czwartek, 11 lipca 2013

Dior Sunnies - lakier z kolekcji Summer Mix 2013

Lakier Dior Sunnies pochodzi z letniej kolekcji marki Summer Mix 2013.
Najprawdopodobniej nie będzie jej w Polsce :(
Szkoda wielka bo oprócz świetnych kolorów lakierów


w kolekcji znalazły się także kremowe róże, które mają podobno bardzo przyjemną konsystencję -coś między satyną a kremem. Tak przynajmniej donosi Marti, dzięki której weszłam w posiadanie dwóch lakierów z w/w kolekcji.


Jako że jestem zakochana w kolorze pomarańczowo-koralowym zaczęłam od nałożenie na pazury właśnie tego odcienia o nazwie Sunnies.


Sunnies to prawdziwie słoneczny kolor. Bardzo dobrze się aplikuje, konsystencję ma średnio gęstą, schnie błyskawicznie i pięknie błyszczy w słońcu bez top coatu.


Mam wrażenie, że Dior nieco udoskonalił pędzelki, ponieważ moje spotkanie z nimi przy okazji kolekcji Chérie Bow nie należało do najbardziej udanych. Tu pędzelek ma taki sam kształt ale jest dużo miększy i łatwo nim operować.

Sunnies przypadł mi do gustu jeszcze z jednego powodu - w zależności od światła przechodzi od koloru dojrzałej pomarańczy do flurescencyjnej a mimo to ciepłej czerwieni.


Lubicie takie kolory latem?








71 komentarzy:

  1. ślicznie u Ciebie wygląda! ale pozostanę przy moim różowiaczku :) mam go na pazurach od poniedziałku i nadal żadnego uszczerbku nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy:) Ja jednak je sobie odpsuściłam, bo wg mnie troche zdublowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I znowu napisałam post "zapchaj dziurę" ale nie mogłam się oprzeć temu kolorowi :)

      Usuń
  4. Oba kolory są boskie! :)) Szkoda że to cholerstwo takie drogie bo kusi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA zdecydowanie latem szybciej odważę się na ostrzejsze kolory. Twój bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba :)
    Lubię nazwy lakierów Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i taki soczysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor rzeczywiście w każdym świetle wygląda inaczej. Nie lubię pomarańczu, ale ten jest naprawdę wyjątkowo ładny. I masz taki ładny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kameleonik taki ;)
      Dzięki ale moje pazury po nieszczęsnym nałożeniu hybrydy dawno temu nadal walczą o przetrwanie :/

      Usuń
    2. Aż takie spustoszenie? Ja skusiłam się na nie dwa razy, zdjęłam pod koniec maja i chociaż przez kilka dni wyglądały okropnie - teraz już doszły do siebie.

      Usuń
  9. Piękny ten kolor :) Podoba mi się, że jest to taki "środkowy" odcień nie za ciemny, ale tez nie za jasny. I oczywiście to, że jest pomarańczowo-koralowy, bo sama tez obecnie takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, świetny kolorek, zwłaszcza na lato ;) Faktycznie, nie da się nie zauważyć, na każdym zdjęciu, przy innym oświetleniu, wygląda inaczej - jeden lakier a tyle odcieni - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno było go uchwycić ale faktycznie jest zaskakujacy.

      Usuń
  11. Bardzo lubię taki kolor u innych, ale u siebie jeszcze się nie zdecydowałam. Jest „nie mój”, chociaż podejrzewam, że to kwestia czasu, to samo miałam z miętą (teraz uwielbiam) i paroma innymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zachowawcza w kolorystyce lakierów?

      Usuń
    2. raczej czerwienie, korale itp. wydawały mi się zwykle tandetne, a przecież to nieprawda! za dużo się naoglądałam za młodu pewnej sąsiadki, która malowała regularnie paznokcie tylko na czerwono i pomarańczowo, a do tego była stara, brzydka i wredna ;)

      Usuń
  12. Śliczny kolor ;) Ja uwielbiam takie kolory latem :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorki. Zazdraszczam. A na lato także uwielbiam właśnie brzoskwinie, pomarańcze i żywe, wesołe kolorki.
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  14. luubię. i kolor i lakiery diora. no lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor, uwielbiam takie na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kolory, dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh, że też takie drogie te Diorasy! Efekt super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suma jest kwestią względną jeśli weźmiemy pod uwagę jakość, trwałość, wydajność itp.

      Usuń
  18. Fajne kolorki. Ja dziś mam srebro na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam nigdy żadnego srebrnego lakieru.

      Usuń
  19. Bardzo lubię takie żywe kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem ja także wolę bardziej intensywne. Ładnie wyglądają przy opalonej skórze.

      Usuń
  20. Cudne te kolory, wielka szkoda, że nie będzie u nas Summer mix :((

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolorki :D
    uwielbiam kolorowe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam podobny odcień, ale z Kiko . A co to za piękne tło na drugim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  23. obydwa sa piekne ! Szkoda, ze niedostepne w Pl , u nas zreszta tez nie - juz sprawdzilam ;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, nie wiem czym się kieruje Dior :/

      Usuń
    2. jeszcze sprawdze sieci Kicks.. ale u nas zawsze ze spoznionym zaplonem.. takie zadupie Europy na polnoc :P

      Usuń
  24. Piękny, soczysty i baaardzo wakacyjny :) Tylko w buteleczce ma więcej różowych tonów, a na pazurkach wpada bardziej w pomarańcz. Jestem ciekawa drugiego koloru - Creoles :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wolę bardziej zdecydowane kolory , ale ten mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mocniejszy jeszcze pomarańczo-koral, czy zupełnie inną kolorystykę?
      Ja długo próbowałam przekonać się do niebieskich, zielonych, szarych itp i jednak nie dałam rady :/ Zachowawcza i skostniała jestem - tylko odcienie czerwieni, różu i fiolet ewentualnie wchodzą w grę.

      Usuń
    2. oj tam bys zarzucila jakis morski ;) tak na lato ;)

      Usuń
  26. Pragne zauwazyc, ze zdjecia cechuje artystyczna kreatywnosc :) ja to zawsze takie same "pozy" rak mam - musze troche rozczapirzyc paluchy nastepnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. okazalo sie ze sa u mnie w Norwegii wiiiii hurraaaa :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny kolorek :) bardzo lubię pomarańcz i wszelkie około pomarańczowo-koralowe odcienie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast