niedziela, 10 marca 2013

Strawberry Malt i Daddy's Little Girl - kolejna odsłona Archie's Girls

W niedzielny poranek zapraszam na kolejną porcję MACowych nowości z kolekcji Archie's Girls.

O ile nie byłam i nadal nie jestem przekonana do kolorowych opakowań, o tyle same produkty odbieram bardzo pozytywnie co jest potwierdzeniem porzekadła, iż nie liczy się wygląd a wnętrze ;)

Dzisiaj proponuję Wam dwa produkty do ust - błyszczyk i szminkę.




Strawberry Malt to intensywny, różowo-czerwony kolor dojrzałej truskawki. Jest to lipglass więc konsystencja dość treściwa ale nie lepka. Na ustach daje wyraźny kolor, bez prześwitów i wrażenie żelowego efektu. Nawet po zjedzeniu kolor pozostaje na ustach.

 
Daddy's Little Girl to różowo-fiołkowy kolor delikatnie wpadający w fuksję, ma satynowe wykończenie i lekki połysk. Konsystencja jest kremowa, miękka, po jednym przeciągnięciu po wargach idealnie kryje bez prześwitów, przylega to warg i nie wymaga poprawek. Trzyma się do 6 godzin (oczywiście bez nadmiernego pochłaniania jedzenia). Wymaga konturówki, którą muszę dobrać ;)
Jest to, moim zdaniem, jeden z bardziej udanych kolorów jakie MAC wypuścił w kolekcjach limitowanych i według mnie pasuje zarówno brunetkom jak i blondynkom.



Miłej niedzieli :)

48 komentarzy:

  1. Daddy's Little Girl to zdecydowanie mój kolor !

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadeczka leży tu idealnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuś mi się bardzo podobał ale mam już podobną i odpuściłam. Na Tobie wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chyba nie mam nic w tym kolorze więc cieszy mnie nabytek

      Usuń
  4. Szminka pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mas zracje, opakowana tez mnie nei pzekonuja. Wole cos bardziej klasycznego i eleganckiego.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują jednak idealnie do kolorów w tej kolekcji.

      Usuń
  8. sliczny kolor tej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka ma ładny kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminka idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka mi się podoba. Kocham róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta trochę wpada w fuksję ale jest piękna to fakt :-)

      Usuń
  12. wow fajnie ta pomadka na Tobie wygląda, a jeśli chodzi o opakowania, to ja też za takimi nie przepadam hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem opakowania limitek nie są złe
      Mnie w pstatnim czasie urzeły Hey Sailor i Marylin Monroe.

      Usuń
    2. ja dla pięknego opakowania byłam skłonna kupić produkt, a teraz poszłampo rozum do głowy i coraz więcej u mnie testerów ;-)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie do opakowań nie jestem przekonana ale na pewno dobrze współgrają z tą soczystą kolekcją.

      Usuń
  14. Daddy's Little Girl śliczny :) Fajna kreska na oku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreskę ćwiczę ostatnio zawzięcie więc każda opinia jest dla mnie cenna

      Usuń
  15. Obydwa mazidełka do ust przypadły mi do gustu!:)a ta szmineczka w szczególności!piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie piękne i bardzo ładnie prezentują się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ szałowo DLG wygląda na Tobie!!!
    gdyby nie Petals & Peacocks który wydał mi się w sklepie taki podobny, to na bank bym ją capnęła!

    OdpowiedzUsuń
  18. lachoniku Ty :) pięknie na Tobie wygląda *_* i kresunia jaka śliczna! :****

    OdpowiedzUsuń
  19. kurka, żałuję że jej nie kupiłam a wzięłam Nicky, buuuuu ten róż jest dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń

  20. Daddy's Little Girl, o oł! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kreska :) Błyszczyk Daddy's Little Girl też, niesamowicie ożywia Twoją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I pomadka i błyszczyk w moich kolorach i tylko troszeczkę żałuję, że ich nie nabędę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak w końcu wyjdę z łóżka to pewnie dawno ich nie będzie :(

      Usuń
  23. kolorki nie prezmawiaja do mnie jakos bardzo. Ale te opakowania :D super :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast