poniedziałek, 16 czerwca 2014

Rouge Allure Conquise, czyli jak zostałam zdobyta ;)

Szminka Rouge Allure Conquise pochodzi z wiosennej kolekcji Chanel Variation, w której znalazły się szminki Rouge Allure Velvet, Rouge Allure, Rouge Coco i Rouge Coco Shine w nowych kolorach lub ponownie promowanych oraz lakier Coup de Coeur

Rouge Allure Conquise jest limitowana. Opakowanie jest dość masywne ale nie ciężkie i przytłaczające, po prostu czuje się je w dłoni. Otwiera się poprzez naciśnięcie denka i wówczas szminka delikatnie wyskakuje ze swego czarnego błyszczącego domku. 



Konsystencja - przyjemnie kremowa, aksamitna daje satynowy efekt. To, co jest bardzo istotne to fakt, że świetnie się rozprowadza, nie trzeba specjalnie się starać by równomiernie pokryła usta. Schodzi również równomiernie ale jest dość trwała (do 4 godzin bez jedzenia przy dużym natężeniu mówienia bo jestem gadułą).

Wszystkie wymienione powyżej atuty sprawiają, że stała się jedną z moich ulubienic w ostatnim czasie ale to, co czyni ją wyjątkową to kolor. Conquise to brzoskwiniowy koral ze sporą domieszką pomarańczy i złota. Ideał na lato. Z pozoru niepozorna, ponieważ sztyft nie zapowiada szczególnie odkrywczego odcienia, na ustach rozkwita i w słońcu daje przepiękny koralowy nienachalnie połyskliwy efekt.



55 komentarzy:

  1. Kolor śliczny, choć po zdjęciach samej szminki myślałam, że mi się nie będzie podobał, ale na ustach bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. W opakowaniu taki bez szału a na ustach śliczny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mój mój, dlatego nie mogła pozostać obojętna :)

      Usuń
  3. No klasa, co tu dużo mówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem jedno - Piękna, strasznie mój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie pasuje do Ciebie ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalny i piękny kolor <3 i bardzo Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek. Pasowny dla Ciebie jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z żalem stwierdzam, że paskudnie mi w takich kolorach, za to Tobie przepieknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłaby w tej kolekcji jakas dla Ciebie :)

      Usuń
    2. Elle skradła mi komentarz więc się tylko podczepię:)

      Pazurek ładny, zdrowy i zadbany:)

      Usuń
  9. Przecudownie w niej wyglądasz, a koral teraz na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu, ależ pięknie razem wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny odcień na lato. I w trendy modowe się pięknie wpisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przypuszczam, choć ja zawsze krok za trendami ;)

      Usuń
  12. bardzo ładny kolorek podoba mi się jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero na ustach jest wow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z tej kolekcji kupilam sobie jedna szminke, bo reszte juz mialam (czesc z nich juz byla w poprzednich kolekcjach). Na Twoich ustach wyglada wrecz fantastycznie!!! Ja, jak wiesz, nie czuje sie za dobrze w takich czerwonkosciach, ale lubie popatrzec na piekne panie pomalowane piekna szminka. Slicznie Ci podbija kolor teczowki :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem piękną panią? :D
      Irenko, mam propozycję - adoptuj mnie lub chociaż wpuść do komnaty, w której trzymasz Chanelowe szminki :D

      Usuń
  15. Wow, śliczny kolorek, do twarzy Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny odcień, choć dla mnie byłby chyba nieco zbyt jaskrawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Wam razem :) Widzę, że to miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Rouge Allure i ma ich troché :)
    Piékny kolor, pomaranczka to cos dla mnie <3
    Pasuje bardzo Ci

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki kolor bardzo ożywia twarz, dodaje koloru, ale nie jest przy tym zbyt jaskrawy :) Ja mam Chanel Rouge Coco 07 Chalys, jest nieco podobna, ale troszkę mniej pomarańczowa - i też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W opakowaniu wyglada na taka jak cała masa innych, ale na ustach skradla mi serce i mam chciejstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do usług jeśli chodzi o generowanie chciejstw ;)

      Usuń
  21. Choć ja w takich kolorach wyglądam źle to zazdroszczę Ci jej przestrasznie ;) Dosłownie kilka dni temu skusiłam się na Impulsive :) Bardzo udana z Was para!

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie pasuje do Ciebie
    Piekny kolor ! taki mojowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na ustach prezentuje sie jeszcze lepiej niż w opakowaniu :) Piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor i jeszcze piękniej prezentuje się na tobie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasuje Ci idealnie ta pomadka ! kolor i wykończenie bardzo mi się widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor tej pomadki, idealnie pasuje do Twojej urody. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale piękny kolor!!! Na lato ideał ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast