czwartek, 13 października 2011

Catrice LE Bohemia, czyli jakość w przystępnej cenie

Od jakiegoś czasu w pasku bocznym mojego bloga widnieje obrazek z zapowiedzią m.in. kolekcji limitowanej Catrice Bohemia. O ile się orientuję kolekcja nie będzie u nas dostępna, albo dotrze z dużym opóźnieniem.
Markę Catrice polubiłam po ostatnich zakupach ich nowych pojedynczych cieni, których jakośc mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Niektóre z nich co prawda to żywe kopie Mac, ale skoro można kupic to samo lub prawie to samo za dużo niższą cenę, to czemu nie :)
LE Bohemia przybyła do mnie z Niemiec. Mojemu "dealerowi" nie wszystko udało się kupic, ale i tak na podstawie poniższych zdobyczy mogłam sobie wyrobic zdanie.
Oto moje nabytki:

Bardzo podobają mi się błyszczyki. Mają piękne, intensywne kolory, widac je na ustach, co nie jest domeną wszystkich błyszczyków i mają bardzo bogatą konsystencję dzięki której długo się trzymają. Mają również ciekawe nazwy: 01 My Home is My Sand Castle, 02 Yes, You Tan!, 03 Bring Me Terra Copper!, 04 Looking Sunkissed
Od lewej:01,04,02,03
Wprost cudowny metaliczny głęboki granatowy lakier C04 Be Indiglow!. Żałuję, że mój "dealer" nie dopadł pozostałych. Bardzo dobrze się nakłada, wystarczą dwie warstwy dla osiągnięcia dobrego krycia. Z topcoatem wytrzymuje 4 dni. Nie odpryskuje.


W tej samej tonacji co lakier utrzymany jest C04 Be Indiglow! cień, którego przyznam jeszcze nie użyłam ale jeśli ma atką pigmentację jak nowe Absolute Eye Colour Mono (np. C'mon Chameleon!) już się cieszę. Zwłaszcza, że zamierzam poeksperymentowac z niebieskościami :)



Kolejny bardzo udany element tej kolekcji to pudrowe eyelinery (mam oba!). Mają naprawdę intensywne kolory, pudrową konsystencję ale nie osypują się przy nakładaniu  i dobrze trzymają się na oku.

Od lewej: C01 Be Indiglow! i C02 Nap In The Shade
No i na koniec absolutny hit tej limitowanki, a mianowicie bronzer 3D Definition Bronzer; pięknie zaprojektowany i zamknięty w pięknym pudełeczku. A ponieważ żal go dotknąc to poczekam jeszcze z nakładaniem :)


Cena wszystkich w/w produktów to 31 euro czyli niecałe 3 cienie Mac (!). I to się nazywa jakość i ilość
w przystępnej cenie :)
Co Wam najbardziej przypadło do gustu z tej LE? Chciałybyście zobaczyc ją w Polsce?



16 komentarzy:

  1. Bronzer rzeczywiście cudny! Chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się błyszczyki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bronzer przepiękny! i linery też bym pewnie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te kosmetyki, z chęcią podkradłabym Ci te eyelinery! A Kameleona u mnie nie było już i nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakieru i bronzera będę Ci zazdrościć! Do nas pewnie ta limitka dojdzie wybrakowana :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyki wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. błyszczyk 03 bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana: http://niecierpek.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yoruself-award.html pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier niesamowity! Jestem ciekawa tego bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten lakier jest obłędny !

    zostalas oTAGowana
    http://axxxasworld.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html
    milej zabawy :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdzie u siebie nie widzę szaf Catrice :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nic nie mam z tej firmy muszę kupić :)

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast