wtorek, 17 lutego 2015

The Look Book Essential Glamour Kevyn Aucoin

Będąc rasową blogerĄ kosmetyczną (nie młodą lekarką ;) ulegam nie tylko produktom dostępnym w Polsce ale także niestety tym, które są popularne za granicą.
Jedną z takich interesujących marek niedostępnych w Polsce jest marka założona przez makijażystę Kevyna Aucoin. Kiedyś pisałam o nim szerzej przy okazji pewnego produktu TU.

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować produkt Kevyna Aucoin, który "załatwia" nam większość makijażu. Chodzi o The Look Book Essential Glamour, czyli paletę do makijażu zawierającą kilka produktów, przy pomocy których wykonamy makijaż twarzy otrzymując przynajmniej dwa looki - naturalny i dramatyczny zwany potocznie wieczorowym ;)


Paleta Essential Glamour przypomina książkę. Po wyjęciu jej z tekturowego, złotego ubranka naszym oczom ukazuje się obwoluta z gumowego węża :D Mimo, że oczywiście nie jest to prawdziwa skóra tworzywo jest dość eleganckie.


Wewnątrz znajdują się 2 strony ze słowno-obrazkową instrukcją wykonania obu w/w looków (każdy, nawet makijażowo zdolny inaczej zrozumie) oraz produkty i lusterko.


Mamy tu: cztery cienie, dwie szminki i dwa róże oraz pędzelek z pacynką. Czego chcieć więcej? ;)

Cienie są naprawdę dobrze dobrane pod względem kolorystycznym i rzeczywiście można osiągnąć przy ich pomocy różny efekt a ich wykończenie jest matowe, satynowe i perłowe. Szminki i róże mają kremową konsystencję więc róże można stosować także na usta.


Książeczka do makijażu Kevyna Aucoin nie jest duża (ok. 12x15cm) więc z powodzeniem zmieści się w torebce czy wyjazdowej większej kosmetyczce. Na wyjazdach sprawdzi się idealnie :)

lekki dzióbek (nie dziUbek!) wyszedł niezamierzenie ;)
Co sądzicie?




65 komentarzy:

  1. Paletka mi się nie podoba sama w sobie, ale podoba mi się Twoja twarz ubrana w te kolory:) Szczególnie to drugie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Tak samo uważam, dobrałaś ją idealnie dla Siebie, wyjątkowo podrasowała urodę i efekt jest taki mrrrrrrr :) Również mówię całkiem serio. Śmiertelnie poważnie - sam seks.

      Oraz mam pytanie - czego użyłaś jako produktu bazowego na twarzy? Podkład? baza? krem ? Fenomenalny blask. Chyba że to zasługa pielęgnacji.

      Usuń
  2. wyglądasz tu jak nastolatka, promiennie tak :> proszę się nie śmiac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tjaaaa ;) Ok, przypuśćmy, że to prawda :D

      Usuń
    2. To samo sobie pomyślałam. Paletka jako taka mnie nie porwała, ale już w makijażu cudnie. Bardzo świeżo i promiennie :))

      Usuń
    3. Też zauważyłam :) Widać że cera jest promienna i dobrze nawilżona :)

      Usuń
    4. To chyba głównie zasługa aktualnej pielęgnacji. Napiszę o niej niedługo :)

      Usuń
    5. No i mam odpowiedź ;) Ja ostatnio przepadłam w Dr. Hauschka. Wreeeeeszcie mnie nawilżyło !!!! Tak się męczyłam całą zimę.

      Usuń
  3. dramatyczny zwany potocznie wieczorowym ;) hyhyhy już na wstępie się uśmiałam, choć mało nie zachłysnęłam się herbatą jak wyczytałam o gumowym wężu :))

    Ty mi tu lepiej spowiadaj się co marz na twarzy, bo wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład Sensai w słoiczku. Pisałam o nim ;)

      Usuń
    2. a to wiem, ale to na tych zdjęciach uwodzi jeszcze bardziej :)) niż wtedy

      Usuń
    3. On uwodzicielski jest ale u Ciebie się raczej nie sprawdzi :( bo Ty nie sucharek :)

      Usuń
    4. niestety wiem :( choć jakbym miała wybierać, to wolałabym już saharę ;p
      pozostaje mi tylko podziwiać jakiego u Ciebie daje kopa :))

      Usuń
    5. Nie wiesz co mówisz :/ Sucha skóra jest bardzo "przykra w obsłudze" :'(

      Usuń
    6. Więc jednak Senasi - numero uno! :) Efekt rewelacja!! :)

      Usuń
  4. Piękny efekt na polikach :-) Mnie bardzo podoba się instrukcja, w najbardziej uniwersalnym języku jaki istnieje na świecie :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ja ogarnęłam mimo, że z angielskiego jestem raczej noga ;)

      Usuń
  5. Ta paletka jest idealna dla Ciebie . Przepieknie wyszło i róż wygląda obłędnie. Jednak to cera mnie tu zachwyca najmocniej, a Ty nie napisałaś przy pomocy czego się tak upiększyłaś .
    BTW grzyweczkę masz tu super ! jak gimnazjalistka ! (pojechałam co ? )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być, że przepięknie wyszło oko :P

      Usuń
    2. Podkład Sensai Cream, o którym pisałam. Mój ideał na długo chyba, choć Dolly twierdzi, że u niej nie zagrał a Ona też sucharek trochę ;)
      Z gimnazjalistką pojechałaś kochana i to mocno :D Naprawdę nic nie obrabiałam w magicznych photoshopach i innych prócz niewielkiego rozjaśnienia fotek :)

      Usuń
  6. Jakie zmiany widzę! Super kolor włosów!
    Mnie z Kevyna kręcą te konturujące produkty wszelkie. Ale konturowanie ogólnie ostatnio jest w modzie. ;) Pięknie i promiennie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturowanie i idealne brwi ;) ale to dobrze chyba :)

      Usuń
  7. ten cień brązowy z drobinkami jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż dramatyczny, gumowy wąż, a na koniec blogera jak ta lala! I pomyśleć, że temat przewodni czyli książka wcale mnie nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slyszalam sporo dobrego o tej marce :) Paletka piekna, boskie opakowanie, no i wydaje mi sie ze jak znalazlby byla na prezent dla kogos kto zaczyna przygode z makijazem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dla początkującej osoby to byłby dobry prezent, choć jest po prostu wygodna np. w podróży nawet dla kogoś, kto już jest wprawiony w makijażu :)

      Usuń
  10. Jenyyy ale masz ładną skórę!!! ... brązy - nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bardzo ;)
      Skóra jeszcze jakoś się trzyma kupy ale faktycznie jako odwieczny suchar nie miałam nigdy większych problemów typu trądzik, wypryski itp. To jedyna chyba zaleta suchej skóry.

      Usuń
  11. Wyglądasz bosko i taki zestaw świetny na wyjazdy :D
    dziUbek też piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Zestaw bardzo udany i praktyczny, czyli tak jak lubię ostatnio :)

      Usuń
  12. Podoba mi się paleta! Myślę, że bardzo fajne rozwiązanie dla osób często podróżujących i miłośników x w jednym. Ja jeż się przyłączam do peanów na cześć Twej młodzieńczej cery, pięknie wygląda, taki naturalny młodzieńczy glow! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatrzyłam ją już dawno na SpaceNK a potem była w promicji więc tym bardzoej gratka.
      Na Net à Porter jest teraz darmowa wysyłka i znowu coś kusi ;)
      Dorwałaś coś ciekawego w Galilu?

      Usuń
    2. NIC. Promocją były objęte wyłącznie totalnie nieciekawe kosmetyki :/ Bardzo liczyłam, że któryś z moich zapachów przecenią, nic z tego, wybór był lichy :/ Myślę nad tym, czy by czegoś nie kupić właśnie z NaP, ale w sumie nie mam potrzeb ;)

      Usuń
    3. Ech, to jest często ból naszych promocji
      :(.
      Na NaP kuszą nowe palety cieni Hourglass i Burberry tradycyjnie ;)

      Usuń
  13. O kurka, pieknie! Blask i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemny kolor cieni jak i róży, mrr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże na swatchach wyglądają na dość intensywne ale po roztarciu na policzkach są przyjemne w odbiorze ;)

      Usuń
  15. Buźka glow :) Fajnie. A paletka ciekawa, choć marka dla mnie nieco egzotyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas bardzo egzotyczna :)
      Lubię glow i to z wiekiem coraz bardziej ;)

      Usuń
  16. Pomysł paletki jak najbardziej trafiony, gorzej z zwartością. Twoja buźka wygląda jednak bardzo promiennie i świeżo:) Jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zawartość podoba :)
      Promienność zawdzięczam aktualnej pielęgnacji i podkładowi.

      Usuń
  17. Kolorystyka nie do końca mi odpowiada, ale podoba mi się jak prezentuje się na Tobie. Mi się marzy bronzer Kevyna, tylko ciągle się waham ;) A tak w ogóle gdzie zaopatrujesz się w kosmetyki tej marki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super paletka-wykonanie jak i kolory, a gdzie można ją kupić i w jakiej cenie jest?

    OdpowiedzUsuń
  19. Obwoluta z gumowego węża mnie rozwaliła :D Nie mogłam czytać dalej przez Ciebie.

    Paletki nie potrzebuję, ale taki rozświetlający podkład już tak. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest bardzo fajny ale myślę, ze dużo zawdzięczam pielęgnacji ;) Niedługo napiszę więcej :)

      Usuń
  20. Ładny wiosenny look, odmładza Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Róże są zupełnie nie dla mnie, ale cienie w brązach jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mnóstwo cieni w tych kolorach ale ta książeczka jest bardzo wygodna :)

      Usuń
  22. Wyglądasz jak prawdziwa gwiazda! :-) Pięknie pasują ci takie kolory :-) Mnie się marzył rozświetlacz KA, ale jakoś odpuściłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolory zupełnie nie dla mnie.
    nie wiem dlaczego, może to ta grzywka, ale wyglądasz jakoś inaczej, promiennie:) makijaże bardzo ładne, chociaż ja bym zamieniła szminki:) różowa do pierwszego makijażu oczu, druga to drugiego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paletka mnie nie urzekła. Ale tylko dlatego, że jestem nie cieniowa.
    Za to Twoje zdjecia już tak :) Wyglądasz bardzo wiosennie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wygląda ale dla mnie brakuje jasnego matowego lub satynowego cienia. Pomarudzę trochę, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cienie wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast