sobota, 7 marca 2015

Remedy Concealer Pen MARC JACOBS BEAUTY

Już w przyszłym tygodniu, najprawdopodobniej 10 marca, marka MARC JACOBS BEAUTY pojawi się w Sephorze. 

Wśród wielu ciekawych produktów, o których już pisałam TU znajdziecie m.in. REMEDY CONCEALER PEN.


Jak można przeczytać na zdjęciu Remedy Concealer to korektor, który ma za zadanie nie tylko korygować niedoskonałości skóry pod oczami ale także usuwać oznaki zmęczenia np. po nieprzespanej nocy. Dostępnych będzie 7 odcieni  oraz jeden uniwersalny rozświetlacz i uniwersalny korektor. 


Produkt ma kształt długopisu i działa na podobnej zasadzie tzn. trzeba nacisnąć na końcówkę by go wydobyć z opakowania. Stalówka jest wykonana z metalu, który ma za zadanie chłodzić okolice pod okiem.


Kolor, który posiadam (nr 4 Late Night) nijak się ma do koloru mojej skóry, choć muszę przyznać, że po roztarciu wygląda mniej zatrważająco.


Korektor powinien sprawdzić się na skórach mieszanych i suchych, ponieważ po pierwsze jego konsystencja jest rzadka, nieco wodnista, delikatnie nawilża skórę, nie daje efektu matu i wygładza. Rozświetlenie nie jest bardzo ewidentne, określiłabym je raczej jako rozjaśnienie, taki naturalny wygląd bez mocnego krycia. Jeśli borykacie się z sińcami, silnym podkrążeniem nie sprawdzi się, nie przykryje - po prostu ładnie odbije światło. Takie jest chyba zresztą jego główne zadanie - ma niwelować oznaki zmęczenia np. po nieprzespanej nocy. Jeśli tych nocy zbierze się kilka nie poradzi sobie, moim zdaniem :)

Jest to też, według mnie, produkt raczej dla młodych osób, które nie mają jeszcze zmarszczek, ponieważ nie ukryje ich.

Podsumowując, Remedy Concealer Pen to ciekawy kosmetyk ze względu na swój design o delikatnym kryciu i raczej dla młodej skóry, która nie boryka się z uporczywymi problemami.




36 komentarzy:

  1. miałam w kolorze 1 i bardzo go lubiłam:) ale nie krył w 100% zasinienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A do którego korektora moglabys go porównać? Przypomina troche Touch eclat Yves Saint Laurent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobinę, choć YSL daje większe rozświetlenie moim zdaniem.

      Usuń
  3. O, dzieki za cynk ze MJ wchodzi do Polski :) Kiedys patrzylam na ten pisaczek i mnie kusil, ja lubie wlasnie takie lekkie korektory ktore rozswietlaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. patrząc na swatche nie wiem dlaczego odnoszę wrażenie, że on nieco suchawy jest, ale skoro piszesz, że nie, to może mam coś z oczami ;)
    jakoś sceptycznie nastraja mnie ta końcówka, mimo, że lubię ją w dziennych kremach, bo rano z reguły mam bardzo opuchnięte oczy, to nie wiem, jak byłoby w przypadku korektora - czy nie lepszym rozwiązaniem jest mimo wszystko pędzelek - ale przetestuję na pewno, jak tylko pojawi się w Sephorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest dziwny, bo po aplikacji daje uczucie nawilżenia a wygląda na suchy. W każdym razie dość ładnie rozjaśnia.

      Usuń
  5. e to nie dla mnie za stara jestem...szkoda, bo tak fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nawet go polubię chyba tylko muszę kupić jaśniejszy odcień.

      Usuń
  6. Piękna - czy Ty masz weryfikację komentarzy, czy po prostu nie opublikowało się to, co pisałam?

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny design ale juz widze, ze nie bedzie sie u mnie sprawdzal ze wzgledu na wiek..szkoda

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design kosmetyków MJ jest faktycznie wyjątkowy :)

      Usuń
  8. To miejsce jest tak delikatne, ze poza kremem niczym go nie tykam. Może kiedyś zdecyduję się na YSL, ale jeśli już, tylko po to, by zaspokoić ciekawość niż z realnej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tykam bo muszę :)

      Usuń
    2. E tam, jedyną osobą, która naprawdę musi jest Dorota Pomykała, reszta osób" "tylko" chce ;)

      Usuń
  9. fajnie ze juz niebawem w PL beda :) bardzo mnie to cieszy :)
    Korektor ma bardzo elegancki wyglad ale czy sie na niego skusze, nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W Jankach juz jest szafa tylko zakryta. Mam nadzieję, że i u mnie w Sephorze będzie Marc Jacobs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nawet nie, to na pewno będzie online :)

      Usuń
  11. Czekam już bardzo na kosmetyki Marca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wychodzi na to, że on ci nie dla mnie :(
    Nie poradzi sobie z moimi malowniczymi sińcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli są malownicze to nie ma sensu ich zakrywać :)

      Usuń
  13. Szkoda, że nie radzi sobie z kryciem siniaków. :( Gdyby nie to, pewnie rozważyłabym jego zakup.


    ------------------------------------------
    blog Marvelous Coffee dostępny pod marvelouscoffee.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widzę jak mi się osadza w zmarchach :( Za stara już jestem by używać :'(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ma mega luksusowy. Niestety jeśli nie radzi sobie z sińcami to już odpada a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Obsadka ma kształt palladowy? Obsadka to coś co trzyma stalówkę, a pallad to pierwiastek, więc jak może mieć jego kształt? Błagam popraw to, bo straszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, masz rację ;) Ta końcówka to oczywiście stalówka, jeśli już w ogóle :D A z tym "palladowym" to rzeczywiście powinno być "wykończenie" albo kolor może :)
      Dzięki, że czytasz uważnie. To rzadkie ;)

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast