czwartek, 26 marca 2015

Giorgio Armani Flash Lacquer Pink Blush z kolekcji Maharajah

Flash Lacquer no 511 Pink Blush Giorgio Armani pochodzi z kolekcji Maharajah. Jest to błyszczyk "zapewniający długotrwały blask i czysty kolor". O kolekcji możecie poczytać u White Praline TU.


Wraz z nadejściem wiosny rzadziej używam szminek i przechodzę na błyszczyki :) Jakoś bardziej odpowiada mi o tej porze roku ich konsystencja, blask i efekt na ustach. Nawet ich nietrwałość mi nie przeszkadza, chociaż akurat w przypadku Pink Blush nie mam się do czego przyczepić.

Spośród 3 dostępnych w kolekcji kolorów wybrałam jasny, soczysty, średnio kryjący róż.


Kosmetyk daje na ustach efekt równomiernej, błyszczącej tafli i ładnie połyskuje w słońcu. Taka przyjemna landrynka ;)


Błyszczyk ma dość gęstą konsystencję ale nie jest lepki, tłusty czy klejący. Na ustach nawet cienka warstwa daje mocny, błyszczący efekt, który utrzymuje się do 2 godzin bez jedzenia i picia. Nawet kiedy już lśniąca warstwa zniknie delikatny kolor nadal jest widoczny na ustach.



Flash Lacquer Armaniego to, według mnie, ciekawy produkt na wiosnę i lato.


55 komentarzy:

  1. Jak pasuje kolorystycznie do tulipana w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek taki dzienny i naturalny. Rozjaśnia makijaż pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię takie kolorki i mimo, że mam kilka podobnych (ostatecznie mi w nich dobrze, jak sama zauważyłaś ;) ten mnie skusił.

      Usuń
  3. Kocham te błyszczyki! Osobiście najbardziej lubię z drobinkami, ta kolekcja Armaniego udana chociaż szminki CC mnie rozczarowały - liczyłam na soczyste odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie, choć ja lubię bardziej blade róże bez odcienia fuksji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie nawet przymierzalam sie do nich ale najpierw ich tinty 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor i jak kusi :) Ostatnio wolę pomadki ale ten chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w ciężkim szoku ile Armaniusz trzyma się na ustach. Wczoraj próbowałam 512 i pomimo picia gorącej herbaty i jedzenia kolor trwał na ustach 4,5 godziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się efekt na ustach, kolor śliczny, idealny na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt przykuwa uwagę i trwałość jest bardzo dobra jak na błyszczyk.

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz w takim odcieniu różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka podobnych bo też uważam, że mi takie odcienie pasują ;) Pięknie to za duże słowo :D

      Usuń
  10. Kolor jest prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się kolorek i jak prezentuje się na ustach, ale błyszczyki nie są dla mnie niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci się pięknie udało taflę uchwycić. Super do Ciebie pasuje ten kolor, mnie on się bardziej podobał niż Maharajah, którą mam, a z kolei to Maharajah bardziej do mnie pasowała :)
    Widzę, że mamy takie samo zdanie co do trwałości :) Bardzo dobry błyszczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokonałaś dobrego wyboru. Wyglądasz w nim pięknie :)

      Usuń
    2. Nie ma za co. To nawet nie komplement ile stwierdzenie faktu :)

      Usuń
  13. Bardzo ladny kolor, jednak ja preferuje pomadki, najlepiej matowe :) Z Armaniego kusza mnie bardziej pomadki, niz blyszczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ożywia twarz:) Nie przepadam za błyszczykami, ale ten wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z błyszczykami nie tak, że nie przepadasz? Ja właśnie coraz bardziej lubię. Mam wrażenie, że w pewnym wieku odejmują lat. No, ale Ty masz jeszcze duuuużo czasu :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Fajnie :)
      Obserwowałam na Insta Twoje wojaże :)

      Usuń
  16. Dziewczyny lubią róż :) Z wiekiem coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypada? :/ Tak coś czułam, że chyba nie powinnam :( ;)

      Usuń
  17. Nie, absolutnie nie to miałam na myśli! Tak jakoś sama z wiekiem lubię róż na ustach... Kiedyś ten kolor mógł dla mnie nie istnieć, a teraz uwielbiam świeże, lekkie barwy, dokładnie takie jak ten błyszczyk :)
    Zdradzam czerwienie na rzecz różów, no nie do uwierzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny kolor, ale blyszczykow nie lubie, za bardzo sie kleja, szybko schodza i jakos ten blask mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię ten blask :) Takich klejących też unikam.

      Usuń
  19. Bardzo ładny efekt daje na ustach. Pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor! Ja nie jestem jednak za błyszczykowa, włosy mam zawsze rozpuszczone i nienawidzę kiedy mi się przyklejają do ust >.>

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor ale ja jednak nie lubię błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszystkie mazidła do ust właściwie ;)

      Usuń
  22. bardzo lubię błyszczyki GA:)
    wygląda ślicznie na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie ci w nim :-) Na wiosnę pięknie będzie ożywiać makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O la la :)Ladnieee:)Podoba mi sie kolor i efekt na ustach.Pasuje Ci ten kolor.Musze zobaczyc blyszczyk na zywo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz z tym różem!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast