje fiolety :) Miałam jechać w ten weekend pomaac cienie, ale moje dziecko dziś od rana z prawie 40 stopniową gorączką, więc w weekend jestem uziemiona bo maż w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi, u mnie od poniedziałku szpital w domu. Córa już 3 dzień ma 39 stopni :/
      Trzymajmy się kochana.

      Usuń
  32. Super wycieniowałaś oko:)oglądałam te cienie ale jakoś tak kolorystycznie mi w Macu nie do końca pasowały, ale jak widzę u Ciebie swatche to mnie trochę znowu na nie bierze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatche oglądałam u Kryśki i po jej opisie nie byłam przekonana ale po raz kolejny okazało się, że ocena nie do końca trafna ;-)

      Usuń
  33. Bardzo fajne cienie, też mi się podobały, ale mam już podobne kolory z UD i bez sensu jest dublować więc odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieni nigdy za wiele zwłaszcza, że UD ma zupełnie inne wykończenie.

      Usuń
  34. każdy z tych cieni ma niesamowite wykończenie, lubię ostatnio nieco połysku na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo udane zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. TrolldorA: b. lubię cienie MAC'a, to zestawienie jest super, chociaż chcialabym, aby był w nim jeszcze jakiś chłodniejszy fiolet - chłodniejsze odcienie fantastycznie "uzieleniają" mi oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przydałby się jeszcze jakiś do rozświetlenia wewnętrznego kącika.

      Usuń
  37. piękny makijaż. marzą mi się takie fiolety, ale się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na Tobie cienie wyglądają bardzo ładnie. Kolory jednak zupełnie nie moje :) buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast