wtorek, 19 sierpnia 2014

Kevyn Aucoin Yanilena

Nazwisko Kevyna Aucoin znają chyba wszyscy, którzy choć w małym stopniu interesują się makijażem. Jego talent makijażysty zilustrowany w kilku książkach, z których chyba najbardziej znana to Sztuka Makijażu (Making Faces), odkrywcza linia kosmetyków The New Nakeds oraz kosmetyki sygnowane własnym nazwiskiem uczyniły z niego ikonę i legendę.

Niestety "w Polsce, czyli nigdzie" marka jest niedostępna. Na szczęście wiele zagranicznych sklepów on-line już wysyła do tego "nigdzie" i tak też weszłam w posiadanie poniższego produktu.


Jestem szminko maniaczką i gdy obejrzałam w necie swatche kilku pomadek marki musiałam mieć przynajmniej jedną.


Zacznę od opakowania bo jest ciekawe i nie spotkałam dotąd takiego. Otóż sztyft osadzony jest w metalowej nóżce, która posiada magnes. Nakładając nasadkę słychać charakterystyczne kliknięcie i szminka zostaje szczelnie zamknięta. Nasadka (nie mam pewności, czy tak się ta część nazywa ;) wykonana jest z solidnego plastiku w kolorze bordowo-brązowym, ombré, w ciemniejszej części usianego drobnym złotym pyłem. Szał po prostu :D


Spośród dostępnych kilku odcieni The Expert Lip Color wybrałam szminkę o nazwie Yanilena. To intensywny koral wpadający w róż, ma kremowe wykończenie. Szminka bardzo dobrze się aplikuje, nie wychodzi poza obręb warg, daje satynowy efekt i idealnie kryje.


Formuła szminek z linii The Expert Lip Color zawiera leczniczy i silnie nawilżający wyciąg z rośliny zwanej dzikim mango, nie zawiera parabenów.
Produkt jest bardzo komfortowy w noszeniu, trwały przyzwoicie i ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach.

Za 3,5gr zapłacimy £28. Zakupu dokonałam na Space.NK za radą Irenki :)



37 komentarzy:

  1. Właśnie sie zakochalam :D Kolor jest dosłownie obłędny i ja tez chce <3 Długo utrzymuje Ci sie na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość jest standardowa. U mnie do 3 godzin bez jedzenia.
      Fajna prawda? ;)

      Usuń
  2. Lat temu wiele, a konkretniej na poczatku lat 90 tych bylam w posiadaniu wspomnianej przez Ciebie ksiazki i to z niej min uczylam sie wtedy sztuki makijazu. Twoja szminka ma przecudowny kolor ! Widac takze, ze konsystencja pozwala na rowne nalozenie - zainteresowalas mnie, bo tez jestem szminkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na więcej produktów Kevyna :)
      Książkę kupię.

      Usuń
    2. Ksiazka jest rewelacyjna moim zdaniem.

      Usuń
  3. O.O jaki kolor O.O
    hipnotajzing

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja chyba jestem jakaś zacofana, bo o tym panu nigdy nie słyszałam ;D Ale będę nadrabiać zaległości, bo kolorek jest po prostu boski, zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiaj i ja nadrobię :)
      Sporo czytałam o nim ale żadnego jego "podręcznika" makijażu na razie nie mam.

      Usuń
  5. Strasznie podobają mi się takie kolory! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor i idealne wykończenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki "magnesik" mają pomadki z MAC z tej serii Mineralize o ile się nie mylę! osobiście uważam to za super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny, choć tu jest chyba inny pomysł na opakowanie. Sztyft osadzony jest w matalu i to czuć.

      Usuń
  8. Kolor jest cudny! Opakowanie ciekawe, taka troche kolumienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor ! już dawno mnie tak żaden nie oczarował !

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam znam :)
    Kolor jest naprawde boski <3 Cudenko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz tych cudeniek :)
      Masz ten kolor właśnie?
      A może inne ciekawe kosmetyki Kevyna?

      Usuń
  11. Cudny kolor, ale mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudna! Aż idę pooglądać inne kolory tych szmineczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest chyba z najnowszej kolekcji ale linia jest generalnie dość duża.

      Usuń
  13. Ty to zawsze znajdziesz jakieś perełki a ja ciągle jem hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor jest moim wymarzonym, chcę ją. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Space NK wysyła do PL więc nic nie stoi na przeszkodzie :)

      Usuń
  15. Mmm, cytrusowy zapach... już czuję i kolorek jak najbardziej mój, pięknie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast