wtorek, 24 czerwca 2014

Face Color Enhancing Trio Shiseido

Face Color Enhancing Trio Shiseido to produkt 3 w 1. Sporo marek idzie teraz w produkty wielofunkcyjne w makijażu. Podobne paletki znajdziecie m.in. w letnim wydaniu makijażu według Chanel.



O ile jaśniejsza paleta Chanel nie zrobiła na mnie specjalnego wrażenia, o tyle paletki Shiseido już zachwyciły, praktycznie wszystkie.
W aktualnej ofercie marki znajdziemy 4 paletki, służące do osiągnięcia 4 różnych efektów :

źródło: shiseido-club.de
Lychee da nam naturalny i rozświetlający look, Peach - nieco bardziej widoczny i wyszukany, Apple - zdrowy i naturalny jak po słonecznym pocałunku i Plum - opalony.

Obejrzałam wszystkie 4 i wydaje mi się, że ich główną zaletą jest to, że wszystkie pasują do każdego typu urody. Nakładałam po kolei wszystkie i we wszystkich wyglądałam dobrze (no, ostatecznie ładnemu, we wszystkim ładnie buahahaha ;). Każdy tworzył po prostu na mojej twarzy inny efekt. Nawet najciemniejszy Plum wyglądałby dobrze, gdybym była mocniej opalona.
Wybór był więc dość trudny ale ostatecznie, po radzie Pauliny, Irenki i Dolly zdecydowałam się na Apple, czyli RD1.
Przy okazji, jeśli będziecie chciały zamówić online albo pytać o dostępność produktu przez telefon to trzeba posługiwać się tymi literowymi oznaczeniami - na opakowaniu nie ma nazw. 


Produkt składa się z  trzech części: różu, niby-brązera i rozświetlacza.
Wszystkie te trzy elementy paletki są bardzo dobrze napigmentowane, dość intensywne na swatchach. Mogą się wydać nieco pudrowe przy nabieraniu palcem ale ja określiłabym ich konsystencję raczej jako pudrowo-kremową, która po nałożeniu na twarz pięknie do niej przylega.

Do palety dołączony jest poręczny, ścięty pędzelek, dzięki któremu łatwo nałożymy każdy kolor osobno na wybrane partie twarzy lub zblendujemy wszystkie.



Wszystkie trzy kolory mają przejrzyste, nieco perłowe wykończenie a na twarzy tworzą tzw. efekt glow.


Uwaga, legenda do zdjęcia ;)
Na prawym poliku wszystkie trzy produkty są nałożone osobno, na lewym zblendowane.
Oba efekty są, moim zdaniem, bardzo ładne.
Jeśli chodzi o kolor "brązera" mógłby być mniej pomarańczowy ale mam nadzieję, że na opalonej twarzy będzie wyglądał idealnie.

Co sądzicie?



33 komentarze:

  1. Ja osobiście nie przepadam za takimi produktami. Są dla mnie zbędne. Na pewno się nie skuszę ale fajnie, że Ty jesteś zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używasz żadnego z tych trzech produktów w makijażu?

      Usuń
    2. chyba chodzi o takie trio ;)
      ja lubię ale zauważam, że częściej sięgam jednak po pojedynczy bronzer, róż itp
      ładnie to to się na Twym policzku prezentuje Moja Droga :)

      Usuń
  2. Mnie te trio korci od czasu jak Paula je pokazała w zapowiedziach:) Nie wiem który zestaw bym wybrała,chyba potrzebuję żeby ktoś mnie nimi pomiział:)
    Ja już dawno się przekonałam,że nazwy Shiseido wymyśla tylko żeby ładnie wyglądało bo w sklepie tylko numerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam: rzeczywiście ładnie wygląda,tak zdrowo i promiennie:)

      Usuń
  3. Wszystkie są zachwycające na żywo! Ja mam na oku najjaśniejszy i najciemniejszy wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie używam takich paletek, ale zachwycają mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie się prezentują jednak ja nie używam tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z paletki Chanel jestem bardzo zadowolona, ale posiadam kolor 002, dla mnie cudo. Natomiast tych z Shiseido nie widziałam wcześniej, ale teraz zapragnęłam:) Ślicznie u Ciebie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji obejrzeć ich na żywo, ale pewnie jak coś najbardziej polubiłabym się z tą Twoją lub najciemniejszą. Te jasne mogłyby być u mnie niewidoczne, tym bardziej teraz, jak jestem trochę opalona. Lubię takie paskowe produkty, dwa lub trzy w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wyjdę na dziwaka, ale nie lubię takich produktów 3 w 1. To znaczy kiedy są ze sobą połączone, bez separatora. Rzadko decyduję się na tego typu produkty, chociaż dałam się skusić na Shimmer Brick Bobbi Brown. Tylko używam go jako typowy róż, bez rozdzielania.
    Dobry odcień wybrałaś, dziewczyny dobrze Ci podpowiedziały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wygląda. Trio to ma ładne letnie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te róże, macałam już je w tamtym tyg po naszej rozmowie ale się nie zdecydowałam na kolor, masz rację każdy jest piękny i każdy widziałabym u siebie :)Twój wybór jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Plum bylby jak dla mnie...sliczny <3
    Lubié takie produkty jak "na szybko" musi byc!
    mam nawet z poprzednich kolekcji Chanela cos w tym rodzaju, tyle ze wiecej pasków ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie fajniejszy zestaw niż ten od chanel, róż i rozświetlacz i mi się podoba ale z brązerem mam problem coś w żadnym zestawie mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajajaj! Cudo, szczególnie ta najjaśniejsza .. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładnie wygląda na twarzy, pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się efekt, choć wg kolorówki na zdjęciu wybrałabym 2 w kolejności. Ten jednak, mimi delikatnych kolorów pozwala na uzyskanie konkretnego koloru na twarzy. nie mam nic przeciwko produktom typu trio, w tym przypadku jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz i róż bronzer stanowczo za pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wakacyjne kolory, jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie trójeczki właśnie lubię, można się pobawić nimi trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lychee i Plum ma interesujące kolory, ja jednak preferuje mieć takie kosmetyki osobno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie wielofunkcyjne kosmetyki, bo można nimi fajnie wymodelować twarz.

    OdpowiedzUsuń
  22. RD 1 jest moim faworytem od samego ukazania sie:) FAscynuje mnie tez kolor lychee - probowalam na klientkach i jest mega subtelny ale cos w nim jest takiego niesamowitego, nieskalanego.Zamierzam wlasnie zorganizowac event u mnie i na nowo odkryc to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudo! Nie wiem tylko jak mogłam przegapić informacje o tych paletkach. Sama nie wiem, która bym wybrała ;) bardzo mi sie podoba ich napigmentowanie i chętnie je sprawdzę u siebie podczas najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to masz tych markowych dobroci :D Zazdraszczam :D Ja zapewne zdecydowalabym sie na odcien Peach, jako ze lubie brzoskwiniowe tony w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się efekt, żebym tak jeszcze potrafiła używać takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obydwa efekty sa bardzo ciekawe ;) Dla mnie świetnie się to prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie błyszczące, ale dobrze, że na twarzy aż tak to się nie wybija :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie w nim wygladasz Krzyklo ! Baaardzo Twoj odcien i pasuje jak ulal naprawde. Swietny wybor. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupilam dziś w promocji w D trio plum bo jestem z natury lekko śniada, róż bardzo ożywil mi policzki, konsystencja cudowna, nie żałuję wydanych pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nic mi nie wiadomo o promocji? ;) Na Shiseido tylko?

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast