czwartek, 29 września 2011

Sleek Au Naturel mimo, że wszystko już zostało powiedziane+mały makijaż

Jak wspomniałam w poprzednim poście po kolejnym nieudanym podejściu do Sleeka (Molten Metal) obawiałam się nowej paletki Au Naturel mimo, że są to moje kolory. Jednak paletka kupiona więc należało dla przyzwoitości ją przetestowac nawet gdyby później miała wylądowac wśród produktów do wymianki.


Moje wrażenia?
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
Spodziewałam się mega osypywania - nic takiego się nie dzieje.
Oczekiwałam trudności w blendowaniu - trzeba użyc delikatnego "blendera" np. Inglota 6SS bo Mac 217 niestety jest za twardy i jest OK.


Pigmentacja jak zwykle w porządku, trwałośc na bazie do kilku godzin.


Jeden podstawowy minus to to, że po zintensyfikowaniu kolorów nieco zaczęły mnie piec oczy. Jest jednak jakiś składnik w tych paletkach, który wybitnie mi nie służy.








Czy będę używac? Pewnie tak dopóki nie wypróbuję mojego nowego nabytku - Naked Palette Urban Decay :)

Do makijażu użyłam

Moss, Regal, Honey Comb
oraz pędzelków





Kto kupił Au Naturel ręka do góry ? :)

18 komentarzy:

  1. Ja, ja! :) Śliczny makijaż, piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka jest cudowna, zawsze chciałam ją mieć, kolory wprost dla mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie zakupiłam. Chcę sobie kupić jakąś paletkę Sleek ale nie mogę się zdecydować którą... Ciągle się waham :P

    Makijaż delikatnu ale bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio strasznie polubiłam tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś kupiłam oh so special :)

    ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam nic ze Sleeka, ale za każdym razem podziwiam make upy tymi cieniami. Twoja paletka prześliczna, przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie kupiłam, z podkreśleniem JESZCZE :P

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja!;-) Jestem zakochana w tych kolorach, są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta paletka.. miałam na nią wielka ochotę, ale zdrowy rozsądek zwyciężył.. mam duuuużo neutrali MACowych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też kupiłam :) i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż :)

    bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja daję rękę do góry;-) Kupiłam i nie żałuję :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolekcja pędzelków do cieni, taka mi się marzy. :)
    makijaż świetny, naturalny, uwielbiam takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam, ale kusi. I kusić zawsze będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie kupiłam, ale wygrałam w rozdaniu i jak na razie sprawuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba kupię bo cudne kolory są w tej paletce ... kolejna do kolekcji sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie kupiłam, bo Naked2 ewidentnie mi nie podeszła :/
    Czekam na paczkę i będę testować.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast