sobota, 21 września 2013

Jesienny duet od Givenchy i pożegnalne buziaki :)

Znalazłam swój idealny duet na jesień. Jest to lakier i szminka Givenchy z jesiennej właśnie kolekcji Soir d'Exception.



Oba noszą wdzięczną nazwę Rose d'Exception i taki to właśnie jest kolor - dla mnie wyjątkowy, zgaszony, nieco pudrowy róż z odrobiną brązu.


Givenchy to firma w Polsce niszowa w związku z tym bez większych problemów udało mi się kupić w/w produkty mimo, że to kolekcja limitowana i w perfumeriach pojawiła się już jakiś czas temu.

Mam kilka lakierów tej marki ale muszę przyznać, że Rose d'Exception ma wyjątkowe krycie już po pierwszej warstwie i jest niespotykanie kremowy. Krótki, niespotykany gdzie indziej pędzelek bardzo pomaga w nakładaniu.


 Kolor, jak już wspomniałam na wstępie bardzo przypadł mi do gustu od pierwszego momentu gdy zobaczyłam zdjęcia w internecie. To taki kolor dla dojrzałej kobiety ;)


myjemy łapki ;)
Szminka ma nieco inny odcień niż lakier, mniej w niej brązu, dobrze komponuje się z jasnym pigmentem moich warg . Jest równie kremowa jak lakier, bardzo dobrze kryje i nie wysusza.


Całość wygląda tak:


***
Powyższy post jest moim ostatnim. 
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za dwa wspólne lata. Mam nadzieję, ze mój blog przyciągnął Was czymś więcej niż tylko rozdaniami i efektownymi współpracami jakie miałam ;) Nie będę się szczególnie rozpisywać. Pozdrawiam Was serdecznie i na pewno będę do Was zaglądać. Udanej niedzieli :*

Justyna znana jako krzykla ;)



81 komentarzy:

  1. Szkoda, że rezygnujesz :(
    Piękny duet, lakier bardzo w moim guście, szminka trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, zarówno pomadka jak i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duet fajny...
    Ale jakoś tak mi ....
    Szkoda....
    Bardzo szkoda...
    Buzia :*******

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuu, zniknie doskonały blog, wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor lakieru jak i pomadki ale przepleciony nutką goryczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, ale szanuję decyzje :*
    a duecik zacny fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielka szkoda, bardzo cenie Twoj blog, jest niezwykle rzetelny :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog przyciąga nas spokojną, miłą atmosferą i profesjonalnymi recenzjami. Nadal jest źródłem wielu cennych informacji. Świetna robota :)
    Dużo szczęścia i tylko radosnych dni w życiu dla Ciebie i Twojej rodzinki.
    DZIĘKUJEMY

    Ps. Duet idealny. Muszę poszukać u siebie tej pomadki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest mi smutno :( Miałam pisać że lakier mi się szalenie podoba, ale pod koniec posta przestał :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wiesz jak mi przykro ale wiesz też, że szanuję Twoją decyzję, mając tylko cichą nadzieję, że jeszcze wrócisz do nas kiedyś blogowo :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor lakieru i szminki... zgrany duecik

    OdpowiedzUsuń
  12. Justyno - szanuję Twoją decyzję :) Szkoda, bo lubiłam do Ciebie zaglądać, ale pewnie są prawy ważne i ważniejsze :)
    Pozdrowionka dla bąbli oraz dla Ciebie i jednak mam cichą nadzieję, że kiedyś zmienisz zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny lakier, piękna szminka, ale ostatnie zdanie...smutno :( Jesteś jedną z pierwszych osób których bloga czytałam. Pamiętam pierwszą moją wygraną u Ciebie - do dziś używając tych rzeczy pamiętam, że to od Ciebie :)Straszna szkoda że kończysz, ale szanuję Twoją decyzję. Trzymaj się i niech Ci słonko zawsze świeci, Tobie i Twojej rodzince :) Buziaki i po cichu liczę, że kiedyś wrócisz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym momencie lakier już mnie nie interesuje, bardzo szkoda, że rezygnujesz, ale ja mam nadzieję, ze jednak jeszcze wrócisz. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory i piękny duet. Szminka podoba mi się o dziwo bardziej niż lakier. No i ma genialne opakowanie.

    straszna szkoda, że to już koniec, ale cóż... powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, szkoda, że rezygnujesz z blogowania :(

    wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej Rodziny :*

    OdpowiedzUsuń
  17. smutno, mam nadzieję że kiedyś wrócisz będę czekać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykro mi :( ale szanuję Twoją decyzję,będę tęsknić za twoim blogiem,jednak mam nadzieję,że kiedyś zapragniesz tu wrócić,życzę Ci wszystkiego dobrego Justyno :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Tylko nie kasuje bloga! Zawsze łatwiej wrócić niż zaczynać wszystko od początku.

      Usuń
    2. Poza tym, zaraz ktoś przejmie adres i będzie żerował na Twojej pracy. Wiem coś o tym:)

      Usuń
  20. Jejku, nie mow ze tez wykasujesz bloga? Hmmm... A nie mozna zostac i przynejmniej raz w miesiacu napisac poscik?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za miłe słowa.
    Bloga pewnie nie usunę bo wrodzona próżność mi nie pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda, że stąd znikasz :( mam nadzieję, że choć na fb czy mejlu uda się Ciebie uchwycic :*
    piękne kolory, szkoda, że ostatnie....

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj smutno mi się zrobiło...
    Mam nadzieję, że zatęsknisz i wrócisz do blogowania ;)
    Wszystkiego dobrego i mam nadzieję do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny kolor szminki i lakieru. Szkoda jednak, że znikasz z blogosfery :( smutno tak jakoś będzie :(
    Mam nadzieję jednak, że jeszcze kiedyś tutaj wrócisz. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda :( Powodzenia życzę i fajnie, że blog jednak zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kolorki!
    Ale wielka szkoda, że odchodzisz! Mam nadzieje, że może kiedyś jednak wrócisz do nas! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. cudny duecik.

    Smutno, że odchodzisz! Pozostaje nadzieja, że wrócisz :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Duet przepiękny.
    Wielka szkoda, że to już koniec Twojego pisania tutaj. Mimo, że nie byłam stałą komentatorką, to wyczekiwałam zawsze nowych wpisów...

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że rezygnujesz z prowadzenia bloga, ale na pewno masz ku temu powody. Szanuję Twoją decyzję, aczkolwiek będzie mi brakowało Twoich wpisów i ciekawych dyskusji:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niedawno tu trafilam ale i tak mi jakos tak markotno..

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor lakieru szalenie mi się podoba, trafia w moje gusta :)

    Trzymaj się, tak po prostu :)
    Nie będę szukać słów, bo każda z Nas podejmuje świadome decyzje. Miło było Cię poznać "w wirtualny" sposób.

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko przepiękny duet. Taki strasznie "mój".
    Szkoda, że znikasz z bloga, no ale... wiemy jak to jest i jak to będzie :)
    Buziaki ogromniaste.

    OdpowiedzUsuń
  33. ojjj....szkoda, naprade...bo bardzo ciekway blog masz.
    Wszystkiego dobrego
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo smutno :(
    Dużo pomyślności i moc zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakier i szminka piekny.
    Mam nadzieje ze kiedys jeszcze wrocisz do pisania a tymczasem powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi przykro :( Mam jednak nadzieję, że kiedyś do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Strasznie mi przykro, przeogromnie przykro:/ Jakbym straciła kogoś bliskiego, mam nadzieje, ze zmienisz jeszcze zdanie:***

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda Krzyklo, że rezygnujesz. Niech Ci się dobrze wiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pozostaje życzyć Tobie POWODZENIA :) tak prosto z serca :))

    OdpowiedzUsuń
  40. szkoda, ale, obyś tej decyzji nie żałowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. sliczna kolorystyka...
    a co do Twojej decyzji - mam nadzieje, ze zmienisz decyzje...
    byloby bardzo przykro :((((
    kawa w Wawwie jak bede ? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. I taką decyzję czasem podjąć trzeba. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo żałuję, że kończysz ale chyba rozumiem - Twoje ostatnie posty sugerowały, że coś jest na rzeczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej szkoda...:( wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  45. ach tak pasuje do Ciebie ten kolor i będzie mi się z Tobą kojarzył - strasznie to zabrzmiało ;/
    Justyna życzę Ci dużo szczęścia, pociechy z dzieciaczków i z męża i w życiu zawodowym też :*

    OdpowiedzUsuń
  46. mimo,że od dłuższego czasu mój udział w blogosferze jest bardzo ograniczony często odwiedzałam Twój blog i nie zostawiałam śladu po sobie. Jest parę takich blogów, które regularnie czytam chociaż nie komentuję teraz zbyt często. Ty i Twój blog nalezycie do tego grona :) jest mi bardzo przykro, ja swój usunęłam ale na prośbę narzeczonego ponownie odzyskałam go. Jeszcze nie wiem co z tym blogiem pocznę, może reaktywuję...doskonale rozumiem z jednej strony Twoją decyzję, bo wiem że życie bywa różne i czasem nie ma mozliwości/siły/ochoty na pisanie....mam nadzieję, że jednak wrócisz kiedyś :) nie usunę Cię z obserwowanych :) Twój blog jest świetny a Ty sama - mimo,że Cię osobiście nie znam - jesteśbardzo sympatyczną i ciepłą osobą. życzę powodzenia i dużo szczęścia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój blog był jednym z moich ulubionych, wielka szkoda, że postanowiłaś zakończyć działalność.

    Wszystkiego dobrego, krzyklo!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi żal że rezygnujesz, uwielbiam Twojego bloga :( ...

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolory śliczne i kuszą, ale to co napisałaś zasmuciło mnie ogromnie. :((( Może to tylko chwilowe zniechęcenie, proszę nie spiesz się z tą rezygnacją. :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Duet genialny! Piękne, moje kolory ;)
    Ale dziś wyjątkowo mi smutno u Ciebie... Wszystkiego NAJwspanialszego Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  51. Kurcze ten duecik jest piękny, aż oczy mnie się do niego zaświeciły ;)

    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Dużo szczęście, powodzenia!!
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale.. Ale jak to? :<
    Życzę wszystkiego dobrego w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo żałuję, że kończysz działalność w blogosferze. Lubiłam tu wchodzić i patrzeć na wysokopółkowe produkty, ktorych sama nie kupuję, bo mnie średnio na nie stać. Niemniej jednak życzę Ci powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  55. a to niespodzianka, trochę mi zajęło skojarzenie, że nic nowego z Twojego bloga nie mam na liście czytelniczej
    szkoda, że kończysz działalność, życzę Ci, abyś - jeśli coś nie pozwala Ci blogować - przezwyciężyła okoliczności i wróciła do nas :)
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  56. Zestaw przepiękny:)
    Na pewno to była przemyślana decyzja. Mnie jest bardzo przykro, ale chętnie będę wracała do wcześniejszych wpisów. Wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. ano wielka szkoda, ale może jest jeszcze szansa aby tam być ??
    Zostaję już tu :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Zestaw bardzo mi się podoba, świetne zestawienie kolorystyczne, takie klasyczne:)

    Bardzo szkoda, że rezygnujesz z blogowania. Zawsze ceniłam Twój blog za styl pisania, genialną jakość tekstów i zdjęć, wierne swatche, informacje o nowościach i wiele innych aspektów. Nie zawsze zostawiałam komentarz, ale bardzo lubiłam tu zaglądać i myślę, że jeszcze setki razy wyszukiwarka poczciwego Google mnie tu przywoła.
    Mam nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz. Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dopiero teraz to przeczytałam, a zastanawiałam się właśnie, co z Tobą, bo jakoś mi znikłaś z czytnika...

    Szkoda! Lubię twój blog i wiesz co? Mam nadzieję, że jednak wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  60. Tez dopiero teraz przeczytalam, ze odchodzisz od prowadzenia bloga. Bardzo szkoda :( Lubilam tu zagladac i czytac Twoje posty, szkoda wielka, ale podobnie, jak poprzedniczki mam nadzieje, ze jeszcze tu zawitasz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. lakier cudny :)
    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzieki temu możemy się wszyscy odnaleźć :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  62. Końcówka jest straszna, tragiczna wręcz. Bez sensu jak mówią w Miłości na Bogato ;/ a tak się dobrze ten post zapowiadał - taka szminka ładna i lakier cudny. Enyłej czy wrócisz (jej) czy nie wrócisz(:() dużo zdrowia i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast