niedziela, 2 listopada 2014

Brwiowe ROZDANIE z BENEFIT :)

Jeśli pamiętacie moją brwiową metamorfozę (TU) to wiecie, jak bardzo zadbane brwi zmieniają twarz.

Mam dla Was dwa produkty BENEFIT COSMETICS, które pomogą Wam "ogarnąć" temat :)


ROZDANIE :)*





1. Gimme Brow w jednym z dwóch dostępnych kolorów
2. Instant Brow Pencil w jednym z trzech dostępnych kolorów


Aby zdobyć te produkty wystarczy:
  • być obserwatorem bloga Błahostki lub dołączyć do tego grona
  • zostawić pod tym postem komentarz wraz z odpowiedzią na pytanie "Co czyni Twoją twarz wyjątkową?"
  •  polubić profil BENEFIT COSMETICS na FB 
 
Rozdanie trwa od 2.11.2014 do 30.11. 2014.
Do autora najciekawszej odpowiedzi w ciągu kilku dni po zakończeniu rozdania dotrze Gimme Brow i Instant Brow :)
 
 
 
ZAPRASZAM 
 
 
 




*Zabawa nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
 
 


39 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: byCarol
    Lubię jako: Bizarre Case
    Odpowiedź na pytanie: Moją twarz wyjątkową czynią usta. Nie są zbyt duże, ani małe. Są jednak pełne. Po pomalowaniu ich na wyrazisty kolor niełatwo ich nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, takiego rozdania przegapić nie mogć :D

    Obserwuje jako Southgirl
    Polubiłam Benefit na FB jako Joanna B.
    Co czyni moją twarz wyjątkową - na pewno jest to szczery uśmiech, płynący prosto z serca, o na przykład taki ---> :D, którym lubię obdarzać zarówno osoby w moim otoczeniu, jak i też zwykłych przechodniów na ulicy :). Wiele razy zdarzyło mi się słyszeć, ze kiedy mordka się śmieje, znacznie zyskuje się na urodzie, co nie ukrywam, staram się od lat skrzętnie wykorzystywać (w końcu wszyscy lubimy czuć się atrakcyjni, prawda? ;)). A że każdy uśmiech, każdego człowieka jest jedyny w swoim rodzaju, myślę że to zdecydowanie on czyni nie tylko moją, ale i twarz każdego z nas na prawdę wyjątkową oraz tym samym niepowtarzalną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Oczywiście, że brwi! ..i nie, nie podlizuję się, żeby pasować do tematu rozdania. Z reguły nie borę udziału w rozdaniach. FB Benefitu oraz Twojego bloga obserwuje, oglądam i czytam od dawna.

    Wracając do tematu pytania konkursowego - jako wizażystka największą uwagę w swoich pracach skupiam na brwiach klientek oraz perfekcyjnej, jednolitej, gładkiej cerze. Często brwi są uznawane za wyznacznik mojego stylu makijażowego. ..a wzięło się to z mojego, osobistego kompleksu. Po prostu z natury mam baaaardzo rzadkie wyglądające na wyskubane w ferworze nerwicy?;) brwi. Chcąc zmniejszyć ilość uwag kierowanych w moja stronę na ten temat, od najmłodszych lat szukałam sposobu by zamaskować ten defekt mojej twarzy. Brwi są moją obsesją! ..dziś jestem szczęśliwa, spełnioną kobietą, która ze swojego kompleksu uczyniła atut.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako: anya
    Lubię Benefit Cosmetics jako: Ania Strzelec

    Kiedy próbowałam odpowiedzieć sobie na to pytanie to spojrzałam kątem oka w lustro i stwierdziłam, że w mojej twarzy nie ma nic wyjątkowego, że jest taka sobie. Potem starałam sobie przypomnieć, co mówili o mnie inni. I doszłam do wniosku, że chyba najciekawszą rzeczą w mojej twarzy są moje oczy. Oczy z reguły nie mogą być brzydkie, więc to wielki plus dla nich, bo nie mogą być krzywe jak np. nos. Mogą być za małe, zbyt głęboko osadzone, za blisko bla bla bla, ale nigdy nie są brzydkie. Zawsze mówiono mi, że mam interesujące oczy. Są ciemne, brązowe. Czasami w świetle słonecznym wydają się jaśniejsze niż normalnie, podczas ciemnych, szarych, zimowych dni. I wszystko byłoby normalne, takie jak zwykle, gdyby nie ta pomarańczowa otoczka tuż dookoła źrenicy. Ona sprawia,że moje oczy są duże i ciepłe, a rysy twarzy dzięki temu łagodnieją. I kocham je malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj rano popatrzyłam w lustro i pierwszy raz mimo niewyspania uśmiechnęłam się do swojego odbicia. Muszę dopisać jeszcze jedną rzecz - dołeczki w policzkach. Nawet nie byłam świadoma tego, że je mam. A teraz kiedy już je odkryłam, to jestem przekonana, że są najsłodsze na świecie!

      Usuń
  5. Obserwuję jako niecierpek
    Nie lubię Benefit na fejsie, gdyż nie mam fejsa (jestem ponad to i lubię ich po prostu)

    Co czyni moją twarz wyjątkową? Osiem godzin solidnego snu i dobra, świeżo parzona kawa, ot co.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No coz czas i na mnie :)
    Polubiłam jako Dolly Cococssino
    Obserwuje jako Dolly Cocossino
    Moja twarz sama w sobie jest wyjątkowa i niepowtarzalna - czekam teraz az produkty Benefit to uwypukla ;)


    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Daisy K,
    Lubię jako Dorota Kowalska
    Co czyni moją twarz wyjatkową? Dobry humor, szczęście i uśmiech widoczny na całej twarzy. Uśmiech z którego można wyczytać wszystko. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Skye
    Lubię jako: Agata J.

    A co czyni moją twarz wyjątkową? Stawiałabym na dwie rzeczy - jej asymetria i moja mimika :)
    Jeśli o pierwsze chodzi - wiem, że każdy z nas jest asymetryczny, nasze strony prawa i lewa się różnią, ale u mnie mam wrażenie że widać to ciut bardziej niż u większości. Przynajmniej ja widzę ;) Wiadomo, jedno oko mam większe niż drugie, to normalne. Jednak moje brwi(:D) też się różnią, jedna ma troszkę inny kształt, jest dłuższa, włoski inaczej rosną. Usta także mam asymetryczne, dolna warga "idzie" troszkę bardziej w jedną stronę, co nadaje im specyficznego wyglądu - są to naprawdę niewielkie rzeczy, ale myślę, że bez nich nie byłaby to do końca moja twarz :P
    Co do miki zaś - każdy z nas ma swoją, baaaardzo dla siebie charakterystyczną. Ciągle robię miny, potrafię przejść płynnie od powagi i lekkiego nadęcia poprzez ironiczny uśmiech aż do radosnej miny. Moja twarz jest właściwie ciągle w ruchu - unoszę brwi, mrużę oczy, uśmiecham się lub przeciwnie, robię usta w "podkówkę" - myślę że to drugi z czynników który czyni moją twarz wyjątkową.
    A połączenie tych dwóch to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako Angelika F
    lubie jako Angelika F
    odpowiedż
    przede wszystkim oczy.mam duże brązowe oczy, wiec o idealnie wyglądające brwi musze dbac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział :)

    Chciałam napisać to co Dolly ale mnie spryciula uprzedziła :D
    A tak serio to chyba oczy, całkiem niedawno odkryłam , że brwi stanowią ich ważną oprawę. Wczesniej to zwyczajnie olewałam więc zawsze były krzywe i byle jak zaznaczone. Od może roku staram sie przykładać do ich wyglądu, jest jeszcze wiele do "naprawienia" ale po woli idzie ku dobremu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja tylko napiszę, że bardzo polecam, i Gimme Brow, i Speed Brow i High Brow - moi ulubieńcy ostatnich tygodni. A brwi wreszcie wyglądają :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie oczy, pomalowane brązami to coś co sprawia, że moja twarz nabiera wyrazu. Mój charakter jest jakby powiązany z takim makijażem, jestem po prostu nijaka bez tego :)
    Obserwuję jako: Marta Furman
    Lubię jako: Marta Furman

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna nagroda! Powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sabi S.
    Sabi Sabi
    Wyjątkowa..bo oczka za okularkami, piękne brwi do duetu i uśmiech, który u innych taki sam wywołuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Gosia.ohi
    Lubię jako Gosia W.
    Moją twarz wyjątkową czyni pieprzyk na policzku. W dzieciństwie nie zwracałam na niego uwagi, potem, w wieku dojrzewania nie lubiłam go, ale cóż, jest to jest. Co najśmieszniejsze, dojrzałe osoby, które uznają, że coś takiego należy wyśmiać, spotkałam dopiero na studiach... ;) Sama nie wiem, czy chciałabym go usunąć - z jednej strony nie do końca mi się to podoba, z drugiej jest to coś charakterystycznego, co jest istotne dla tego, by moja twarz była moją twarzą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Anita B.
    Lubię na FB jako Anita Barbara

    Wyjątkowość mojej twarzy to niewątpliwie lekko spłaszczony nos. Miałam kiedyś mały wypadek w salonie prasowym. Wyjmując "Twój Styl" z górnej półki zahaczyłam o źle umocowaną szybę, która zatrzymała się na moim nosie. Na szczęście nie z całą siłą, bo pewnie by mi go złamała. Skutkiem tego zdarzenia jest spłaszczona chrząstka nosowa. Charakterystyczny element mojej twarzy :) Wyglądam odrobinę jak pięściarz co prawda, ale zdążyłam się po latach oswoić z tym mankamentem. Co by nie mówić czyni on moją twarz niebanalną. Zresztą odpowiedni makijaż oczu odwraca uwagą od mojego nosa al'a Gołota. Taką mam przynajmniej nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę ,że rzeczą ,która najlepiej zdobi nasze twarze jest uśmiech. Chyba nikt nie chce oglądać ludzi z ponurą miną! Każdy ,powtarzam każdy ma piękny uśmiech i każdemu pasuje.Błysk w oku dodaje również uroku i młodości. Właśnie te dwie rzeczy czynią twoją twarz wyjątkową!
    A teraz 3,2,1 iii proszę promienny UŚMIECH! ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Angelika K
    Lubię na Fb jako: Angelika Kamińska
    Odpowiedź na pytanie: Co czyni moja twarz wyjątkową... Hmm. Długo się nad odpowiedzią na to pytanie i zdecydowałam. Oczy. Kiedyś bardzo ich nie lubiłam, ponieważ koledzy z klasy śmiali się, że mam wyłupiaste oczy jak zaba, ale z czasem je polubiłam. Są duze, niebieskie i ozdobione długimi, naturalnymi rzęsami. Czego kobieta/dziewczyna moze chcieć wiecej? Bardzo je lubię zwłaszcza za te rzęsy dzięki którym nie muszę mieć cudownego tuszu, który by je wydłużał tylko zwykły, tani. ;)
    Oczy są chyba u każdego atutem i czyni twarz człowieka wyjątkowa. A to dlatego, ze jak to się mówi, oczy są "bramą do duszy człowieka". Dokładnie zgadzam się z tym stwierdzeniem i dlatego jak dla mnie to oczy właśnie sprawiają że moja twarz jest wyjątkowa i cała ja jestem wyjątkowa. :)

    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako: my coral pink
    lubię Benefit jako: coral pink

    Moją twarz czynią wyjątkowa zdecydowanie oczy, są duże i zielone z długaśnymi rzęsami, po prostu hipnotajzing. Zdecydowanie odwracają uwagę od mankamentów i braków w innych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako Serenitka B
    Lubie Benefit jako Monika Bochman
    Moją twarz wyjątkową czynią jej nietypowe rysy. To że mam niepolską urodę słyszałam od zawsze. Uważano już że jestem japonką, chinką, hiszpanką czy cyganką. Wszystko przez to że nie posiadam klasycznych rysów twarzy. Kiedyś uważałam je za przekleństwo bo rówieśnicy dziwnie na mnie patrzyli, nie zawsze przychylnie, jakby inność ich trochę przerażała.W tamtym czasie, oglądając np wybory miss, marzyłam o takiej posągowej urodzie jak występujące tam dziewczyny. Z czasem jednak polubiłam moja twarz bo wyróżnia się w tłumie, jest niepowtarzalna. Niektórzy ludzie w swoim życiu spotykają kogoś bardzo do nich podobnego, mi jeszcze się to nie zdarzyło. Jestem przez to zapamiętywalna i nie sposób mnie z nikim pomylić:) I to właśnie sprawia że jestem wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Marta Anna:)
    Polubiłam BENEFIT COSMETICS
    Co czyni Twoją twarz wyjątkową? Oczy w których tkwi siła duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Magda D.
    Lubię Benefit Cosmetics jako: Magdalena Bojdoł-Dolińska

    Co czyni moją twarz wyjątkową? Odzwierciedlenie mojej duszy. I gdy każdego dnia zachwycam się na nowo dwoma cudami, jakimi są moje dzieci. To one sprawiają, że wciąż staram się być lepsza. Dzięki nim, moja dusza nie jest pusta. Miłość, radość, czasem też zmartwienia.... To wszystko widoczne jest na moje twarzy i pomimo wieku, nadal czuję, ze moja twarz jest piękna i na swój sposób wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako Agata Siniarska. Lubie na FB jako Agata Joanna Siniarska. Moja twarz czyni wyjatkowa oprawa oczu, ust. Delikatne podkreslenie atutow potrafi czynic cuda, wiec sie zglaszam i licze na cud

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako xxxchuda
    lubie jako Anna Chdon
    Moja twarz czyni wyjątkową , uśmiech na twarzy i błysk w oku , który tak na prawdę nie potrzebuje żadnego kosmetyku . wystarczy , że popatrze na mojego synka , a poziom szczęścia wzrasta do maksimum! Wtedy nawet najdroższy i najlepszy kosmetyk nie jest potrzebny ;-) Miłość i szczęście - tak bym określiła najlepszy na świecie upiększacz! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedy wyniki bo siedze jak na szpilach !:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Chelsea Lena
    Lubię jako Magdalena Chr.
    Mail chelsea@onet.pl
    Odpowiedź : Po prostu uśmiech - to właśnie on czyni moją twarz wyjątkową :)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję bloga jako: Karolina Biegańska
    lubię jako: Karolina Biegańska
    moją twarz wyjątkową czynią moje oczy - to one są zwierciadłem duszy i to w nich rysuje się radość, smutek, SZCZĘŚCIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję bloga jako: Julita Skowronek
    lubię jako: Julita Skowronek

    Moją wyjątkową twarz czynią czekoladowe oczy,które gdy pomaluję odrobiną czarnego tuszu,beżowym cieniem do powiek wyglądają na jeszcze piękniejsze,większe,przykuwające uwagę. Gęste,długie brwi oraz ich kształt,z chęcią przetestowałabym tą kredkę,może wyglądała bym jeszcze lepiej :) A uśmiech to chyba jedna z głównych zalet mojego atrakcyjnego wyglądu,gdy się uśmiecham -cała promienieje!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejkuś dopiero teraz zauważyłam :( może jeszcze zdążę - od dawna marzą mi się te Benefitki :) . Co czyni moją twarz wyjątkową? - Cała moja "mimiczna paleta"... Uśmiech, złość, zdziwienie, żal, fascynacja, zamyślenie. Wyjątkowa twarz opatrzona jedynie pięknymi oczyma, idealnym zarysem ust, to troszkę za mało, by uzyskać efekt wyjątkowości... Tylko uczucia, które "rysują się" na Naszych buźkach, uczynią twarz wyjątkową. Drogą genetyczną, bądź selekcji naturalnej - zwał jak zwał, moja twarz została pozbawiona wszelkiej namiastki kamuflażu... niczego nie jest w stanie ukryć, niczego nie chowa - ma to swoje minusy, ale przynajmniej wieje od niej szczerością, przynajmniej tak mi się wydaje... a może komuś jeszcze... ;) ?

    Benefit Polska - Lubię od dawna
    Obeserwuje blog jako Geometry of Nature
    Błahostki na FB - lajk jako Geometry od Nature & Marta Śliwak

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję: cammie
    Lubię: No to pięknie

    Zdecydowanie ... okulary :))) Nie chcę przez to powiedzieć, że w mojej twarzy nie ma nic wyjątkowego, mam na myśli raczej to, że dzięki okularom nabiera ona charakteru. I to różnego, w zależności od oprawek, na jakie danego dnia się zdecyduję. U innych też zwracam na okulary uwagę, kiedyś nawet zaliczyłam przez to faux pas - koledze, który po raz pierwszy pojawił się w okularach, powiedziałam, że świetnie wygląda, bo wypełniły pustkę na jego twarzy :DDD Miał być komplement, wyszła wpadka. Na szczęście facet wykazał się poczuciem humoru i dystansem do siebie. Ja też mam do siebie dystans, niech już będzie, że wyjątkowe na mojej twarzy są wypełniające pustkę okulary :DDD

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Kamila Lyll
    Lubię Benefit jako Kamila Olejnik
    Odp.: Moja twarz nie jest jakaś szczególnie piękna, ale każda jest wyjątkowa, bo jest INNA! Nawet moja pucołowata twarz z bardziej kwadratową niż okrągłą o dziwo brodą, jedną brwią osadzoną wyżej niż druga, kartofelkowym noskiem (a raczej nochalem ;)) czy zbyt małymi ustami. Ale za to mam fajną bo nie do końca zidentyfikowaną barwę oczu i dołeczki w policzkach kiedy się uśmiecham, a słyszałam że to jest zawsze urocze (choć jeden dołek jest większy niż drugi). :) Nauczyłam się akceptować swoją twarz mimo wielu niedoskonałości na niej, tudzież nieprzyjacieli którzy uwielbiają się pojawiać w te kobiece dni, kiedy mamy ochotę kogoś rozszarpać albo chociaż poddusić. ;) Nauczyłam się też podkreślać swoją "urodę" makijażem i zauważyłam że moje brwi choć gęstawe (a raczej długie) od razu wyglądają lepiej gdy je dodatkowo podkreślam - twarz wtedy jest zdecydowanie bardziej wyrazista.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast