wtorek, 2 lipca 2013

Lierac Prescription - nowa linia dla różnych potrzeb skóry

Francuska marka Lierac wprowadza nową linię produktów Lierac Prescription wychodząc naprzeciw potrzebom skóry nadwrażliwej i nadreaktywnej, z rozszerzonymi naczynkami, z niedoskonałościami, z przebarwieniami oraz suchej. 


Preparaty Lierac Prescription powstały w oparciu o głębinową wodę morską z rejonu Ile-Grande we Francji. Woda ta pochodzi z naturalnego zbiornika (Bretania; Ile-Grande) znajdującego się na głębokości 22 metrów. Filtrowana przez piasek i granit jest naturalnie wzbogacana w podstawowe pierwiastki, a swoje szczególne właściwości zawdzięcza wysokiej zawartości manganu i krzemu, zachowuje fizjologiczną równowagę skóry, a dodatkowo posiada wyjątkowe właściwości naprawcze i regenerujące. 
 
konferencja prasowa Lierac prowadzona przez Paulinę Chylewską





Swoją przygodę z pielęgnacją zaczynałam dawno temu właśnie od kosmetyków aptecznych wśród których znajdowały się też produkty Lierac. Zawsze chętnie do nich wracam, ponieważ współczesne dermokosmetyki mają komfortowe konsystencje, delikatne zapachy i świetną wchłanialność co zapewnia przyjemne stosowanie.

w oczekiwaniu na prelegentów :)


W linii Prescription moją uwagę zwróciły głownie następujące produkty: 

- SKÓRA NADWRAŻLIWA I NADREAKTYWNA
Krem tonujący w kompakcie (9 g) cena 86 PLN 


Skład [1%] omega 3.6.9 + olej z awokado

Działanie: koryguje niedoskonałości, ujednolica koloryt, nawilża, chroni.
Produkt jest faktycznie prawie niewidoczny na skórze ale ujednolica koloryt i przykrywa naczynka i podrażnienia.

- SKÓRA WRAŻLIWA I NACZYNKOWA
Krem redukujący zaczerwienienia (40 ml) cena 119 PLN 



Skład: [11,8%] opatentowany SKRL3 + peptyd AR + ekstrakt z ruszczyka + siarczan dekstranu + masło she.


Działanie: natychmiastowe zmniejszenie zaczerwienienia, łagodzenie, przywrócenie komfortu, odżywienie
Producent twierdzi, ze będzie idealny dla cery suchej i bardzo suchej. Krem wzbogacony został o zielone, perłowe pigmenty, optycznie korygujące zaczerwienienia. 

- SKÓRA Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI
Koncentrat dwufazowy przeciw niedoskonałościom (15 ml) cena 52 PLN


Skład : [14.7%] kalamina + hydroksykwasy [10%] + nowej generacji kwas azelainowy + cynk.


Działanie: wysusza niedoskonałości, przyspiesza ich resorpcję, zapobiega powstawaniu blizn pozapalnych.
Od momentu pierwszego zastosowania must have mojego męża. DZIAŁA :)
Należy nakładać patyczkiem kosmetycznym punktowo.

- PRZEBARWIENIA
Dużą nadzieję wiążę z Żelem depigmentującym redukującym przebarwienia (15 ml) cena 88 PLN
 
Skład : Diacetyl bodyny (D.A.B.) i mikroalga Phaeodactylum tricornutum regulują procesy syntezy
i przyczyniają się do równomiernego rozłożenia melaniny i lipofuscyny w skórze. 


Dodatkowo zawiera kwasy AHA rozjaśniające ciemny kolor przebarwień już od pierwszego dnia stosowania.
Składniki przeciwrodnikowe, zapobiegają ponownemu pojawianiu się przebarwień.
Działanie : rozjaśnia przebarwienia, zapobiega ich nawrotom, ujednolica koloryt.
Zobaczymy… 

- SKÓRA SUCHA I WRAŻLIWA – CIAŁO
Tu zainteresowała mnie najbardziej Myjąca kostka złuszczająca do ciała (100 g) cena 33 PLN

Skład : [11%] olej z krokosza barwierskiego + węglan wapnia
Działanie: delikatnie oczyszcza i złuszcza, wygładza, nawilża.
Zazwyczaj unikam produktów mechanicznie złuszczających ale skoro Lierac poleca to może zaeksperymentuję. 

Kosmetyki Lierac są interesujące także dlatego, że mogą je stosować zarówno kobiety jak i mężczyźni.Mój mąż już testuje ;)

Nazwa Prescription to po francusku „recepta” – pozostaje więc mieć nadzieję, że powyższe kosmetyki zadziałają właśnie jak przepisane przez lekarza medykamenty :)


Lubicie pielęgnację apteczną? Macie swoją ulubioną markę?



53 komentarze:

  1. Osobiście nigdy nie miałam przyjemności zetknąć się z tą marką, ciekawa jestem zatem recenzji. Część kosmetyków aptecznych lubię, szczególnie polskich firm.

    Widzę, ze w lusterku się Pandorka odbiła !
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups, nawet nie zauważyłam ale Ty wyczulona jesteś już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam markę Lierac choć póki co raczkuję :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta firma, chetnie cos z niej wyprobuje, juz od jakiegos czasu mnie kusi ;)
    Ja bardzo dlugo lubilam La Roche Posay, mam z niej do dzis jeszcze kilka ulubiencow. Niedawno jednak odkrylam niemiecka marke apteczna Frei i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Frei czytałam sporo. Muszę kiedyś coś wypróbować. Pisałaś o niej?

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam z tą marką do czynienia, ale jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z marką Lierac miałam tylko styczność via próbki, które wspominam bardzo fajnie więc chyba głębiej wejdę w temat:)
    pozdrowienia od cichej czytelniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i zapraszam do głośnego komentowania ;)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tej serii jeszcze.
    Wygląda bardzo profesjonalnie - ładne proste opakowania.
    Kostka do ciała mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest nowa, nie wiem, czy jest już w aptekach ale jeśli nie to będzie "na dniach".

      Usuń
  8. Ja również zaczęłam swoją pielęgnację na serio od dermokosmetyków - w wieku ok. 15 lat pod opieką dermatologa (to było całe 13 lat temu ;)) i wtedy przetestowałam całe linie La Roche Posay (z Effaclaru miałam chyba wszystko, co można było mieć), Biodermy, Avene i SVR. Lierac wtedy był dla mnie marką dla starszej grupy docelowej ;) Dzisiaj spoglądam na te kosmetyki z większym zainteresowaniem, bo włączyłam już pielęgnację przeciwzmarszczkową. Najchętniej bym przytuliła preparat wybielający, bo w ciąży dopadła mnie ostuda ciężarnych i na jesieni będę z tą przypadłością walczyć - jeszcze nie zdecydowałam co kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w ciąży często dzieją się dziwne rzeczy ze skórą więc może Lierac będzie tu pomocny.

      Usuń
  9. Lierac to dobra marka, warto czasem sie skusić choć zastnawiam mnie ten dekstran:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Chyba często występuje w dermokosmetykach - zmniejsza przekrwienie.

      Usuń
  10. nie znalazłam nic dla siebie z tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kilka propozycji. Jeśli Twoja skóra ma któryś z w/w "problemów" to ta linia może okazać się pomocna.

      Usuń
  11. ja kilka rzeczy wypatrzyłam, krem na niedoskonałości i ten na przebarwienia, na który się skusiłaś. Daj znać, jak sobie radzi :) ale na razie się wstrzymuję z zakupami, bo czekam na decyzję dermatologa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lierac jest polecany przez dermatologów więc może Twój lekarz coś zastosuje.

      Usuń
  12. Bardzo mnie ciekawia te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tą linią. Znam kilka kosmetyków z Lierac i zazwyczaj bylam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna z moich ulubionych marek aptecznych !
    Lowjam !

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam, ale chętnie dzięki Twoim recenzjom poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zamowilam micel i roztwor keratolityczny do niedoskonalosci- nie moge sie doczekac testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałam wczoraj- zaczynam testy- moja skóra ostatnio bardzo potrzebuje pomocy więc Lierac ma mocny kaliber do pokonania:)

      Usuń
    2. Kliknęłam kolejne : preparat dwufazowy i emulsje matujaca...juz do mnie jada :) A skora dzien po dniu lepiej wyglada...szok

      Usuń
    3. Jestem w totalnym szoku po zastosowaniu 2 produktów - DZIAŁAJĄ o.O

      Usuń
    4. Ja też jestem w szoku, że tak moga działać. Preparaty działają lepiej niż effaclar duo. Dziś zaczynam stosowanie emulsji matującej i koncentratu punktowego :)

      Usuń
  17. Linia stworzona jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ogromnie ciekawa Twojej opinii na temat tych kosmetyków. Mam ochotę na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po raz pierwszy spotkałam się z kremem tonującym w kompakcie:) Ten produkt wzbudził moje zainteresowanie. Na co dzień stawiam na produkty wyrównujące koloryt skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popierwszych testach jestem pozytywnie nastawiona.

      Usuń
  20. ciekawy ten koncentrat dwufazowy:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Firmę znam i bardzo lubię, sama teraz do niej wróciłam a szczególnie do serii Mesolift, która wspaniale współgra z serum iS Clinical.
    Z zaprezentowanego zestawu najszybciej kupię Koncentrat dwufazowy i Krem redukujący przebarwienia. Miałabym do Ciebie prośbę, byłabyś uprzejma zamieścić składy INCI? pomogłoby mi w podjęciu decyzji, czy chcę czy też niekoniecznie ;) a tego mi zabrakło tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Produktów Lierac jeszcze nie stosowałam, ale przyznam, że zachwycają, zarówno wyglądem jak i opisem działania. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia reklamowe piękne to fakt - moje - mocno średnie ;)

      Usuń
  23. czeka na mnie już w domciu micelek:) nie mialam okazji wyprobować przed wyjazdem, ale chyba jeszcze dokupię sobie na przebarwienia z tej nowej linii, bo po moim urlopie na mojej twarzy masakroza:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawił mnie ten krem redukujący zaczerwienienia :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast