sobota, 1 października 2011

Mac Posh Paradise & Fall Colour - moje nabytki


Wczoraj wpadłam do mojego ulubionego Maca w Galerii Mokotów w Warszawie zapytać, czy przypadkiem nie załapię się na przedsprzedaż jesiennych kolekcji Posh Paradise i Fall Colour Collection vel Mac for Cindy Sherman. Sprzedaż oficjalna rozpoczęła się dzisiaj.

Mac Posh Paradise

Mac Fall Colour Collection
Udało się.
Oto moje zdobycze:
- z kolekcji Posh Paradise chromographic pencil w kolorze Rich Purple i lakier Coco Clay,
- z kolekcji Fall Colour matten lipstick Naked Bliss, paint pot Nubile
Chciałabym dużo więcej ale jestem na odwyku  :-) i staram się trzymać, chociaż Lip Erase bardzo mnie kusi…

szminka Naked Bliss, paint pot Nubile, lakier Coco Clay
kredka Rich Purple, szminka Naked Bliss, paint pot Nubile
na górze Nubile, niżej Riche Purple, Naked Bliss
Coco Clay
w innym świetle :)
Naked Bliss
Naked Bliss a na niej mój ulubiony Crystal Lip Gloss Bobbi Brown
 Znacie te kolekcje?
Jak moje zakupy? Udane?

12 komentarzy:

  1. mnie się strasznie podobał lakier z PP rain of flowers chyba, ale jestem taką łamagą jeśli chodzi o malowanie, że doszłam do wniosku, że bez sensu... reszta widzę bardzo na spokojnie i w stonowanych barwach :) kredka jest super, muszę się jej bliżej przyjrzeć :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny lakier, jednak MAC to jeszcze jak dla mnie nie osiągalne marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie spodobał mi się lakier do paznokci i odcień paint pot'a ;) Udane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :)
    @smoky evening eyes@ - ja też na co dzień raczej nie maluję paznokci ale lubię brązy na jesień więc od czasu do czasu...:)
    @bemi@ - jeszcze, ale przyjdzie taki dzień... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kupuję kosmetyków tej firmy :) ale podobają mi się :) szczególnie szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @MoodHomme@ - mnie też się nie podobają,ale jestem masochistką i kupuję ;)A tak poważnie, to Colour Collection po bliższym przyjrzeniu się wcale nie jest taka WOW.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego zazdroszczę :)! Lakier ma piękny kolor.

    P.S-Odnośnie Twojego komentarza: masz rację, nie uwzględniłam tego kryterium, ale to tylko dlatego, że sama nie mam wrażliwych oczu i to porównanie baz było raczej subiektywne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier piękny :)

    @krzykla: Nie była i niestety nie będzie kochana :(
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/09/essence-i-love.html

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności.. nie skusiłaś się na żadnego pigmiaka? :D

    ja na kolekcje muszę czekać do czwartku :( a też nie wiem czy nie dłużej, bo chyba kupować będę w UK..

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast