środa, 14 września 2011

Too Faced for fall 2011 Midnight in the Garden of Glamour

Dzisiaj chcę Wam przedstawić jesienną kolekcję kanadyjskiej firmy Too Faced.
Dlaczego akurat tej mało u nas znanej ?
Otóż tytuł kolekcji Midnight in the Garden of Glamour jest parafrazą jednego z moich ulubionych filmów w reżyserii Clinta Eastwooda Midnight In the Garden of Good and Evil (Północ w Ogrodzie Dobra i Zła) według świetnej powieści Johna Berendta i dlatego przeglądając Internet w poszukiwaniu nowości na nadchodzącą jesień zwróciłam na nią uwagę. Drugi powód jest taki, że kolekcja nawiązuje nie tylko do tytułu filmu i książki ale również cała jest utrzymana, moim zdaniem, w niesamowitej mroczno-tejemniczej konwencji utworu. Jej twórcy świetnie wczuli się w atmosferę i wymowę filmu tworząc kolekcję przepełnioną zmysłowością, tajemniczością i przepychem – tak ja kolorystycznie właśnie widzę ten film.
Jeśli nie miałyście okazji obejrzeć filmu to szczerze polecam – albo od razu się zakochacie (jeśli lubicie Kevina Spacey to na pewno się zakochacie) albo nie zrobi na Was wrażenia tak jak i kolekcja Too Faced. Ja się zakochałam i żałuję, że nie jest u nas dostępna.


New Smokey EyeShadow
Exotic Color Intense Eye Shadow Single
Perfect Eyes Waterproof &Tearproof Eyeliners
Shadow Insurance Lemon Drop, Size Queen Mascara, Shadow Brushes Set
 


Jak Wam się podoba?

9 komentarzy:

  1. świetna kolekcja! wszystko mi się podoba.
    i też uwielbiam ten film, więc too faced ma dodatkowego plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej firmie, ale podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale ta nowa kolekcja zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu nie widziałam, a i kosmetyki widzę po raz pierwszy, kolekacja wygląda obiecująco, szkoda, że nie jest u nas dostępna, fajnie byłoby przetestować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy znam tylko kilka kosmetykow ale sa dobre jakosciowo i warto poznac:-) a kolekcja, ktora prezentujesz zapowiada sie apetycznie!
    Nie pogardzilabym paleta:DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. kredki mi wpadły w oko

    cienie jak na mój gust zbyt ponure...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na mnie jest super, lubię takie mroczne klimaty ;). Szkoda tylko, że kosmetyków tej firmy dotychczas nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo ostatnio o Too Faced wszędzie.. stają się popularni.. chyba muszę się zainteresować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) ciekawe tylko jak z trwałością :) nigdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast