czwartek, 19 lutego 2015

Enamored Hi-Shine Petra MARC JACOBS

Zapraszam Was dzisiaj na wpis będący nowością na moim blogu a mianowicie recenzję gościnną. 

Produkt przetestowała, zdjęcie zrobiła i recenzję napisała Ania, której bardzo dziękuję :)


"Dzięki uprzejmości Justyny, miałam  możliwość wypróbowana lakieru Marca Jacobsa o nazwie Petra. Wcześniej miałam do czynienia jedynie z perfumami tej marki, więc kolorówka była bardzo miłą odmianą i nie lada zaskoczeniem.


Lakier zamknięty jest w szklanej eleganckiej buteleczce z plastikową, zdejmowaną, nakrętką. Całość wygląda bardzo elegancko i kusząco. Aplikator lakieru jest długi, odpowiednio szeroki, a włosie jest giętkie.


Sama emalia jest dość rzadka, ale nie na tyle żeby zalać sobie skórki. Dobrze i szybko pozycjonuje się na paznokciu. 

To co mi się bardzo podoba, to możliwość nakładania bardzo cienkich warstw, które szybko schną.  Wystarczą dwie, do pełnego pokrycia płytki.  Lakier trzyma się bardzo dobrze, to znaczy starte końcówki zauważyłam po 3-4 dniach, a pierwszy mały odprysk po 6. Myślę, że spokojnie wytrzyma na większości płytek  7-8 dni. 


Jeśli chodzi o kolor, to jest on niezwykły, raz wydaje mi się zgaszoną śliwką, a raz brązem. Do tego srebrne i złote drobinki nadają mu elegancji i cudownie mienią się w słońcu. Efekt końcowy na paznokciach jest bardzo elegancki i stonowany (z niewielką nutką szaleństwa).


Osobiście jestem zachwycona tym odcieniem i kiedy kolorówka Marca Jacobsa wejdzie do Polski, na pewno sprawię sobie jakąś sztukę.  Już mam kilka typów jak: 148 Glinda, 168 Showgirl,  172 Rita. Dla mnie odcień 140 Petra z serii Enamored Marca Jacobsa, jest produktem, który ma wszystkie cechy jakie powinien spełniać lakier idealny. Z ręką na sercu polecam."

Co sądzicie? Czekacie na kolorówkę Marca Jacobsa jak ja i Ania? :)






51 komentarzy:

  1. Przepiekny kolor :) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygujący kolor :) Wprost woła "kup mnie" :) Przy okazji zgłaszam swoją skromną osobę do przyszłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo Dag kolorówka MJ wejdzie do Polski.
      Będę o Tobie pamiętać, może już niedługo nawet :)

      Usuń
  3. Cudny kolor, chociaz mi Essiaki wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowny kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czekam, bo nie maluję paznokci, ale lakier przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, ale... w Marc Jacobs Beauty jest cała fantastyczna kolorówka nie tylko lakiery. Niedługo pokażę paletę, róż, błyszczyk, podkład, korektor ;)

      Usuń
    2. Pokaż, pokaż, obejrzymy, ocenimy.

      Usuń
  6. Ładny, ładny, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bonusik roczny matka korporacja wypłaca, więc będzie budżet na produkty pana MJ ;D
    Niestety, estetyka kosmetyków Jacobsa mnie zauroczyła. Boję się, że kupię jakiś lakier.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, piękny, trwały i wspaniały :D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No wkurza mnie to wyczekiwanie.. Czekam, zaglądam, odświeżam strone, a tam cicho...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny jest! Ja nawet nie maluje paznokci a go chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też przestałam a lakiery wciąż mnie kuszą :)

      Usuń
  12. Pewnie ze czekam! Przepiękny efekt i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ty masz sporo kosmetyków, których u nas nie ma :)

      Usuń
  14. Piekny! Mam dwa i zdecydowanie chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. teraz tak czekam, buteleczka lakieru taka inna niż pozostałe, a sam kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny :-) Czekam i czekam, doczekać się nie mogę... Zapowiadali, że wprowadzą nowości zaraz po walentynkach i nic :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor bardzo przyjemny, lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Essie, ale jestem gotowa polecieć już na samą buteleczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny! I ta nieziemska buteleczka, cudo!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast