piątek, 4 lipca 2014

ARTDECO Color Lip Shine, czyli ja na to jak na lato :)

Z kolorówką ARTDECO miałam ostatnio do czynienia…. ludzie tyle nie żyją ;) A serio, to jakieś 20 lat temu, kiedy zaczynałam się malować. Bardzo lubiłam ich maleńkie cienie, takie jakby wkłady. Były świetnie napigmentowane i dobrze trzymały się na oku. Później się zesnobiłam ;)

Jednak kiedy otrzymałam zaproszenie na warsztaty makijażu z ARTDECO bardzo się ucieszyłam. To było jak powrót do młodości. Niestety choróbsko nie pozwoliło mi w nich uczestniczyć ale ucieszyłam się bardzo z kilku produktów, które mimo mojej nieobecności do mnie dotarły .

Testuję od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że chyba niepotrzebnie się zesnobiłam w przypadku niektórych artykułów z kolorówki ARTDECO. Marka trzyma poziom.

Na pierwszy ogień poszła rzecz jasna pomadka (jestem pomadkowym szaleńcem). Posiadam kolor no 29 z linii Color Lip Shine. Jest to kremowo-żelowa szminka w ślicznym, średnio intensywnym czerwono-malinowym kolorze.



Z wiekiem bardzo polubiłam czerwień na ustach przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze, do czerwonej szminki dość łatwo jest dobrać konturówkę a bez niej moje usta w szminkach nie wyglądają szczególnie ponętnie ze względu na wiek więc kredka jest moim sprzymierzeńcem od dłuższego już czasu. Po drugie, z wiekiem zaczęłam dobrze wyglądać w czerwonych szminkach. Takie mam przynajmniej wrażenie. Gdy byłam młodsza unikałam jej na ustach, bo wydawała mi się nieco wyzywająca.


Szminka jest lekka, nie obciąża ust ale jest też niezbyt trwała w związku z tym nie radzę dobierać dużo trwalszej konturówki lub często zerkać do lusterka i w razie czego nałożyć szminkę ponownie.

kolaż z przymrużeniem oka ;)

Color Lip Shine jest produktem idealnym na lato. Nie jest mocno kryjąca ale daje wyraźny kolor, który dzięki żelowej formule jest soczysty i ładnie mieni się w słońcu.

Znacie szminki ARTDECO? Może jakieś inne produkty marki?



41 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek :) do tej pory widziałam tylko cienie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie bardzo lubiłam swego czasu. Musze do nich wrócić :)

      Usuń
  2. Lubię takie lekkie formuły, chętnie poszukam koloru dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę jak błyszczyk wygląda na ustach. Odcień ma przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie jest mocno kryjąca ale ma tak intensywne pigmenty, że jest dobrze widoczna.

      Usuń
  4. Ale będzie długi komentarz:)
    Artdeco poznałam z 15 lat temu. Pamiętam,że nie mogłam oczu oderwać od cieni:) Mam trio cieni,które było używane aż do denka,miałam bazę,której nie cierpię a ostatnio kupiłam sobie bezbarwną konturówkę.
    Do sedna: jestem pod wrażeniem Twoich ust w tej szmince! Są idealnie obrysowane więc usta wyglądają na pełniejsze. Mam dwie kolorowe konturówki ale zawsze obrysuję się na klauna:) Ta bezbarwna mi lepiej słuzy bo jakoś tak optycznie powiększa usta.

    A sukienka jest taka moja:) Uwielbiam latem nosić sukienki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jaki komentarz :)
      Ja nie mogę tych bezbarwnych konturówek używać bo nic nie dają :/ U mnie, jak widać, trzeba najpierw poprawić kontur (czyt. wyjechać poza obręb warg i wyrysować) a potem dopiero wypełnić i bezbarwną nie da się tego zrobić.

      Sukienka to dzisiejszy zakup. Ja zazwyczaj nie chadzam w sukienkach a dzisiaj jak wariat jakiś kupiłam trzy ;)

      Usuń
  5. ładna, taka półtransparentna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny ten kolarz zrobiłaś ;) super! Piękna jest ta czerwień, podoba mi sie taka "lekka" formuła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta pomadka i jak pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek szminki, ślicznie wyglądasz :) w a sukience rewelacyjnie! Uwielbiam sukienki, mogę zapytać gdzie upolowalas? Koniecznie pokaż pozostałe dwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Upolowałam w Promod. Raczej tam nie zaglądam bo nie moje kroje i tym bardziej rozmiary a tu taka niespodzianka :)
      Pokażę, pokażę :)

      Usuń
  9. Ale cudownie wygląda na ustach, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt daje ta pomadka, taki półtransparentny. Mam wrażenie, że bardzo podobne wykończenie mają balsamy Max Factor z linii Xperience.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo mi się podoba, i jak lśni ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jeju, jaki piękny ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie i dość naturalnie :) Z Artdeco szminki jeszcze nie miałam, tylko bazę pod cienie z której jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna formuła, taka transparentna i sam kolor cudowny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne, soczyste usta! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny jest ten odcień! pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  17. szminki znam i mam ich kilka :) nasza starra, dobra niemiecka marka ;D
    odcien jest sliczny, takie bardzo lubié

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna i pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor i śliczna sukienka! w tym zestawie wyglądasz tak promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szminki nie znam ale cudnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam produktów Artdeco ale ta pomadka daje ładny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jak Ci pięknie w tym kolorze, super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny kolor! Całokształt - kolor, formuła, wykończenie - totalnie mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Potwierdzam wszystko co napisały dziewczyny powyżej, cudownie piękny kolor i bardzo Tobie w nim pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna szminka i piękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor, bardzo dobrze w nim wyglądasz :) Ja mam, o ile dobrze pamiętam, kolor nr 46 i również jestem bardzo zadowolona! To naprawdę udana seria pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor :3
    Fajny post jak zawsze :)
    Pomożesz mi to polubisz na fb?
    https://www.facebook.com/PatrycjaKepaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!!! Fantastyczna! Co za kolor - idealnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast