czwartek, 15 września 2011

OPI Touring America Collection for fall 2011+moje pazurki po raz pierwszy

Ostatnio naszło mnie na wyszukiwanie w necie jesiennych kolekcji modowo-urodowych i znalazłam bardzo fajną w OPI. Nie jestem bardzo "lakierowa", dośc rzadko maluje paznokcie, ze względu na nawał prac domowych i małe dziecko - z reguły po 3-4 dniach mój manicure jest w opłakanym stanie. Jakiś czas temu trafiłam na lakiery firmy OPI i od tamtej pory chętniej maluję paznokcie, bo OPI trwa na moich paznokciach zazwyczaj ok. dwóch tygodni w niezmienionym stanie mimo prób na jakie go wystawiam (patrz wyżej). Nie mam wielu kolorów, bo jednak stare przyzwyczajenia zostają, ale dzisiaj chcę Wam przedstawic mój ulubiony jesienny OPIk w kolorze Barefoot in Barcelona z kolekcji Espaňa oraz kolekcję tej firmy przygotowaną na nadchodzącą jesień TOURING AMERICA.


Jest w niej kilka kolorów, które bardzo mi pasują.
Swatche na pazurkach przedstawiam dzięki uprzejmości Aprill

W nazwie pierwszego lakieru od góry jest błąd, to French Quarter for Your Thougts

Więcej swatchy znajdziecie na blogu Aprill 
Mnie najbardziej przypadły do gustu A French Quarter..., A Taupe The Space Needle, Get In The Expresso Lane i I Brake For Manicure.

Poniżej przedstawiam mój 9-dniowy własnoręczny, więc proszę o wyrozumiałośc :), manicure wykonany OPI Barefoot In Barcelona.

Przepraszam za ten nieestetyczny odcisk na środkowym palcu - to od ściskania długopisu (taki zawód)
Tu na środkowym widac pierwsze po 9 dniach zużycie
Ten manicure przetrwał 13 dni bez utwardzacza, przy normalnych pracach domowych, zabawie z dziecmi itp. itd.
Polecacie jakiegoś rywala ;)

13 komentarzy:

  1. 13 dni?! oooo kuurde ostro :D

    www.badzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 13 dni?! O matko... Toć to przecież dwa tygodnie prawie! Boski lakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mani 9-dniowy? U mnie byłaby wyraźnie widać podstawa paznokcia po takim czasie... możliwe, że Twoje pazurki wolno rosną, dlatego mani wciąż wygląda estetycznie po takim czasie

    OdpowiedzUsuń
  4. OPI ma rewelacyjne lakiery, trwałość jest powalająca!
    Twoja Barcelona jest piękna, wpadł mi też w oko ciemny fiolet I Brake for Manicure.
    Nie mam konkurenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa tygodnie? Wow. U mnie każdy lakier wytrwał maksymalnie 5 dni. Oj chyba muszę wypróbować ;)

    Zapraszam.
    http://kosmetykowyzawrot.blogspot.com/2011/09/loteria-bransoletka-charms.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za trwałość! :) Ładny kolorek ten Barefoot In Barcelona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 tygodnie?? szok.. :) na mnie OPIki ścierają się na końcówkach już po 2-3 dniach.. czasem szybciej..

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery OPI wlasnie ze wzgledu na trwalosc a z Seche Vite potrafie je miec 10/14 dni choc faktycznie widac wtedy juz starte koncowki i przyrost paznokcia bo dosc szybko mi rosna.
    Kolor nie moj ale ladnie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jestem w szoku. Chyba czas się skusić na OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @simply_a_woman@ Hexxana@ Marti@ - u mnie też po 11-12 dniach już widac trochę przyrost paznokcia, ale nic nie odpryskuje, nie ściera się na końcówkach i ogólnie można nadal wyjśc "do ludzi"
    @Bella@ Julita513@ - polecam zakup - nie będziecie żałowac.

    OdpowiedzUsuń
  11. OPI nie miałam, mnie ostatnio trwałością zachwyciły lakiery firmy Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba już wiem co muszę kupić :) Kolor jest świetny a trwałość mnie zadziwia

    OdpowiedzUsuń
  13. ladne te Twoje paznokietki:*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast