piątek, 23 listopada 2012

MACowo koktajlowo ;)



Zestaw błyszczyków Cocktail Coral Lip Gloss pochodzi ze świątecznej kolekcji MAC, z części o nazwie Guilty Passion. Składa się, jak sama nazwa wskazuje, z 4 błyszczyków o różnym wykończeniu.


Cremesheen Glass - mają nieco żelową konsystencję. Nie kleją się. Pachną wanilią, nie są zbyt nawilżające ale nie o to tu chodzi ;).  Wyposażone są w „poduszeczkowy” aplikator, co lubię. 
Kolor Geo Pink określiłabym jako nieco ceglasty róż, z delikatnym shimmerem a On The Scene to uniwersalny nudziak do dziennego użytku.



Out For Glamour Dazzleglass – to błyszczyk z drobinkami dający na ustach ładne, niejarmarczne rozświetlenie. Aplikator ma postać pędzelka, co nie jest według mnie zbyt wygodne ale nakładanie nie jest trudne, bo produkt ma zwartą,  gęstą konsystencję . Dzięki  niej błyszczyk nie wylewa się poza kontur ust. Drobinki sa wyraźnie widoczne ale nie wędrują po twarzy. Zapach jest piękny, słodki, waniliowy. Kolor Out Of Glamour to cukierkowy róż, błyszczący, iście świątecznie. 


Sublime Shine Dazzleglass creme – mniej drobinkowa wersja dazzleglass, daje bardziej płaski efekt na ustach, nieco trudniejsza w nakładaniu przez swą kremowość. Również posiada pędzelek. Kolor Sublime Shine to coś pomiędzy nudziako-różo-złotkiem. Mimo drobinek daje delikatny, wręcz dziewczęcy efekt.

 
Generalnie zestaw jest dość udany. Jednak ja zdecydowanie wolę bezdrobinkowe wersje błyszczyków MAC o konsystencji Lipglassów.

30 komentarzy:

  1. Geo Pink bardzo mi się podoba, choć drobinki bym z niego wyrzuciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, a te z drobinkami tak trochę tandetnie wyglądają.

      Usuń
  2. Dwa pierwsze mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne blyszczyki, bardzo podoba mi sie ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki:) Najbardziej podoba mi się ten ostatni..

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa moje ulubione wykończenia ;) jestem tak zła, że nie są już dostępne w fioletach we Wrocławiu, że głowa mała

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;)
    Kolorek piękny :)


    Zapraszam do mnie na sprzedaż / wymiankę - a ja tym czasem już patrze na twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo korzystnie na ustach. Ja nie mogę się przekonać do błyszczyków, jestem "pomadkowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy kolor podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. On the scene jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorki bardzo fajne !:D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie bez rewelacji :)
    kurcze nie rozumiem tych ich wysokich cen :|

    OdpowiedzUsuń
  12. Błyszczyki, to ostatnia rzecz na którą jestem w stanie wydać więcej niż 15zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tego samego zdania co poprzedniczka :) Mam pare błyszczyków dochodzących do stówki, ale i tak większość to "kioskowe" nabytki xD

    OdpowiedzUsuń
  14. mi tez rzadko przypadaja do gustu te drobinkowe wersje

    OdpowiedzUsuń
  15. ta kolekcja jest wspaniała dla oka ! :) osobiście za błyszczykami nie przepadam jednak te wyglądają bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. On the scene najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodkie opakowanie i ładne kolory^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie bardzo mi się podobają :) Ale opakowanie jest w tym wszystkim najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również wolę błyszczyki pozbawione drobinek. Moim zdaniem prezentują się bardziej elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Edycje limitowane w mac sa tak piekne ze nigdy nie moge sie na nie napatrzec.
    Jednak juz dawno temu przestalam za nimi szalec poniewaz zmieniaja sie z predkoscia swiatla a co za tym idzie moj portfel wołał by o pomste do nieba;)

    OdpowiedzUsuń
  21. On The Scene chyba podoba mi się najbardziej :)
    a też jestem fanką bezdrobionkowców.. w naszym wieku już nie wypada aż tak błyszczeć :D ahaha

    OdpowiedzUsuń
  22. On The Scene mnie zachwycił! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast