poniedziałek, 15 lipca 2013

Ostatnio zadbałam o włosy - Alterna szampon i odżywka.

Recenzowane produkty otrzymałam od Douglas Polska.

Dzisiaj zapraszam Was na post inny niż dotychczasowe, a mianowicie dotyczący mojej pielęgnacji włosów.

Przyznam, że temat dbania o włosy nigdy nie zaprzątał mi specjalnie głowy :). Moje włosy zawsze były w przyzwoitej kondycji, jednak tak, jak z wiekiem zaczęłam przykładać większą wagę do pielęgnacji ciała, tak też zaczęłam zwracać większą uwagę na stan swoich włosów. Włosy też się starzeją i wcale nie chodzi tylko o siwienie.

Mój wybór padł na markę Alterna. Każdy produkt tej firmy pobudza produkcję keratyny i chroni farbowane włosy (czyli moje) przed blaknięciem, każdy jest też wolny od siarczanów i parabenów.

Swoją przygodę z produktami Alterny zaczęłam od podstawowych produktów – szamponu i odżywki. 




Anti-Frizz Shampoo wchodzi w skład wygładzającej linii Bamboo.

Według producenta ma poprawiać ogólny wygląd włosów sprawiając, że natychmiast staną się gładsze i zdrowsze.

Nie zawiera siarczanów ani chlorku sodu. Zawiera natomiast ekstrakt z bambusa i olejek Kendi.

Jest to bardzo delikatny produkt ale skuteczny w swoim działaniu. Dobijam do dna i widzę, że moje włosy są mocniejsze, wygładzone, nie puszą się, nie elektryzują. Produkt ładnie pachnie, nieco cytrusowo; konsystencja jest bardzo gęsta, przypomina żelatynę dlatego też przy imponującej ilości włosów trzeba sporo wycisnąć, co wpływa na wydajność kosmetyku.

Opakowanie szamponu zasługuje na uwagę. Jest to plastikowa butelka zakończona masywną nakrętką, którą przekręca się w celu wyciśnięcia szamponu. Ten system spotkałam po raz pierwszy w produktach Aussie.

Cena 93 zł / 250 ml



Replenishing Moisture Conditioner to „pozbawiona siarczanów i parabenów odżywka, która zapewnia dogłębne nawilżenie oraz odżywienie włosów i chroni je przed uszkodzeniami.
Główne składniki i technologie:
Age-Control Complex® zawiera ekstrakt kawioru, witaminę C i cytokiny chroniące włosy przed naturalnymi, chemicznymi i środowiskowymi czynnikami powodującymi starzenie się włosów”.


Ekstrakt z kawioru, to bogate źródło kwasów tłuszczowych omega 3, zapewniających włosom nawilżenie, połysk i elastyczność. Odżywka zawiera także mieszankę mocnych ekstraktów z alg morskich, zapewniających nawilżenie i pomoc w odbudowie uszkodzonych włosów.

Kosmetyk przypomina konsystencją treściwą pastę do zębów i taki też ma kolor. Opakowanie jest takie samo jak szamponu.

Replenishing Moisture Conditioner to bardzo dobry produkt wart swej wysokiej ceny. Jest bardzo wydajny, nadaje włosom niewiarygodną sprężystość i blask a moim zawsze tego brakowało. Od kiedy zaczęłam je farbować, a było to bardzo dawno temu, szukam dobrej odżywki, która zapewni im zdrowy wygląd i nawilży je. Znalazłam.


Cena 149zł/200ml 

Znacie markę Alterna? 
Co sądzicie o droższych produktach do pielęgnacji włosów? Warto?


 

32 komentarze:

  1. ciekawa byłam opinii na temat tych produktów, sama ich nie stosowałam a z droższej pielęgnacji zazwyczaj sięgałam po tą fryzjerską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja fryzjerską mam co miesiąc - co tyle muszę farbować włosy :/ ale w domu zazwyczaj jestem zbyt leniwa na te wszystkie zabiegi specjalistyczne. Szampon i odżywka to wszystko co jestem w stanie łyknąć czasowo :)

      Usuń
    2. No tak o tym mowie- szampon, odzywka, lakier i jakis tam inne z lini salonowych stosowane w domu. Niech zyje precyzja moich wypowiedzi ;P

      Usuń
    3. Nie, precyzyjnie było - ja chyba nieprecyzyjnie ;)
      Chodziło mi o to, że te profesjonalne, salonowe linie zazwyczaj są wieloelementowe (przynajmniej ta moja czyli Keune) a ja jestem za leniwa i mam za mało czasu.

      Usuń
    4. Ja szlam w artego, produkty naprawde idealne i rewelacyjne, tylko po przeprowadzce z Krakowa mialam do nich utrudniony dostep, wiec poszlam w nature i jakos przy niej trwam ;)

      Usuń
    5. Wiem, pamiętam Twoją pielęgnację włosów ale ja nie dałam rady z tym olejowaniem. Ja często nie mam czasu rano głowy umyć :/

      Usuń
  2. ten kawior brzmi bardzo intrygujaco i jednocześnie kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa bardzo skutecznie.

      Usuń
    2. no to może się skuszę :D

      Usuń
    3. To ja też Cię pokuszę ;) Alterna ma bardzo dobre kosmetyki, linia kawiorowa jest najbardziej zachwalana. Ja polecam także spreje stylizujące do włosów ;)

      Usuń
  3. Bamboo mnie bardzo interesuje, mają świetną tą linię, chociaż Caviar też zbiera same pozytywne noty, chętnie poznam obydwie linie, tylko troch te ceny zniechęcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny szalone. Ja też nie jestem przyzwyczajona do wydawania takich sum na włosy ale działanie mnie przekonało. Nie miałam takich włosów po żadnym drogeryjnym produkcie.

      Usuń
  4. Nie znam firmy, ale podobają mi się opakowania. Lubię treściwy designe :)

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale bardzo interesujaco prezentuja sie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy ,ale zainteresowało mnie ,że w swoim składzie posiada olejek Kendi. Będę musiała kiedyś wypróbować ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek to tylko jeden z wielu świetnych składników tych produktów. Wypróbuj koniecznie.

      Usuń
  7. Znam firmę z widzenia: często przedstawiana była w czasopismach jako ulubiona marka różnych amerykańskich gwiazd. Ja na razie nie wydałabym tyle na produkty do włosów, mimo że aktualnie włosy mam niezbyt dobre (nie mogę z nimi dojść do ładu po porodzie). Obecnie mam ponad trzyletnią przerwę w farbowaniu (a miałam non stop farbowane od matury więc ponad 10 lat) i widzę, że niefarbowanie im służyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma dla gwiazd trafiła pod strzechy ;)
      Ja niestety nie mogę nie farbować włosów :(

      Usuń
    2. Ja też pewnie niedługo zacznę znowu farbowanie bo siwych niestety coraz więcej ale wybór odcienia mnie przeraża: nic mi się nie podoba a chciałabym coś jak najbardziej zbliżonego do mojego naturalnego odcienia. Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Niestety większość farb wpada w rudy - ja nie trawię rudych farb. Naturalne rude włosy kocham ale farba w tym kolorze to coś potwornego moim zdaniem :/

      Usuń
  8. Zwrociłam uwagę na te włosiowe kosmetyki w Douglasie , ale że nie czytałam nic o nich nie wziełam pod uwagę ich zakupu:( teraz już mam chęć :)
    Muszę tylko obczaić co jest do wypadających włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam, ale głównie ze słyszenia, nie miałam żadnego produktu :) Generalnie raczej nie kupuję drogich kosmetyków do włosów, bo zazwyczaj mają liche składy i powodują u mnie albo totalny "przyklap" albo też wysuszają włosy przy częstszym stosowaniu. Od czasu do czasu skusi mnie coś z górnej półki, ale w 90% jestem rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z górnej półki do włosów znam tylko Alternę i nie zawiodłam się.

      Usuń
  10. Nie znam tej marki. To znaczy znam,ale nie probowalam. Mam ochote cos kupic. U nas nie ma Douglasa niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej marki akurat, jednak zamierzam własnie zainwestować w jakieś droższe kosmetyki do włosów, gdyż mam z nimi ostatnio sporo problemow a kupowanie tańszych nie przynosi rezultatu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z lepszych linii, moim faworytem jest jednak wersja Bamboo bez dwóch zdan, każdy jednak znajdzie cos godnego:) Widzę,że nabrałaś chęci na Alternę:)
    Ja bez wahania bym je kupiła, choc cena może przerażac, jednak są to prodoukty dośc ekonomiczne w uzyciu tak samo jak konkurencyjny Fekkai.

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej chwili można zapisać się do testów kosmetyków tej marki, co oznacza, że wybrane osoby otrzymają zestaw kosmetyków za darmo. Oczywiście trzeba będzie napisać opinię o produkcie. Tu więcej informacji - http://www.testujzadarmo.blogspot.com/2014/01/przetestuj-luksusowe-kosmetyki-do-wosow.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast