wtorek, 25 czerwca 2013

MAC Tropical Taboo collection - zapowiedź

W lipcu MAC będzie kusił nas rytmami samby pod postacią tętniącej lśniącymi kolorami kolekcji Tropical Taboo.

Kolekcja będzie dostępna w salonach od lipca i będzie zawierała w głównej mierze mineralne kosmetyki kolorowe oraz niektóre kultowe produkty ze stałej oferty.



Mineralize Rich Lipstick
Lady At Play - chłodna mandarynka
Luxe Naturale - jasny kremowy beż
Midnight Mambo -  intensywny fiolet
Divine Choice - zimny krem z róży
 Glamour Era - ciepły brąz
Cena 106 zł

Mineralize Eye Shadow
Bossa Blue - Niebieski z domieszką brązowej perły (frost)
Carribean - perłowo różana czerwień (frost)
Cha-Cha-Cha - granatowa zieleń (frost)
Dare to Bare - lekki krem ze złota perłą (frost)
Time to Tango -lawenda z domieszką srebra (frost)
Tropical - niebiesko-srebrny z domieszką purpury (frost)
Cena 96 zł

 Mineralize Skinfinish
Lush - blady żurawinowy róż z perłą
Rio - Brąz z dodatkiem różowej perły
Adored - koral z beżowa perłą
Gold deposit - miękki złoty brąz
Soft and Gentle - złocisty brzoskwiniowy brąz
Cena 115 zł

Mineralize blush
Exotic Ember - pomarańcz z domieszką perłowego brązu (frost)
Simmer - spalona róża z brzoskwinią z dodatkiem złota (frost)
Sweet Samba - ciemny róż z perłą (frost)
Cena 100 zł


 Cremesheen Glass
Calypso Beat - blada brzoskwinia
Forever Isle - jasna, koralowa czerwień
Japanese spring - brudny róż
Narcissus - bakłażan
Cena 90 zł
 

Lip pencil
Ablaze - jasna morela
Have to Have It - ciepły beż
Heroine - świetlista purpura
Hip 'n' Happy - brudny róż
Cena 64 zł


Khol Power Eye Pencil
Feline - głęboka czerń
Orpheus - czerń z domieszką perły
Cena 74 zł


Zoom Lash
Zoomblack - głęboka czerń
Cena 75 zł 


Brush
159 Duo Fibre Blush Cena 170 zł
187 Duo Fibre Face Cena 215 zł
287 Duo Fibre Eye Shadow Cena 145 zł


Jeśli nie miałyście dotychczas żadnego produktu MAC to zdecydowanie musicie nabyć Mineralize Skinfinish w kolorze Soft and Gentle, błyszczyk Narcissus i którąś szminkę.
Ja na pewno skuszę się na cienie i róże :)


20 komentarzy:

  1. Cudne kolory. NIe mam w pobliżu ale poszukam w necie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory - powalila mnie szminka fioletowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory smakowite, szkoda, że ceny ciężkostawne.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam Soft and Gentle i Lady at Play :) reszty moich Mac'owych skarbów tu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, kiedyś na pewno się na coś skuszę :) tylko muszę zarabiać z dwa-trzy razy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te fiolety na usta świetne, ale raczej dla dziewczyn o ciemnej karnacji, ja wyglądałabym pewnie dziwnie :)

    Mam MSF Soft And Gentle już ze dwa lata i początkowo go uwielbiałam, a teraz praktycznie nie używam, bo ma wyraźne drobinki i wygląda na skórze trochę jak brokat, więc na dzień niespecjalnie się nadaje. Wolę "gładkotaflowe" rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Róże i cienie wyglądają niezwykle :D a ten fiolet na usta powala

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na nic się nie skuszę. chociaż kolekcja podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna kolekcja! Juz Marti dzis mnie tymi Maczkami kusila... Obawiam sie, ze ulegne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie ta kolekcja:) koniecznie muszę obmacac cha cha cha , nie spotkałam sie jeszcze z takim polączeniem:)
    Skusiłabym się jeszcze na jakiś róż do lica i koniecznie konturówkę bo fajny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że nie rozmiar czcionki pytasz?
      Może dlatego, że MAC to jeden z najlepszych producentów kosmetyków kolorowych na świecie a za jakość i pozycję na rynku trzeba zapłacić.

      Usuń
    2. Rozumiem, że nie rozmiar czcionki pytasz?
      Może dlatego, że MAC to jeden z najlepszych producentów kosmetyków kolorowych na świecie a za jakość i pozycję na rynku trzeba zapłacić.

      Usuń
  12. Super blog i świetne posty! <3 świetnie czyta się Twoje recenzje!
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń
  13. Narcissus będzie mój! ♥

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast