środa, 5 października 2011

Targi kosmetyczne - warto pójśc ?

Wyczytałam jakiś czas temu w necie, że w ten week-end organizowane są w Warszawie, gdzie mieszkam, targi kosmetyczne.


Mają byc na nich obecne m.in. takie firmy jak Artdeco, Bikor, Bielenda, China Glaze, Costasy, Dermika, Essie, Eveline, Farmona, Kozłowski, Kryolan, Maestro, Make-up store, Mollon, Nail Tek, OPI, Organique, Paese, Revlon, Ruby Rose, Ziaja.  Pozostałych, przyznam szczerze, nie znam :(
Pełna lista TU
Może Wy znacie i możecie cos polecic?
Są też przewidziane różne atrakcje, wykłady, prezentacje itp, itd.
Byłyście kiedyś na takich targach? Warto? Produkty są tam tańsze niż w sklepach?


11 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam na targach kosmetycznych. Wybieram się na nie w tym roku bo są w moim mieście już za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam na targach, a zawsze chciałam. na Twoim miejscu bym poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym na Twoim miejscu poszła. Podejrzewam ,że będzie masa próbek do wyhaczenia i produkty w fajnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym na nie pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja siostra regularnie chodzi na targi fryzjerskie i jest z tych wypadów bardzo zadowolona, za każdym razem kupuje fryzjerskie kosmetyki w okazyjnych cenach.
    może na kosmetycznych jest podobnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, wybrałabym się, ale akurat idę tego dnia na ślub

    OdpowiedzUsuń
  7. ja planuję się przejść na te targi:) zobaczymy czy warto:D

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie poszłabym na takie targi. wydaje mi się, że to doskonała okazja, by zapoznać się z ofertą marek, być może kupić coś interesującego, bądź dostępnego tylko w sklepach w sieci, załapania się na pokazy makijażu, itepe, itede...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie byłam, ale bym poszła gdybym miała taką możliwość :) Idź, co Ci szkodzi ;) Później zdasz nam relacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za odzew dziewczyny :)
    Pójdę i zdam relację. Jakby co, to służę pomocą w zakupach np. pędzli Maestro czy Kozłowski po okazyjnych cenach. Dajcie znac na priv.

    OdpowiedzUsuń
  11. idź kochana, gdybym mieszkała w Wawie, wzieła bym Cię pod rękę i razem na te targi pomaszerowały :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast