sobota, 20 lipca 2013

M.A.C Girl About Town - świetny letni lakier.

Lakier Girl About Town M.A.C. pochodzi z kolekcji Fashion Sets, w której znalazło się kilka odcieni szminek i błyszczyków oraz odpowiadających im kolorem lakierów.


Lakiery M.A.C z kolekcji na kolekcję poprawiają swoją jakość jakkolwiek nie wszystkie niestety trzymają ten sam poziom. Girl About Town to zdecydowanie najlepszy kremowy lakier M.A.C jaki posiadam.



Ma odpowiednią konsystencję, nie brudzi skórek, kryje przyzwoicie po jednej warstwie a po dwóch daje piękny kremowy, błyszczący efekt. Trwałość również jest zadowalająca - bez topu ok.3 dni, z topem do 5.


Kolor to piękna fuksja, nieco buraczkowa, wyrazista, żeby nie rzec neonowa - idealny kolor na lato.



46 komentarzy:

  1. oj,śliczny kolorek :) i fajnie,że trwały bo faktycznie czytałam różne opinie na temat lakierów MAC

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, ja zmieniam zdanie o lakierach MAC, coraz bardziej jestem w nich zakochana♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracują nad jakością.

      Usuń
    2. To ja w takim razie nie mam szczęścia do lakierów MAC, niedawno kupiłam trzeci (i na pewno ostatni) i znowu nie wytrzymał nawet jednego dnia :(

      Usuń
    3. no ja też nie mam coś, jeden dzień MACa nosiłam buuu

      Usuń
  3. móóóój koloooor *.* prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :) podobny do mojego ulubieńca z chanel

    OdpowiedzUsuń
  5. super, pasowałby mi do szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kolor! Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny, soczysty i bardzo "moj" ten rozowy kolor. Uwielbiam takie odcienie. Sliczny ! Zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie wiem czy wszedł do stałej oferty - mogłabyś go kupić.

      Usuń
  9. Kolor jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce wygląda niepozornie a na pazurkach przyjemnie zaskakuje kolorem.

      Usuń
  10. cudowna neonowa fuksja, kocham takie kolorki w dodatkach i na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pomadke wiec i lakier mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna fuksja, ale jest takich pełno w o wiele niższych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor cudny :) Ciekawa jestem odpowiadającej mu pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny kolorek i super opcją są pomadki w tych samych odcieniach co lakiery.
    mogłabyś podać cenę tego lakieru?
    zapraszam do mnie, jestem nowa http://www.maniamaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tradycyjnie ok.60zł.
      Witaj w kosmetycznej blogsferze :)

      Usuń
  15. róż podziwiam bardziej u innych, niż u siebie. kolorek faktycznie typowo letni :) ja chętnie wrzuciłabym go również na stopy!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, przepiękny kolor! nie wiem ile już mam w takich odcieniach... ale Mac-a nie mam .. chciejstwo się włączyło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz inne w podobnym kolorze to wyłącz chciejstwo ;)

      Usuń
  17. do różu na paznokciach jakoś nigdy mnie nie gnało, ale przyznam, że wygląda rewelacyjnie :))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna fuksja, kocham ten kolor u siebie na pazurach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo podobny kolor (Nail Polish by Ingrid Cosmetics nr 17). ;) Tylko z innej firmy. Ja uwielbiam fuksję na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeej przepiękny soczysty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięęęęęęękny tak jak i szminka, którą kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor :) Ale coś podobnego chyba by się u mnie znalazło, więc na listę nie włączam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspanialy, zywy kolorek <3 <3 <3
    cos dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast