czwartek, 21 marca 2013

Diego dalla Palma - The Lipstick -

Recenzowany produkt otrzymałam do testów.

W poprzednim poście opowiedziałam Wam o spotkaniu z nową marką makijażową Diego dalla Palma, która już niedługo powinna być dostępna na naszym rynku.

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować jeden z produktów, na które zwróciłam szczególną uwagę podczas w/w spotkania a mianowicie szminkę z linii o wiele mówiącej nazwie - "The Lipstick ;)


Formuła tych szminek zawiera drobinki kolagenu morskiego, który ma za zadanie uczynić nasze usta pełniejszymi i zniwelować fałdki, filtry UVA i oraz witaminę E gwarantującą trwałe nawilżenie.


Pomadki Diego dalla Palma mają elegancki, prosty design, co dla mnie jest atutem produktu.

Moja szminka ma numer 56 i nazywa się Deep Rose czy jak kto woli Rosa Intenso. Jest to piękny, niezbyt intensywny fuksjowy róż, konsystencja jest faktycznie kremowa ale nieklejąca, na tyle zwarta, że łatwo się pomadkę aplikuje i dobrze definiuje usta nie rozmazując się.


Trwałość jest zadowalająca jak na jasny kolor (do 4 godzin bez nadmiaru jedzenia i picia) a po konsumpcji usta nadal mają delikatny różowawy kolor.


Jestem zachwycona kolorem i na pewno będzie to jeden z moich faworytów na okres wiosenno-letni.

Macie już swoje, dobrze rokujące na wiosnę pomadki? ;)



52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ostatnio podobają mi się różowo-fioletowo-fuksjowe kolorki. Chyba wiosna idzie;)

      Usuń
    2. Ale naprawdę - prezentuje się fenomenalnie! Piękna!

      Usuń
  2. Wścieklizna. Ale ładna wścieklizna, choć ja bym się chyba nie odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie zbyt żarówiasty...ale nie powiem, żeby mi się nie podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest żarówiasty, naprawdę, dużo mniej niż szminki MAC NIiki ;)

      Usuń
  4. Świetny kolor:) Nieoczywisty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekny ostry roz- idealny na wiosne/wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, intensywny kolor! Bardzo ciężki do opisania odcień, chyba dość oryginalny, co się chwali.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda choć dla mnie wersja bardziej letnie, ale piękna, niezaprzeczalnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod urokiem tego koloru!jestem uzależniona od różu;) już jak pokazałaś jej zajawkę poprzednio chciałam zobaczyć bliżej:) cudna!bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor faktycznie ciekawy. Nie miałam takiego różu jeszcze.

      Usuń
  9. nie moj kolor, ale wyglada zacnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę droga pani, że bierze Cię na bardziej chłodne kolory szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o dziwo chyba nie wyglądam w nich tak źle ;)

      Usuń
    2. A bo może ty latem jesteś, co?

      Usuń
  11. Piękny kolor, niestety brak mi odwagi by takie na ustach nosić, ale u innych podziwiam namietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie potrafię nosić takiego kolorku. Ale może na wakacje , do opalonej buzi jakoś by przeszedł.

    OdpowiedzUsuń
  13. nakładasz pomadkę pędzelkiem, czy wprost malujesz sztyftem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor piękny, ale absolutnie na na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myslalam ze wyjdzie mocniejszy na ustach ale wyglada naprawde ladnie i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. woooow.. jaka cudna! Tobie cudnie w takich kolorach! ja bym wyglądała jak malowana lala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? Mnie się wydaje, ze to kolor dobry dla każdego.

      Usuń
  17. Piękny, wiosenny odcień różu, który ożywia twarz. Jednocześnie jest on na tyle subtelny, że sprawdzi się w dziennym makijażu:)

    Na zdjęciach można zauważyć, że pomadka Diego Dalla Palma charakteryzują się przyzwoitym kryciem. Mam nadzieję, że pozostałe odcienie spisują się równie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. TrolldorA: fuksjowy róż to nowa czerwień
    fuksjową szminkę nabyłam niedawno zamiast do wieczorowych "stylizacji" i efekty są spektakularne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaki ładny różyk :) bym chętnie zobaczyła zdjęcie całej Twej buzi z tym kolorkiem :)
    taki wiosenny! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jest przepiękna! Uwielbiam takie intensywne róże z fioletowymi nutami.
    Ja już mam dwie pomadki na okres wiosenno - letni, jedna podobna kolorystycznie do Twojej, jednak mniej napigmentowana.

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo ła to wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolorek..odwazny.
    A tak btw to gdzie ta kolorowka ma byc dostepna? Jakas szafa w sieciowce, osobny butik czy on line?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tylko w butiku Desir Paris w Warszawie.

      Usuń
  23. Super kolor. Ostatnio też szaleję - neonowo. :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast