piątek, 7 października 2011

Clarins Ombre Minerale 4 Couleurs

Bardzo cenię firmę Clarins za kosmetyki pielęgnacyjne. Używam kremu Multi Active Jour i jestem bardzo zadowolona. Nigdy natomiast nie skusiło mnie nic z "kolorówki" aż do tegorocznej jesiennej kolekcji. Korzystając z uzbieranych kuponów rabatowych do Douglasa kupiłam paletkę z kolekcji Ombre Minerale 4 Couleurs nr 05 Violet. Paletki są dostępne w 7 zestawach kolorystycznych: Pastels, Nudes, Rosewood, Indigo, Violet, Graphites, Smokey Passion. Swatche na pewno są dostępne w sieci.
Ja uwielbiam fiolety a skusiłam się na tę paletkę z kilku powodów:
- bardzo dobrze dobrane, współgrające ze sobą odcienie,
- dobra pigmentacja,
- delikatna, jakby kremowa, miałka konsystencja,
- bardzo łatwa aplikacja i rozcieranie,
- można nimi wykonac dzienny makijaż mimo tego, że są to fiolety,
- można stosowac na mokro do mocniejszego makijażu
- przepiękne opakowanie :)
- lubię kupowac nowości :)

urocze aksamitne etui a w nim piękne złote opakowanie 
dołączone są dwa aplikatory, którymi dobrze się nakłada punktowo cienie




A teraz swatche
dwa najmocniejsze fiolety mają  w sobie coś z duo chromów Mac


Jeśli chodzi o aplikację to zastosowałam się do wskazówek podanych z tyłu opakowania, czyli
I wyszło coś takiego

przepraszam za zaczerwienione oko - nie mam pojęcia od czego





Co sądzicie?



14 komentarzy:

  1. Ja kurcze tamtych nie widziałam :( Ale na tą będę polować. A lakiery brokatowe można łatwo zmyć za pomocą zmywacza i folii aluminiowej :) Nalewasz zmywacz na wacik, przykładasz do całego paznokcia i zakręcasz w folię aluminiową. Po 20-15 minutach powinno wszystko zejść :) O tej metodzie pisała Kleo http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/09/zmywanie-brokatowych-lakierow-sposob-z.html

    Świetny makijaż na dzień tak w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że te cienie są mało napigmentowane, bo jednak całe oko wygląda jakoś tak mocno różowo, zamiast fioletowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne, ale rzczywiście Clarins ma słabe pigmenty - tak jak ta magiczna paletka 3D o której pisałam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Coz, w paletce prezentuja sie pieknie, ale rowniez mam wrazenie, ze sa slabo napigmentowane, za slabo jak na ta cene.

    Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Bella@ - to chyba jednak wina ekranu komputera, zawsze w komputerze moje makijaże, które nie są "tuningowane" wyglądają blado, albo kolory wychodzą nie takie... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieski i fiolet - śliczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna paletka, jednak ja fioletów i pochodnych mam już takie tony, że choćby nie wiem co, kolejnym mówię pass ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cienie, śliczny, delikatny efekt. To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne kolory.. bardzo mojowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne kolorki :)) do mnie raczej nie pasują, ale do Ciebie jak najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny, delikatny efekt :) uroczy i dziewczęcy ;) ja niestety nie mogę używać fioletów, bo wyglądam jakby mi ktoś oko podbił...xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super makijaz!Moje kolory:))) a Clarinsa bardzo lubie nie tylko pod katem pielegnacji ale i kolorowki oraz perfum!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też polubiłam te cienie :) zapraszam do mnie na relacje koloru nudes

    http://mycoralpink.blogspot.com/2014/11/cienie-clarins-w-kolorze-nudes.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast