piątek, 6 czerwca 2014

Niebieski szaraczek Morgan Taylor

Jakiś czas temu zlikwidowano moją pobliską ulubioną Marionnaud i na jej miejscu pojawiła się perfumeria No Name. Obchodziłam dużym łukiem ze złości ale niedawno weszłam – ile można się boczyć ;)

Perfumeria posiada profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji m.in. polskiej Bielendy. Skusiłam się na co nieco ale o tym kiedy indziej.

Moim łupem padł m.in. lakier marki, której nie znam a mianowicie Morgan Taylor. Moje zinteresowanie wzbudziła buteleczka przywodząca na myśl OPI lub ORLY. Nie mogłąm nie wziąć zwłaszcza, ze cena nie była Opikowa, coś ok. 20zł chyba ;)

Kupiłam, wróciłam do domu i dopiero wtedy zajrzałam do netu w poszukiwaniu info o marce.

Oto co znalazłam w sieci:

"Morgan Taylor to marka stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów.Twórcy Morgan Taylor Danny Haile i David Daniel swą karierę w branży paznokciowej rozpoczynali ponad 30 lat temu jako styliści. Od tamtego momentu minęło dużo czasu, a twórczy duet zrewolucjonizowali rynek paznokciowy poprzez wprowadzenie wielu produktów uwielbianych przez stylistów na całym świecie. Teraz kolejny raz dokonali przewrotu w branży, wprowadzając na rynek nową linię lakierów do paznokci stworzoną z myślą o potrzebach profesjonalistów. Każdy element produktu, rozpoczynając od butelki, przez pędzelek, a kończąc na formule lakierów, został starannie i szczegółowo przemyślany, aby zapewniać najlepsze wyniki.

Konsystencja: kremowa konsystencja lakierów nasyconych bogatym pigmentem zapewnia doskonałe krycie.

Butelka: butelka zawierająca podwójne, eleganckie dno, wykonana jest z włoskiego szkła. Dzięki jej ergonomicznemu kształtowi wygodnie trzyma się ją w dłoni.

Nakrętka: lekka nakrętka o ergonomicznym kształcie dobrze leży w dłoni, dzięki czemu daje styliście większą kontrolę.

Pędzelek: pędzelek zawiera drobne włosie, co umożliwia precyzyjną aplikację bez smug.

Markę Morgan Taylor wyróżnia także szeroka paleta kolorów, która eliminuje wszelkie dotychczasowe bariery ekspresji kolorystycznej. Paleta sięga od kolorów klasycznych i subtelnych po odcienie awangardowe i spektakularne, zapewniając stylistom nieograniczone możliwości indywidualnego doboru kolorystycznego wg. typu urody, stroju, preferencji, itp." (źródło http://morgantaylorlacquer.pl)


Lakier nazywa się Varsity Jacket Blues i chyba pochodzi z aktualnej wiosennej kolekcji.



Aplikacja nie nastręcza problemów, chociaż pędzelek nie jest tak komfortowy jak w OPI. Krycie jest zadowalające ale dopiero po drugiej warstwie.

Trwałość jest bardzo dobra. Lakier bez uszczerbku wytrwał 4 dni. Potem trochę starły się końcówki i blask nieco zniknął. Dla samego koloru jednak warto było kupić.



Ot, taki post o niczym, z dużą ilością zdjęć jak przystało na post lakierowy ;)

Miłego weekendu ")

53 komentarze:

  1. bardzo przyjemny i taki... hmmm wesoły kolor :)
    idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia,takie prawdziwie letnie:)

    Ta Bielenda mnie intryguje,zajawkę widziałam na insta,więc z niecierpliwością czekam na posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogubiłam się. On jest niebieski czy zielony? Czy masz dwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden i ten sam. Prawda, że ciekawy? W zależności od światła albo jest neonkowy nieco albo szaraczkowy ;)

      Usuń
  4. ooo fajnusi :) zaraz oblukam lakierki tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor, ale firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz, że ja znam ? ;) To mój pierwszy lakier od nich ale nie ostatni bo mają fajne kolory i dobrą jakość mam nadzieję. Ten mój ma przynajmniej :)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy, ale kolor piękny nie da się ukryć :) ... i trwałość zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kolor mi się bardzo spodobał a po nałożeniu okazało się że to taki kameleon trochę więc tym bardziej jestem zadowolona z zakupu :)

      Usuń
    2. Wygląda naprawdę fajnie! :) J jakoś uciekam bardziej w stronę szarości, ale lato jest więc muszę chyba zmienić strategię :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To prawda i mimo, że nie przepadam szczególnie za niebieskimi paznokciami podoba mi się :)

      Usuń
  8. Barfzo fajny lakier. :) firmy nie znam niestety ale kolorek z tego co widze baaardzo "moj" :))
    buziol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pierwszy raz spotkałam ale chyba to nie będzie jedyny nabytek bo faktycznie marka zachęca.

      Usuń
  9. Kolor typowo plazowy;) bardzo mi sie podoba choć pierwszy raz na oczy widzę. Niestety niebieskosci na swoich paznokciach nie noszę, ale u kogoś zawsze przyciąga mój wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam ale od czasu do czasu... ;)

      Usuń
  10. Czy ja widzę dwa kolory czy mi się wydaje? Oba są śliczne, chętnie wypróbuję jak znajdę okazję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Dorotko, to jedne i ten sam lakier tylko w zależności od światła wygląda inaczej :) Zdjęcia nie są "podrasowane" jeśli chodzi o kolor. Podkręciłam ostrość tylko ;)

      Usuń
    2. A myślałam że to dwa różne kolory, ale jak on tak wygląda w zależności od światła, to też jest ciekawy efekt.:)

      Usuń
  11. Nie znam firmy, ale kolor całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma mnie też nieznana ale jest zachęcająca :)

      Usuń
  12. jak za 20 zł go kupiłaś to chyba dobra cena, bo w internetach kosztuje ponad 25 zł :)
    no i kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zadzwonię tam dzisiaj, zęby potwierdzić cenę ale chyba nawet nie całe 20zł a może 24 ? .... :/ Dam znać :)

      Usuń
    2. "żeby" nie "zęby" jakieś ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam niebieskości, również w takim wydaniu! Śliczny jest ^___^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny prawda? Niby wtórny ale nie do końca chyba. Zresztą ja mam mało takich kolorów więc nie ma porównania za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam firmy, zresztą ja w kwestii lakierów jestem dość mocno ograniczona ;) ale kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wtórny ale ja nie mam za dużo lakierów w tym odcieniu więc mi się podoba :)

      Usuń
  16. Jak na post o niczym ja tu widzę stanowczo za dużo literek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniutki jest i idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o marce, ale cena mi się podoba :)
    Kolor również!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny odcień, z chęcią bym go zobaczyła na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Firmy nie znam ale kolorek typowo mojowy, typowo letni :) bardzo mi sié podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolorki, nie znałam tych lakierów więc poczytam o nich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemny z niego kameleonik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor taki letni, z plażą mi się skojarzył :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie kolory na lato! mam 3 sztuki w różnych odcieniach zieleni i niebieskości :) Twój wybór świetny !

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny kolor. Błękity to moje ulubione kolory na lato :)) w garderobie, makijażu i paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeczytałam: "niebieski sraczek" hmmm, tak to jest, jak dziecko zerwie człowieka o 5.20 w poniedziałek ;). Uwielbiam niebieskości właściwie w każdym wydaniu, więc ten lakier oczywiście też mi się podoba. Niezwykle optymistyczny, rześki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest ten kolor!
    O firmie nigdy nie słyszałam :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kolor, widzę, że zmienia też swoją barwę w zależności od oświetlenia, zarówno niebieski jak i turkusowy jego odcień bardzo mi się podobają, dzięki takim pięknym zdjęciom zaczynam przekonywać się do niebieskich lakierów, lada chwila i sobie taki kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekny <3 mam bardzo podobny wlasnie na dloniach, tylko bardziej wpadajacy w blekit :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor jest mega! uwielbiam niebieskie paznokcie zaraz za białymi i czarnymi ;)
    Podoba mi się Twój blog więc zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast