środa, 13 marca 2013

MAC Extended Play Gigablack Lash w akcji

Produkt otrzymałam od marki MAC Cosmetics

W marcu w salonach MAC możemy nabyć nową mascarę Extended Play Gigablack Lash, czy też jak kto woli ulepszoną wersję tuszu Extended Play Lash.



M·A·C’S EXTENDED PLAY GIGABLACK LASH

TO MASKARA , KTÓRA WYKRACZA  POZA GRANICE KOLORU CZERNI . WYDAJNA I DŁUGOTRWAŁA - DO 16 GODZIN - W KOLORZE INTENSYWNEGO GRAFITOWEGO CARBONU. PODKRĘCA, PODNOSI ORAZ  WZMACNIA NATURALNĄ GRUBOŚĆ RZĘS DAJĄC PRZY TYM GŁADKIE I MIĘKKIE WYKOŃCZENIE. MALUTKA SZCZOTECZKA  POKRYTA  MIKRO-KULECZKAMI UMOŻLIWIA DOTARCIE I POKRYCIE NAWET NAJMNIJSZYCH RZĘS OD NASADY, AŻ PO SAME KOŃCE CO SPRAWI, ŻE OKO NABIERZE MOCNEGO, SCENICZNEGO WYGLĄDU. Cena 75zł

A co z tego jest prawdą?

Tusz jest nieduży, mieści się w dłoni. Pojemność to 5,7g.



Szczoteczka jest mała, wąziutka, delikatniusia


ale absolutnie nie ma to znaczenia przy makijażu, bowiem dociera dzięki swojej wielkości do każdej, najmniejszej rzęski, podkreśla ją, wyciąga z cienia :)

Bardzo łatwo się nią operuje; jako zwolennik wielgaśnych szczot typu DiorShow jestem zaskoczona jak łatwo. Kolor jest faktycznie bardzo głęboką czernią, trwa na rzęsach cały dzień, nie kruszy się, nie skleja, nie robi grudek. Konsystencja jest dość rzadka ale nie przeszkadza to w równomiernym pokryciu rzęsy na całej długości. Nie pogrubia jakoś szczególnie ale podkręca, wydłuża i definiuje. Mając ją na oku nie czuję ciężaru pomalowanych rzęs jak to czasem bywa przy mocno pogrubiających tuszach. Rzęsy są ładnie rozdzielone i wyglądają naturalnie.
Jestem na tak :)




  

49 komentarzy:

  1. No jak bym jedynie zdjęcia zobaczyła, to raczej bym się nie zachwyciła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się szczerze mówiąc, że efekt będzie taki zadowalający przy tak małej szczoteczce.

      Usuń
  3. Przyjemnie wygląda na rzęsach, tak naturalnie ale jest widoczny mimo wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wydłużył Ci rzęski i doskonale są rozczesane, ja jednak lubię jak mam ciut zagęszczone i pogrubione rzęsy:)szczoteczka nie w moim ulubionym kształcie, ale to zawężenie na końcu pozwala na dokładne domalowanie w kącikach pewnie:)Niech Ci służy i daj znaka po jakim czasie wysycha ,jak długo jest przydatna do użycia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, to dopiero początek naszej znajomości ;)

      Usuń
  5. mnie nie do konca przekonuje efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny ale tu tylko 1 warstwa. Można nim uzyskać mocniejszy efekt

      Usuń
  6. Fajny i naturalny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja też bym była na tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to lubię tyle tuszu na rzęsach, ze aż powieka opada hihi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi już teraz wiecie dlaczego najpierw podczas demakijażu usuwam tusz a potem resztę ;-)

      Usuń
  9. Jakoś tak za delikatnie chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, stosuję, ale sporo odczuc się pozmieniało i zastanawiam się właśnie nad tym, czy by nie napisac nowej notki o niej, bo wciąż mimo wszystko dostaję dużo pytań odnośnie jej stosowania, efektów, odczuc itp... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisz. Ja nie dałam rady stosować :/

      Usuń
    2. aż tak podrażniała? to chyba nie jestem w temacie, bo musiał mi ten wpis umknąc :/

      Usuń
    3. Nie było wpisu bo nie było o czym pisać. Poleciał do kogoś komu służy. Podobno jednak uzależnia :(

      Usuń
  11. Efekt niezły :) Widać różnicę i to znaczną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi wie efekt jaki daje na Twoich rzesach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny ale w dziennym makijażu jak znalazł :)

      Usuń
  13. bardzo naturalny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Chciałabym zaprasić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten tusz, zwykle daje naturalny efekt ale wystarczy dołożyć go trochę więcej aby uzyskać mocniejszy:) trzyma się cały dzień idealnie. A jeśli by komuś słabo się zmywał wystarczy usunąć go ciepłą wodą :) Super efekt na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawię się nim trochę i faktycznie po dołożeniu mamy wieczorowy efekt. Nie narzekam na zmywanie.

      Usuń
  16. ładny efekt, bardzo ładny :) lubię takie naturalesy ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo naturalnie podkreślone rzęsy, ale tej głębokiej czerni nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są w świetle dziennym poza tym bez obróbki więc jak zwykle aparat zjadł kolory.

      Usuń
  18. też się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tusze w tej cenie muszą robić na moich rzęsach super efekt, mam wrażenie że ten egzemplarz nie dałby rady. Pewnie bym się nie skusiła, ale najważniejsze że Ty jesteś zadowolona z zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię straego exendeda :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast