wtorek, 6 sierpnia 2013

Rouge Dior fall 2013 - zapowiedź

Gdy myślę „Christian Dior” od razu mam kilka skojarzeń : spódnica typu corolle (kloszowana), kostium zwany „tailleur Bar”(Bar suit), torebka Lady Dior i … oczywiście szminka Dior Rouge.
Trzy pierwsze produkty sygnowane przez Diora są poza moim zasięgiem ale na szminkę jak najbardziej mogę sobie pozwolić.

Pierwsza szminka domu mody Dior powstała w 1953 roku i od tego czasu wydano ją w 1500 odcieniach.


Tej jesieni Dior świętować będzie 60 rocznicę jej powstania i jest to okazja do ukazania nowego oblicza tej kultowej już pomadki. W ofercie Diora znajdziemy aż 32 odcienie podzielone na 4 palety kolorystyczne (czerwienie, róże, beże i korale), ściśle związane z kreacjami domu mody Dior. Na czele każdej palety stoi gwiazda – odcień reprezentatywny dla całej rodziny.

999


To hołd złożony pierwszej pomadce 9, która potem ujrzała światło dzienne jako 99 a następnie, 10 lat temu pojawiła się jako 999 – ponadczasowy karmin.

Grège 1947




To subtelne połączenie szarości i beżu wpisujące się w historię domu mody Dior poczynając od garsonek typu Bar suit (sztandarowego modelu New Look) po najnowsze looki w stylu nude.

Ciekawostka - żakiet w garsonce typu Bar suit był uszyty z szantungu i potrzeba było na niego prawie 4m materiału. 



 Darling


To mieniący się, żywy róż nawiązujący do „chéries”, czyli barwnych muz Diora.

Trafalgar


To piękny koral, którego nazwa wywodzi się od ekstrawaganckich sukien, które projektant wprowadził do swoich pokazów jako błysk koloru aby potrząsnąć publicznością.
Ciekawostka - nazwa Trafalgar wzięła się od francuskiego powiedzenia „le coup du Trafalgar”, czyli manewru Trafalgar - zaskakującego, niespodziewanego wydarzenia.

Przyznam, ze jako wielka wielbicielka szminek czekam na tę nową odsłonę Rouge Dior tym bardziej, że pomadki zawierają wyciąg z kopru włoskiego,  który stymuluje odnowę komórek wygładzając usta a powierzchnia moich nie jest już idealna. Szminki zawierają także kwas hialuronowy.

Opakowanie szminek Rouge Dior również zyskało nową szatę graficzną – granat o wysokim połysku z rozpoznawalnym motywem tłoczonej plecionki jak w torebce Miss Dior.

Kolekcji Rouge Dior towarzyszyć będzie 12 nowych odcieni konturówek Dior Contour oraz 4 nowe odcienie lakierów, które wraz ze szminkami stworzą 4 oryginalne duety.


 Szminki


028 Mazette
169 Grege
263 Swan
277 Rose Declamation
319 Trench
361 Rose Baiser
365 Rose Songe
434 Brun Samarcande

 
 459 Rose Charnelle
468 Rose Bonheur
526 Macadam
532 Plisse Soleil
539 Ambre Zemir
553 Sillage
565 Vogue
644 Rouge Blossom 


663 Guipure
671 Dauville
683 Esquisse
743 Rouge Zinnia
765 Montmartre
766 Rose Harpers
775 Darling
779 Illusion


786 Mauve Mystere
813 5th Avenue
844 Trafalgar
890 Brun Jungle
941 Rouge Cannage
958 Sterling Red
988 Rialto
999

Cała kolekcja Rouge Dior dostępna będzie od września.


 

51 komentarzy:

  1. Jejku! Cudowności! Dostałam oczopląsu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Darling !!! 775!!! *.* Piękna jest:D, chociaż z całej kolekcji dużo mi się już widzi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo jest. Poczekaj aż pokażę róże na jesień ;)

      Usuń
  3. A ten fiolet (Mauve Mystere)jaki piękny, podobnie 988 Rialto. Co ja gadam, wszystkie kolory są piękne i na pewno każda kobieta znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie jest to co prawda typowo jesienny ale piękny.

      Usuń
  5. Aż do września trzeba czekać, ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka 263 Swan wygląda pięknie :) I lakier Nuit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne do Twoich skojarzenia z marką :) Pomadki piękne, ciekawa jestem co najmniej kilku kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jeszcze z moja mamą kojarzy - jest wielką wielbicielką marki.

      Usuń
  8. Na spódnicę przeszło 20 metrów ,co w tamtym okresie wywoływało niemałe oburzenie ;)
    Piekne szminy !
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminka Diora była moją pierwszą szminką wysokopółkową - odcień Dolce Vita Pink.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakby tak sondę przeprowadzić wśród kobiet to właśnie na jakiś produkt tej marki by wskazały.

      Usuń
  10. sterling red, nuit lakier - chce :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie Trafalgar kojarzy się najbardziej z londyńskim Trafalgar Square. Fajnie byłoby mieć szminkę kojarzącą się z nim. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę karmin i wszystkie lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe kolorki :) lakiery napewno kupie :) i na 2 pomadki tez sie skusze :)
    pozdrowionka :*****

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham estetykę Diora i kosmetyki z charakterystycznym logiem :) Mam słabość do lakierów i cieni do powiek. Zazwyczaj kosmetyki CD są poza moim zasięgiem finansowym, ale kiedy upatrzę sobie jakieś cudo, od razu chomikuję pieniążki, kupony do Sephory lub Douglasa i kupuję wymarzony produkt w promocji lub z rabatem. Teraz marzy mi się paletka "piątka" z jesiennej kolekcji makijażu Mystic Metallics, ta w fioletach. Pewnie takie kolory znalazłabym u siebie w szufladzie, ale tłoczenie i ogólny wygląd paletki po prostu mnie zachwycił i będzie się walić i palić, a będzie moja :) W każdym razie taką mam nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mazidełka do ust cudownie się prezentują Rose Declamation i Guipure wpadły mnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szminki mają cudowne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. 263 SWAN pojawiła się w zeszłorocznej wiosennej kolekcji NUDES. Jest to jeden z ładniejszych odcieni nude o tonach różowych, jakie mam. Niestety pomadki Diora są dość delikatne, łatwo się topią i łamią...

    OdpowiedzUsuń
  18. 999 to kultowa pomadka czy tez kolor:) Trafalgar bardzo mi sie podoba:P
    Ten podział Diorowych kolorów bardzo pomaga w wyborze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pomaga i każdy może znaleźć coś dla siebie niezależnie od koloru skóry.

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Niektóre kolory są w ofercie Diora od 60 lat to prawda ;)

      Usuń
  20. Cały ostatni rząd mi się podoba. Nie wiesz jakie dają wykończenie? Szukam czegoś w satynie albo prawie w macie (ale jednak z lekkim satynowym wykończeniem)
    Wszystkie moje szminki są błyszczące a ostatnio wydaje mi się że ten efekt nie jest zbytnio w modzie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dior to wspaniala firma. Ostatnio zakupilam cienie z tej serii i jestem bardzo zadowolona. Fakt ze trzeba na nia troche wydac ale polecam kazdemu kto ma watpliwosci:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.ewelina-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze, że ja mało pomadkowa jestem, to mnie nic nie kusi :P ale przyjrzę się lakierom oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Grege będzie moja <3
    Uwielbiam pomadki Diora!

    OdpowiedzUsuń
  24. posiadam tę pomadkę i zawodzi w kwestii trwałości niestety, ale fajnie nawilża usta. Osobiście jednak wolę Chanel :)http://nataliamakeupblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast