sobota, 8 czerwca 2013

Essie Saturday Disco Fever - Kolejny neonek :)

Saturday Disco Fever to kolejny Essie z neonowej kolekcji.


Jest to jaskrawy pomarańcz z domieszką czerwieni. Najmocniejszy neon wśród tych, które kupiłam.
Nakłada się dobrze, nie wiem ile wytrwa na paznokciach bo mam go drugi dzień - na razie jest ok tzn. nie zapowiada się schodzenie płatami ;)
Zaraz po aplikacji daje tradycyjny kremowy efekt z połyskiem,


natomiast kilka minut później ujawnia swoje prawdziwie wykończenie, czyli lekko woskowane.


Przyznam, ze bardzo mi się ten kolor podoba na lato... jeśli nadejdzie ;)


41 komentarzy:

  1. Piękny kolor :)
    Lubię czerwienie, mam ich kilka różnych odcieni, pasują do wszystkiego i zawsze - nawet jeśli lata nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to woskowe wykończenie :) Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny neonek i efekt. :) Lato na pewno jakieś będzie a kolor zawsze się przyda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś wypróbowałam niebieski lakier z tej serii. Nie jestem do końca pewna co do tego woskowego wykończenia, zastanowię się jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie kolor szału nie robi ale nazwa jest świetna i zostaje w pamięci na długo C ;

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz musisz się wybrać na tą sobotnią imprezę ;)podoba mi się Twoje skojarzenie lakieru z woskiem, chyba zapożyczę od Ciebie to nazewnictwo :D a także półmaty od Saurii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładniutki:) podobny kolorek do mojego Clinique Happy:) na lato jak nadejdzie, a mam nadzieje, ze tak:) super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie kupiłaś ten lakier Clinique? U nas ich chyba jeszcze nie ma :/

      Usuń
    2. w Sephorze jakis tydzien temu:)

      Usuń
  8. Lubię takie pomarańcze, ale już woskowego efektu nie bardzo... Choć wystarczy położyć top:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ten woskowy efekt pociąga. Gdyby nie on byłby to po prostu kolejny, żarówiasty, pomarańczowy lakier ;)

      Usuń
  9. Daje po oczach:) Będzie idealny do opalonej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy do Gdańska :) u nas dziś było pięknie :) Pogoda w sam raz na taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na neon to u mnie wygląda raczej spokojnie ;) Ale i tak bardzo letni kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekalam na ten na pazurach i sie doczekalam. Moim zdaniem bardzo ladny. Zawsze lubilam takie odcienie na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor i piękne wykończenie. Strasznie mnie kusi ta kolekcja ale mam absolutny zakaz kupowania kolejnych lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny kololrek;) Lubię takie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny jest :) Na lato bedzie idealny, ja ostatnio jestem zakochana w tym kolorze i to nie tylko na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny kolor:) bardzo letni i przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Jest u Ciebie? Gdzie właściwie w UK można stacjonarnie kupić Essie?

      Usuń
  18. Wszyscy szaleją za tymi Essie, coś w tym musi być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielką fanka Essie od dawna i potwierdzam, że coś w tym szaleństwie jest ;)

      Usuń
  19. Piękny kolor, widzę go na opalonych stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam go capnąć ostatnio w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są u nas? Fajnie, bo podoba mi się jeszcze fiolet ale nie było :/

      Usuń
  21. Wosk dziwny :) jednak nie skreślam go.

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm.. kolor piękny! ale to wykończenie trochę dziwne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier niesamowicie sie błyszczy...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast