środa, 14 sierpnia 2013

Dior Mystic Metallics 5 Couleurs Constellation

Recenzowany produkt otrzymałam od marki Dior.

Christian Dior należał do tych ludzi, którzy wierzyli w zapisany każdemu z nas los. "Moje przeznaczenie wychodzi mi naprzeciw". W pewien kwietniowy wieczór 1946 roku, na rue du Faubourg Saint-Honoré, wahając się, czy powinien porzucić swoją pracę rysownika szkiców dla domów mody na rzecz zaprojektowania własnej kolekcji, potknął się o metalową gwiazdę z przekłutą po środku dziurką. Nie byłby sobą, gdyby nie uznał, że to znak od losu. Następnego dnia podejmuje decyzję o stworzeniu własnego Domu Mody. Z gwiazdą-amuletem nie rozstanie się już nigdy, nosząc ją zawsze przy sobie, a ona sama świeci po dziś dzień w konstelacji Christian Dior.

Amulet Christiana Diora przyświeca także kolekcji Mystic Metallics na jesień 2013 ozdabiając legendarną już paletę 5 Couleurs. Umieszczone wśród gwiazd cienie do oczu mienią się metalicznymi odcieniami, odbijając światło. Spowite tajemnicą, spojrzenie jeszcze nigdy nie było aż tak magnetyzujące.


Jesienią Dior w kolekcji Mystic Metallics proponuje dwie palety kolorystyczne: w odcieniach fioletu i srebra (864 Constellation) oraz niebieskie- zielenie w akompaniamencie brązów (384 Bonne Etoile).

Wybrałam Constellation.


 Trudno było mi dotknąć cieni w tej palecie ale przemogłam się.


 A makijaż (delikatny) wyszedł tak oto:



Cienie z w/w palety dają faktycznie kosmiczno-metaliczny efekt konstelacji ale nie ma mowy o osypywaniu jak to czasem bywa przy cieniach z drobinkami. Są bardzo dobrze napigmentowane, dają się łatwo blendować a intensywność makijażu można stopniować.

To idealna paleta zarówno do delikatnego dziennego makijażu jak i na wieczorne wyjście, podczas którego Wasze powieki usiane gwiezdnym pyłem mistrza Diora na pewno przykują uwagę.

W kolejce do prezentacji na blogu czekają jeszcze poniższe nieziemskie produkty z kolekcji Mystic Metallics oraz kultowa czerwień Rouge Dior 999





55 komentarzy:

  1. one są tak pięknie zrobione, że też miałabym obawy żeby je dotknąć.
    Ale jednak boję się trochę delikatnej pigmentacji, będę musiała je jednak obczaić zanim kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Obczaj" Kasia ale nie ma się czego obawiać. Mam wrażenie, że piątki z limitowanych kolekcji są dużo lepiej napigmentowane niż te ze stałej oferty.

      Usuń
  2. Ta szminka mi się marzy... :D

    Paletka cudna , moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piekna paletka, i slicznie na oku wygladaja:) lubie fiolety - super super jednym slowem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo uniwersalna mimo swojej "metaliczności".

      Usuń
  4. Przepiękny zestaw. Dior jest od dawien dawna na mojej wish liście. Póki co nieosiągalny finansowo z racji innych ważniejszych wydatków. Ale może kiedyś, kiedyś :)
    Buziam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie jeszcze wiele równie udanych diorowych kolekcji.

      Usuń
  5. super makijaż. Ty to potrafisz opisywać nowe kolekcje tak, że od razu nabiera się na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No poeta Panie, poeta ;)
      A serio to paletka jest warta grzechu. Mam 3 ze stałej oferty i naprawdę ta jest dużo lepiej napigmentowana.

      Usuń
  6. Piękna paletka, że też ja nigdy nie miałam cieni Diora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd, który jednak zawsze można naprawić ;)

      Usuń
  7. Kiedy w sieci pokazały się zdjęcia promocyjne jesiennej kolekcji makijażu Diora pierwsze co wpadło mi w oko to właśnie ta paletka. Jest oszałamiająca i bardzo, ale to bardzo chciałabym ją mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są przepiękne ale ta bardziej w moich kolorach.

      Usuń
  8. CUDO!!! muszę ją mieć:) sama fakturka tych cieni powala:) kolory bardzo moje i Twoje też:) fajnie Ci to oczko wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wyglada, ale tak delikatnie:) Czekam na te w musie i pomadeczke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja nie podrasowuję zdjęć a aparat czasem zjada kolory. Wierz mi, że jest intensywna.

      Usuń
    2. Paula, Ty masz przecież Cosmos :)

      Usuń
    3. no mam, ale czekam na Twój:)

      Usuń
  10. Ale bajkowo zaczelas, uwielbiam takie posty z wprowadzeniem do calego zamyslu tworcy :) Paletka piekna, fiolety to cos, co lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te cienie,ja mam ochotę na tę szmineczkę!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory cieni i pomadki.:) Miałam kiedyś podobny komplet cieni, był rewelacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne cienie :)
    też wybrałabym te same kolory co Ty bo odkryłam ostatnio, że lepiej się czuję i wyglądam w zimnych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba nie do końca w takich dobrze ale co poradzić - lubię takie kolory.

      Usuń
  14. Ah, szkoda, że ja nie umiem malować się cieniami :/ Kolekcja wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne ;) Lakier prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale się nie dziwię, że miałaś problem z dotknięciem ;) Co prawda to nie do końca moje kolory, ale prezentują się naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie pasują do niebieskich oczu:) Jestem ciekawa tego cienia w kremie, czy to taka odpowiedź Diora na Chanelowskie Illusions D'Ombre?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolory :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne! Aż szkoda ruszać :) Świetne kolorki - a efekt na powiekach fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda było by mi ruszać cieni, mają takie piękne tłoczenie :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, ślicznie wyglądają na oczkach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzornictwo świetne! ;-)
    Kolory też - marzy mi się malowanie się takimi, ale niestety wyglądam w nich jak posiniaczona ;-(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, paletka jest niesamowita, piękne kolory pozwalające na świetny, świeży makijaż, zarówno dzienny, jak i wieczorowy - boska!
    A te " oczekujące"... ach, co za rozpusta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boski,eleganckie kolory, stonowane jakby nie patrzeć :) Idealne

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne kolory, miło, że są trwałe, bo z tym u Diora jest różnie ;)
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna paletka, kolorystycznie dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. CUdna ta piąteczka. Drobinki muszą być bardzo dobrze zmielone bo wcale nie widać ciężkiego błysku. Oj ten cień w kremie wygląda obiecująco, pewnie świetnie podbija kolor niebieskich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę ją zmacać, bo chciałam kupić ale po swatchach sama nie jestem przekonana czy będzie do mnie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna i do tego moje kolorki, muszę koniecznie ją obadać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cienie Diora... kiedyś moje ulubione, ale od jakiegoś czasu głównie na nie spoglądam, jakoś nie do końca jest mi po drodze z ich perłą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszytskie maja w sobie perle, zalezy jakie kolory Cie interesuja. Jest kilka paleteke mieszanych (z perla i bez) a takze chyba 2 lub 3 bez perly. tez za perla nie przepadam :P

      Usuń
  31. Ja się jeszcze nie maluję cieniami, ale te wyglądają zachecająco. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post! Voqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, te cienie sa tak slicznie wykonane, że bałabym sie w nich zanuzyć pendzelek by nie zepsuć faktury i tych tłoczen na cieniach

    OdpowiedzUsuń
  33. I właśnie tą 5 bardzo chce mieć! Pięknie współgrają z Twoją tęczówką! JEstem zachwycona!!! Czekam na 999 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nowe paletki Diora są fantastyczne, wspaniałe, cudowne po prostu idealne dlatego Bonne Etoile już za chwilę będzie w mojej kosmetyczce :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast