sobota, 13 lipca 2013

MAC By Request collection - fani głosują


Już po raz drugi, MAC przywróci na życzenie swoich klientów najbardziej pożądane odcienie w kolekcji M·A·C By Request!


To, co stare, znów stanie się nowe – najulubieńsze odcienie z lat’90 i dwutysięcznych powrócą na bis.

M·A·C przywróci pożądane, retro-klasyczne, dawno niewidziane szminki i cienie do powiek.

M•A•C By Request oddaje w ręce klientów decyzję, którym odcieniom dadzą szansę na powrót!

Można głosować na produkty które są niejako ‘must-have’ każdej kosmetyczki. Topowe sześć odcieni (3 szminki i 3 cienie do powiek) wybrane przez fanów powrócą w kolekcji już wiosną 2014.



Flavour z kolekcji Freedom Colour Additions (1994)
Glam z kolekcji VIVA GLAM (1992)
Hoop z kolekcji Le Groove Colour (1991)


 
Pink Poodle z kolekcji Velentine's Day (2000)
Rozz z kolekcji Circa Pre (1990)
Tomago z kolekcji Circa Pre (1990)


                                                          Ashbury z kolekcji M·A·C Mod (1990)
                                                          Butterscotch z kolekcji Circa Pre (1990)
                                                         Chill z kolekcji Le Groove Colour (1991)
                                                    Diesel z kolekcji Freedom Colour Additions (1994)
                                                Fiction z kolekcji Colour Abstractions/Additions (1997)

Kolekcja dostępna będzie w Polsce co prawda dopiero wiosną 2014 ale pod adresem www.maccosmetics.com/macbyrequest do 21 lipca trwa głosowanie, więc jeśli znacie któryś z w/w produktów i chciałybyście by powrócił, głosujcie :)


Swatche możecie obejrzeć np. TU





15 komentarzy:

  1. Nie znam rzeczy z MACa, ale bardzo podoba mi się pomysł, żeby wyjść naprzeciw klientom i przywrócić wybrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas się na coś skusić ;)

      Usuń
    2. wiem, wiem, ale obiecuję sobie, że coś z MACa będzie prezentem ode mnie dla mnie, jak obronię magisterkę, więc jeszcze trochę muszę poczekać ;)

      Usuń
  2. beautiful color :)
    hope you can enter the giveaway :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/06/persunmall-summer-style-international.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak głęboko w MACu nie siedze ale super pomysł,warto co nieco powtórzyc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie malam jeszcze doczynienia z tymi szminkami, ale kolory cudne , fajnie, ze sa tacy otwarci na potrzeby klientow;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę na coś kliknąć z przyzwoitości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie spodobala ta pierwsza szmina :)
    Zaraz zaglosuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama koncepcja głosowania na swoje ulubione produkty jest świetna. Ja nie znam tych produktów, ale może też coś kliknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kliknę na jakąś pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na cień Butterscotch, chyba go gdzieś widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast