piątek, 9 września 2011

Szarości, szarości z Inglota i Mac + taki sobie makijaż :)

Wraz z nieuchronnym nadejściem jesieni robię zawsze małe zapsy na zimę - tak, jak zwierzątka obrastają w sadełko, aby przetrwac zimę, ja obrastam w kosmetyki, bo w zimie nie lubię "oburdana" w puchówkę, szalik i czapę plątac się po galeriach handlowych :)
Jak więc co roku tak i teraz zaczynam moje "gromadzenie sadełka kosmetycznego" ;).

Dzisiaj chciałam pokazac Wam moje nowe nabytki cieni z Inglota i Mac oraz makijaż (!) jaki nimi wykonałam na własnej osobie.
Cienie z Inglota to: 447 Pearl, 122 AMC Shine, 147 AMC Shine i 451 Pearl. Są to przepiękne moim zdaniem srebrne szarości.
Cienie z Mac to srebrno-szara Electra i duo chrome Vex. Cienie z Mac zupełanie inaczej wyglądają na bazie i bez niej - same ocenicie. Cieniowi Vex poświęcę chyba osobny post - nie jest to szary kolor, ale... :)
Jeśli chodzi o mój makijaż ( nazwijmy go tak) to użyłam:
- bazy Guerlain,
- w zewętrznym kąciku i do 1/3 ruchomej powieki cienia 147 Inglot,
- zewnętrzny kącik przyciemniłam dodatkowo cieniem 451 Inglot,
- na środku ruchomej powieki Electra z Mac,
- w wewnętrznym kąciku Vex z Mac
- do 1/3 dolnej powieki, na linii rzęs cień 451 Inglot,
- na środku dolnej powieki przy linii rzęs Vex
- tusz Opulash Optimum Black (docieramy się :)
Nie wiem czy dostatecznie fachowo określam te wszystkie miejsca nakładania cieni, ale obserwujące mój blog profesjonalistki na pewno skorygują i oczywiście ocenią makijaż. Jest rzecz jasna "taki sobie" :)



Vex to duo chrome   
Mam dla Was szybkie rozdanie - kupiłam omyłkowo 2 cienie Inglota 451. Ktoś reflektuje? :)
Zasady rozdania - wyraź chęc i napisz jakie są Twoje ulubione jesienne cienie.

19 komentarzy:

  1. Fajny, delikatny makijaż :) No i tusz też już trochę lepszy efekt dał. Może musi trochę wyschnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyrażam chęć ;)
    specjalnie na jesień planuję kupić paletkę sleeka, bo właśnie takie neutralne brązy najlepiej pasują do moich sweterków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się makijaż podoba :) ładny dzienniak :)

    ja muszę uważać z szarościami, bo z reguły do mnie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dzienny makijaz, mnie sie podoba i bardzo Ci twarzowo:-)))
    Sama sporadycznie siegam po szarosci i lubie je laczyc z innymi kolorami:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ten aparat, wszyscy mówią, że dzienny a on tak w realu dośc mocny jest :)
    Dzięki wszystkim za miłe słowa.
    @Hexxana@ - Ja raczej jestem monochromatyczna w makijażach.

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatny, dobrze Ci w takim makijażu:) Ja lubię szaleństwa;P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie:) Musze kiedys w końcu kupic Vex:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny make up, piękny kolor tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. @FajnieCoNie, kleopatre, white praline, pat18s@ wielkie dzięki. Niby człowiek maluje się nie od dziś ale zawsze jest trema przed pokazaniem takich zdjęc w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o fajnie;] pozdrawiam i zapraszam do mnie;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, taki delikatny make up ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się makijaż podoba, lubię własnie takie delikatne :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Podaję namiar na sprzedawcę maski z eBay: http://shop.ebay.pl/reallyhappyidea/m.html?_trksid=p4340.l2562
    Czekałam około 2 tygodnie na przesyłkę. Widzę, że on ma wiele innych ciekawych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna kolekcja szarości. :-) Podoba mi się ten kolor jako dodatek w makijażu oczu. :-) Masz ładne oczy!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba przyznać, że makijaż całkiem niezły, delikatny taki, w sam raz dla mnie, bo osobiście nie przepadam za mocnymi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kolorystyka makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krzykla, ja tez lubie monochromy ale szarosci solo bardzo mnie gasza dlatego staram sie dolozyc cos jeszcze:))) chocby odscien opalizujego srebra ale zawsze to cos:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyrażam chęć :)
    moje ulubione jesienią to brązy szczególnie dwa z inglota 402 i 363

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast