sobota, 29 czerwca 2013

MAC Royal Sunset z All About Orange

Róż MAC Royal Sunset pochodzi z niedostępnej niestety u nas kolekcji All About Orange.


Jest opisywany jako "soft cool peach" - ciepły delikatny róż z domieszką koralu o satynowym wykończeniu.

Satynowe róże MAC dobrze się blendują, dają ładny efekt na twarzy a ich intensywność można stopniować - wszystkie te atuty mamy również w różu Royal Sunset.
Przyznam, że o ile niektóre produkty z limitek marki czasem pozostawiaja nieco do życzenia, o tyle nigdy nie zawiodłam się na żadnym różu. Posiadam właściwie w większości limitowane ale nie widzę żadnej różnicy w jakości, trwałości, efekcie na policzku w porównaniu do tych ze stałe oferty.


Royal Sunset na policzku jest intensywniejszy niż na swatchu na dłoni i przy nałożeniu większej ilości daje tzw. glow, który jest jednak delikatny. Różem nie można zrobić sobie krzywdy w postaci placków, nie ryzykujemy również efektu "świnki". Idealny ciepły kolor na lato :)

"słocz" dla Ani :)


Macie swój ulubiony róż na lato?





39 komentarzy:

  1. MACowe róże nie mają sobie równych :) Można poprosić o swatcha na ręce?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uzywam pudru brazujace zamaist rozu latem, albo MACowski baby blush

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak ciężko opalam, że róż spokojnie mogę nałożyć ;)

      Usuń
    2. piekny kolor ale dla mnie bylby zbyt cieply

      Usuń
  3. Mam i ja:) Muszę go w końcu spożytkowac:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny:) dla mnie ideałem na tą chwile jest Sugarbomb z Benefit,oraz wszelkie brązery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Ambering Rose -MAC. Ma piękne drobinki które latem na lekko opalonej skórze prezentują się świetnie :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny i delikatny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jest śliczny ! Przydałby mi sie taki na chłodnejsze, letnie dni:) Ja niestety ostatnio uzywam tylko bronzera ze wzgledu na moja naczynkowa cere, która w upały jest bardzo czerwona :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny odcień :D ja ostatnio używam spiekanego różu z FM Group :)
    więcej o nim u mnie na blogu gdybys chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie takie kolory lubie najbardziej.
    Ostatnio kupilam sobie taki sam kolor, ale z TBS.
    Mam rowniez drugi bardzo podobny, ale z drobinkami rozswietlajacymi, z Bobbi Brown.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam i kocham. rzeczywiscie idealny na lato!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie znalazłam mojego ideału :(

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjemniaczek:)bardzo świeżo wygląda u Ciebie:) ja sie uczepiłam Warm Soul Mac i nie moge się odczepić:) ale przydałby mi się jeszcze jakiś cosik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor akurat dla mnie. Wezmę pod uwagę jak mi się mój skończy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba :)
    Mam nadzieję, że kiedyś napadnę MACa i w końcu wpróbuję ich cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, przypomina mi na zdjęciu Instant Chic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolorek, akurat na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny jest! Ciekawe czy uchowal sie jeszcze na lotnisku, bo chetnie bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega naturlany - podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio poszukuję różu na lato:) Jestem posiadaczką intensywnej maliny, jednak w upalne dni chętniej stawiam na delikatniejsze odcienie:) Ten zaprezentowany przez Ciebie wygląda naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor! Bardzo lubię róże z MAC, pięknie się blendują, trwają cały dzień i są super wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny jest, szkoda że go u nas nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny kolor, choć właściwie to chciałam teraz nabyć róż Givenchy - co o nich sadzisz?
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny, delikatny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo delikatne, mój ulubieniec to obecnie róż w kremie z Maybeline;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny. Nosiłabym go dniami i nocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny kolorek :) takiego mi wlsnie brakuje w mojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  29. No piękny ten kolor ❤
    U nas w Niemczech kolekcja była tylko w jednym sklepie dostępna i to w Monachium :-(
    A szkoda bo takie kolorki bardzo lubię.
    P.S mam na stronie tłumacza od Google :-)
    Moze wtedy będzie łatwiej ;-)
    Miłego dnia & pozrdrowionka ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przyjemny i raczej delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast