czwartek, 24 lipca 2014

Kanebo Sensai Ususakura

Jestem szminko maniaczką i wciąż mnie kuszą nowe kolory, wykończenia, marki. Jednak do tej pory nie miałam żadnej pomadki Kanebo Sensai. Gdy zobaczyłam Ususakurę musiałam naprawić to niedopatrzenie ;)
Ususakura należy do linii Vibrant Cream Colour.
Opakowanie tej linii szminek jest proste, ascetyczne, takie... zwykłe.

To zwykłe opakowanie skrywa sztyft w bardzo ładnym dość chłodnym lila-różu.
Wykończenie jest kremowe i półmatowe.

Szminka jest dość trwała, tworzy równą, gładką powierzchnię na ustach. Nie nawilża jakoś szczególnie ale i nie wysusza, nie podkreśla nierówności a raczej je wypełnia dzięki swojej kremowości. Bardzo dobrze kryje i daje świetlisty, intensywny efekt.
 Macie podobny odcień w swoich zbiorach?







30 komentarzy:

  1. Śliczny kolor i pięknie ożywia buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia pierwsza klasa Moja Droga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny odcień z Astor i uwielbiam go :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek, lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo dobrze się w nim czuję, mimo że podobno lepiej mi w ciepłych kolorach.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze kilka, które za mną "chodzą" ;)

      Usuń
  6. Mam podobny, ale nieco jasniejszy i chyba bardziej transparentny - moja nowa zdobycz z naszej rodzimej marki Celia, ktora moim zdaniem jest rewelacja tego lata. Juz niedlugo zaprezentuje ja na blogasku. Slicznie Ci w takim kolorze - Ty blodyno ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ten blond to od słońca rodyjskiego? Nawet opalenizna jakaś piękniejsza niż nad Bałtykiem ;)

      Usuń
  7. Na Tobie bardzo ładnie wygląda, ale ja czułabym się źle w takim odcieniu różu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio za różami przepadam. Mam nieco ciemniejszy odcień z Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje,pasuje:)
    Ja wolę trochę inne odcienie różu bo wiem,że taki nie służy bieli moich zębów;) A tego lata cieszę się szminką Nyxa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no w końcu jakaś porządna samofotka :) Fajne to suku suku :D myślałam, że na uście będzie ciemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ustach wygląda jaśniejsza niżeli w sztyfcie, ale i tak mi się podoba, choć dla siebie obecnie poszukuje jakiejś nudziakowej, chodzi za mną neutralny odcień :)
    Tobie ładnie pasuje, zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ustach prezentuje się bardzo delikatnie ;) Mam chyba coś podobnego w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek piękny wydaje mi sie ze jest troszke podobny to Wibo Eliksir 06 ale może sie mylę ?

    OdpowiedzUsuń
  14. wspanaiale wygláda u ciebie <3 idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ustach delikatna, w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemny kolorek i podobasz mi się w takich odcieniach również :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć moja kolekcja szminek do najmniejszych nie należy, nie mam podobnego odcienia:) Bardzo podoba mi się ten róż:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mój odcień, ale Tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor nie mój, ale na Tobie wygląda bardzo ładnie :-) ja też tak mam, wciąż testuję nowe marki, mimo, iż mam swoich ulubieńców. z Kanebo Sensai miałam tylko maskarę, która była benadziejna

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś pomadkę Kanebo, ale w kolorze czerwieni i bardzo dobrze wspominam, głównie ze względu na kremowość i nawilżanie ust, a sam kolor głęboki, często jej używałam. Ładnie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast