niedziela, 4 września 2011

Tag bez tytułu

Kilka dni temu zostałam otagowana przez smoky evening eyes, której bardzo dziękuję i polecam wszystkim jej bardzo profesjonalnego bloga.


Zasady
1. Napisz kto przekazał Ci nagrodę, podaj linka;
2. Napisz 7 rzeczy o sobie;
3. Odpowiedz na poniższe pytania;
4. Przekaż nagrodę 10 innym blogom.

7 faktów o mnie

Postanowiłam przedstawić się odrobinę od strony prywatnej

1. Z wykształcenia jestem lingwistą i pracuję jako lektor języka francuskiego.

2. We wczesnej młodości spędziłam kilka lat we Francji i ten kraj jest moją wielką miłością.

3. Jakiś czas temu skończyłam 30 lat ;)

4. Mam dwoje dzieci 6,5-letnią Klarę i 16 miesięcznego Krzysia. Od początków ich imion wzięła się krzykla.

5. Mój naturalny kolor włosów to mysi blond a zaczęłam siwieć w wieku 25 lat (!) i od tego też czasu farbuję włosy ;)

6. Nie umiem pływać ani jeździć na nartach natomiast uwielbiam prowadzić samochód. W ogóle, poza kosmetykami, samochody są moim drugim konikiem.

7. Jestem jedynaczką, samotnikiem i największym problemem dla mnie po urodzeniu dzieci był absolutny brak możliwości dysponowania dowolnie swoim czasem. Wraz z dorastaniem moich pociech pogodziłam się z tym i cieszę się każdą chwilą spędzoną z nimi – jak będą miały po 15 lat na drzwiach wywieszą zapewne napis KEEP OUT więc korzystam póki mogę ;)

II część TAGa, to pytania:

Twój ulubiony kolor? – niebieski i wszelkie jego odcienie

Ulubiona piosenka? – Police „Every Breath You Take”

Nazwa ukochanego deseru?  - Tiramisu

Co Cię najbardziej wkurza? – głupota, prymitywizm

Gdy jest Ci smutno to? – poddaję się temu uczuciu

Ulubione zwierzę? - pies

Czarny czy biały?  - czarny

Twój największy lęk? – tego głośno nie wypowiem ani nie napiszę

Twoja najlepsza cecha to... - sprawiedliwość

Codzienna postawa – umiarkowanie optymistyczna

Czym jest perfekcja?  - tym do czego wciąż dążę w każdej sferze życia ;)

Grzeszna przyjemność -  wydawanie zbyt dużych pieniędzy na kosmetyki oraz prowadzenie bloga ;)

Zabawa wędruje do:
mad 

4 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za wyróżnienie :) już brałam udział w zabawie (http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/08/otagowana.html)

    też jestem lingwistą - skończyłam anglistykę, a obecnie mieszkam w UK. Na studiach pracowałam w soboty w szkole językowej, ucząc angielskiego, co pozwoiliło mi odkryć, że uczenie to chyba nie jest moje powołanie. z dorosłymi się fajnie pracuje, ale nie umiałam zapanować nad nastolatkami i dziećmi...

    i też uwielbiam prowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, a ja jestem po ILSie w W-wie ;)
    A uczę dorosłych, z dziecmi nie dałabym rady...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie :) niedługo postaram się zrobić odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją drugą pasją też są samochody :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast