piątek, 28 listopada 2014

Zimowe Essie

Zimowa kolekcja Essie PRO zawiera właściwie każdy kolor, który kojarzy nam się ze Świętami, prócz bardzo ewidentnej choinkowej zieleni :)

W kolekcji znajdziemy 6 lakierów, z których posiadam 4: Jump in my jumpsuit, Double breasted jacket, Jiggle hi Jiggle low i Tuck it in my tux.


Jump in my jumpsuit to soczysta czerwień oscylująca w stronę bordo, Double breasted jacket to koral zmieszany z rubinem, Jiggle hi, Jiggle low natomiast to płynne jasne złoto, które na paznokciu zaraz po nałożeniu wygląda jak piasek. Wszystkie trzy dają pełne krycie, bez prześwitów już po jednaj warstwie. Wąski, precyzyjny pędzelek Essie Profesjonalnych daje możliwość dokładnego pokrycia płytki. Lakiery pięknie błyszczą i nie potrzebują żadnego dodatkowego blasku w postaci top coatu. 


Wszystkie cztery są piękne, idealne jako oprawa świątecznej kreacji.
Mnie jednak szczególnie przypadły do gustu dwa - Jiggle hi Jiggle low i Tuck it in my tux.

Tuck it in my tux jest jedynym z tej czwórki, który wymaga...3 warstw do pełnego krycia. To często dyskwalifikuje lakier w moich oczach ale... no właśnie, jest "ale" ;)


Otóż Tuck it in my tux jest to wyjątkowy kolor. Określany jako jedwabista kość słoniowa przypomina mi lukier ze świątecznych ciast :)


Po pierwszej aplikacji był to kolor, na który patrzyłam najmniej przychylnie ze względu na 3 warstwy ale po kilku dniach noszenia, oglądania go w różnym świetle doszłam do wniosku, że jest to biel niebanalna i niezwyczajna. Mam kilka białych lakierów innych marek w swojej lakierowej kolekcji ale takiego odcienia bieli nie.  


Często moje białe lakiery kończą jako podkładowe bo ich kolor jest albo zbyt siny, albo zbyt zimny, albo zbyt jaskrawy. Tuck it in my tux ma w sobie coś z delikatnej perły i lukrowej słodyczy. Jestem bardzo na tak :)

Jakie Wy wybieracie kolory na okres świąteczny?



 



47 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się uśmiechnęłam widząc tę zbieżność ;)

      Krzykla - lakiery lakierami, ale jaki piękny pierścionek :)

      Usuń
    2. Pierścionek pandorowy z czasów, gdy robiła piękną biżuterię ;)

      Usuń
  2. Ha ha ha ja wlasnie w tej chwili wrzuciłam u siebie na blogaska pościk o kolekcji essie na te zime. Mnie tez ten bialasek przypomina lukier na ciastach. Ja mam wszystkie lakiery z tej kolekcji - szerokie pedzelki. U nas dostępne sa takze takie kostki z 4 kolorami. Bardzo lubie te kolekcje - piekne kolory i bardzo zimowe mimo opinii co poniektorych, ze malo to zimowe barwy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie należy do moich ulubionych marek. Jak gdzieś trafię na ten morelowo-czerwony, który pokazujesz u siebie to na pewno się skuszę.

      Usuń
  3. Pieknie sie komponuje z perla:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie sie komponuje z perla:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kolory :) ja uwielbiam takie polaczenia :)) i choc w okresie zimowym siegam glownie po brokaty i czerwienie to bardzo podoba mi sie nawet ten najjasniejszy. Ale wiadomo- nie te paznokcie. U Ciebie kochana prezentuja sie swietnie. Buziaczek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, moje paznokcie to akurat masakra od dłuższego czasu.
      Brokaty też lubię :)

      Usuń
  6. Ta biel jest piękna! Już dawna kolor tego typu tak bardzo mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor, ale złoto w ogóle nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za złotem na paznokciach też nie przepadam ale jeśli już to lubię właśnie takie - jasne i nieco rozbielone.

      Usuń
  8. Ta "bordowa czerwień" jest przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz wiem już na 100%, że ten secik wyląduje u mnie w koszyku w dzień darmowej dostawy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie jego cena nie jest zaporowa więc łap teraz. A co jak wykupią? ;)

      Usuń
  10. Wszystkie bardzo mi się podobają,a najbardziej ten złoty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też złotko urzekło zwłaszcxa, że nie jest bardzo nachalne.

      Usuń
  11. Zakochałam się w Jiggle hi,Jiggle low <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze czerwienie i borda:) moze byc okraszone sreberkiem lub zlotkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewni wygląda pięknie, choć sama w sobie czerwień jest zawsze cudowna :)

      Usuń
  13. Czekam na DDD i na pewno sprawie obie zimową kosteczkę :) Kusi mnie jeszcze Bump Up The Pumps.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, choć gdybym dobrze pogrzebała to pewnie znajdę podobny odcień w swojej szufladzie :)

      Usuń
    2. Czyli dokładnie taka samą sytuacja jak u mnie :) BUTP wydaje się być podobny np. do Essie Cute As A Button czy Sunday Funday. Oba kolory mam, ale i tak chcę BUTP :)

      Usuń
  14. Dolly mnie kusila ta kolekcja od tygodni!!!! U mnie niestety te wszystkie kolekcje Essie sa z opoznieniem, takze nawet nie wiem, czy sa dostepne. To zlotko mowi do mnie: 'mamo' :-d pieekneeeee!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolly jest znanym Essimaniakiem ;) Złotko warte grzechu.

      Usuń
  15. że tak powiem "come to mama" :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Planuję zamówić kostkę :D Złotko najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne mają kolorki. Mnie wpadły dwa w oko. Ale przyznam się że jeszcze ani razu nie użyłam tego lakieru, baa nawet jeszcze ani jednego nie kupiłam :(
    trzeba będzie to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie cudowne. Piękne porównanie do lukru na ciasteczkach :) Chyba powinnam zamówić kostkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam lakiery essie, bardzo wygodnie się je aplikuje i długo się trzymają, do tego szeroka gama kolorów :)
    na zimę zdecydowanie preferuję czerwone lub czarne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też w czarnych lub przynajmniej ciemnych zaczęłam gustować, aż dziwne ;)

      Usuń
  20. Kolory nie moja bajka ale... biel mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory dla mnie średnie, miałam nadzieję, że ten biały będzie lepiej krył, raczej się na żaden nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienie są raczej trudne, bo wszystko już było ale mnie się podobają. Widziałam u dziewczyn na IG, ze biały po jednej nawet kryje całkiem fajnie. Może to kwestia płytki.

      Usuń
  22. moje paznokcie z lakierami Essie niestety się nie lubią, ale kolorki całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje się lubią i bardzo się cieszę, bo Essie ma piękne kolory.

      Usuń
  23. U mnie Tuck it in my tux kryje ładnie po dwóch warstwach i jest to mój zdecydowany ulubieniec z całej 4ki:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast