niedziela, 17 marca 2013

Razem z Douglasem przywołuję wiosnę :)

Jakiś czas temu dotarła do mnie bogata i kolorowa paczka od Douglasa.


Chcę już bardzo przywołać wiosnę więc dzisiaj przedstawię Wam dwa iście wiosenne kolory lakierów z powyższej paczuchy.


W linii lakierów ABSOLUTE Douglas połączył najświeższe światowe trendy. Odcienie inspirowane są różnymi europejskimi krajami, stąd ich nazwy- ulubione imię żeńskie w każdym państwie.

Dotychczas nie miałam do czynienia z lakierami Douglasa i nie widziałam czego się spodziewać. Muszę przyznać, że oba egzemplarze są bardzo udane - niesamowicie kremowe, kryją już po jednej warstwie, co nie jest ewidentne przy takich jasnych barwach, trwałość zadowalająca (4 dni bez odprysków ani startych końcówek) a przede wszystkim piękne kolory.




Cena 25zł
Poj. 11ml

51 komentarzy:

  1. Ten koral jest cudowny!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, na wiosnę i lato jak znalazł :). Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie współpraca tzn. nic stałego, ot jednorazowa paczucha ale miła.

      Usuń
  4. Aj jakie ładne kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne odcienie, od razu czuję lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności! koral jest cudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory, idealne na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. BARRRDZO POLUBIŁAM SIĘ Z TYMI LAKIERAMI :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie jestem na TAK...widziałam tą pakę i szalenie spodobał mi się ten Coral, a na paznokciach wygląda jeszcze piękniej niż w mojej wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, chyba pokazywałam na FB ;)
      Koral jest piękny.

      Usuń
  10. Świetne kolory! Zdecydowanie muszę się przyjrzeć bliżej tym lakierom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory sa naprawę niesamowite. chyba się na nie skusze :)

    http://stayclassybitch.blogspot.com/ Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnego testowania Ci życzę i oby ta wiosna przyszła,jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na razie zaprzyjaźniłam się z lakierami. Reszta w "obróbce" :)

      Usuń
  13. ten koral jest... jest... no piękny po prostu!!!! Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, ze nie mam podobnego odcienia w swoich zbiorach ;)

      Usuń
  14. A wyobrażacie sobie opalone stópki i ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery wyglądają przepięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo moje te kolory:) Sliczne!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądają na paznokciach ! Aż czuć , że idzie wiosna !. Może się skuszę na jakiś kolor bo nie znam jeszcze lakierów z D .

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba cudowne a temu koralkowi przyjze sie blizej na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. połączenie kolorystyczne na paznokciach bardzo mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a wiosny jak nie było tak nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  21. W przypadku koralowych i różowych odcieni rzeczywiście trudno trafić na emalie, które kryją po nałożeniu jednej warstwy. 4-dniową trwałość uważam za satysfakcjonujący rezultat, zważywszy na fakt, iż w tym czasie nawet na końcówkach nie dochodzi do starcia lakieru:)

    Te kolory przypominają o nadchodzącej wiośnie. Mam nadzieję, że jej przywoływanie okaże się skuteczne i niebawem będziemy mogli założyć cieńsze ubrania;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ ci dobrze:) Cudneee, Douglasowe lakiery sa niczego sobie i zawsze można dobrac coś z trendów konkurencji, bo na tym sie wzorują;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koral świetny i fajna taka paczucha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie takiego koralu szukałam. Czas na wycieczkę do Douglasa! : D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny koralowy lakier, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Koral prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast