sobota, 21 lutego 2015

Shiseido Benefiance Pure Retinol Instant Treatment Eye Mask

Shiseido Benefiance Pure Retinol Instant Treatment Eye Mask to maska w postaci płatków, którą stosuję od jakiegoś czasu, dzięki poleceniu Pauliny. Przedstawię Wam starszą wersję. Teraz produkt zawiera 20% więcej aktywnej formuły i nosi nazwę Express Smoothing.


Pur Retinol Eye Mask ma w ciągu 15 minut i już po pierwszym użyciu widocznie zredukować 3 rodzaje zmarszczek wokół oczu (zmarszczki wewnętrznego kącika oka, pod okiem oraz tzw. kurze łapki ) oraz zapobiegać ich ponownemu pojawianiu się. Można ją stosować także wokół ust.

Faktycznie efekt wygładzenia jest widoczny już po pierwszej aplikacji. Elastyczny płatek kosmetyczny jest mocno nasączony produktem więc doskonale przylega do delikatnej skóry wokół oczu oraz linii wokół ust. Pozwala to zapewne na skuteczniejszą penetrację składników aktywnych, które, według producenta, pozostają na skórze nawet gdy płatek kosmetyczny zostaje zdjęty, co z kolei zapewnia efekt długotrwałego wygładzenia skóry.


Zawarte w formule, witamina C, witamina E oraz ekstrakt z korzenia piwonii drzewiastej redukują nadmiar melaniny. Moje czasem podkrążone oczy i zasinienia zmniejszają się ilekroć sumiennie stosuję maskę a skóra wokół oczu odzyskuje świeżość. Kurze łapki nie ulegają widocznemu zmniejszeniu ale są to zmarszczki mimiczne więc nie liczę na cud - musiałabym przestać się śmiać :)

Najlepsze rezultaty uzyskałam i uzyskuję używając ich 2-3 razy w tygodniu, wtedy efekt wygładzenia utrzymuje się dłużej ale jeśli chcemy „wyprasować” linie pod oczami ekspresowo np. przed ważnym wyjściem również można polegać na tej masce. Bruzd wokół ust nie mam na razie ale zapobiegawczo stosuję maskę również tam. Licho nie śpi ;)

STOSOWANIE

Płatki znajdują się w rynience, z której trzeba je wyjąć i umieścić pod okiem (vide ilustracja poniżej), delikatnie wygładzić tak, aby idealnie przylegały do skóry. Płatek można umieścić którąkolwiek ze stron, jednak tak aby szersza jego część znajdowała się na zewnętrznym kąciku oka.

Płatki pozostawiamy na ok. 15 minut, a następnie delikatnie usuwamy.

Opuszkami palców delikatnie uciskamy punkty pod okiem (vide ilustracja powyżej).



Jakich masek pod oczy używacie?





22 komentarze:

  1. bardzo ją lubię:) nie testowałam nowej wersji, ale starsza bardzo przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nowej tez nie ale chyba niewiele się różni. Wątpię, żeby bardziej prasowała zmarszczki :)

      Usuń
  2. bruzy wokół ust i oczu? to coś dla mnie ;)
    mam kilka tych płatków ale jeszcze nie rozpakowałam :> czekam na jaką lepszą okazję bo chciałam je potraktować jako bankietowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te płatki! Do tej pory to jedyna maska pod oczy jaką używałam. Jestem z niej bardzo zadowolona, jak zresztą moja mama :) znam obie wersje, nową i starą ale różnicy w nich nie zauważyłam. Byłam przekonana, że różnica pojawiła się jedynie w nazwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego cuda, wyglada obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim czasie chcę wszystkiego co nadaje się od brwi do nosa! To też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby działało to na stałe, no to po prostu wow! ;) ale dobry i efekt tymczasowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowsza wg. Mnie jest lepsza i to dzieki retinolowi I kapsulizacji:) ciesze sie ze sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, cos dla mnie ja zwsze szukam jakis plateczkow pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje okolice pod oczami tylko krem dostają. Retinol mnie najczęściej podrażnia. Jedynie ten w kremie La Roche Posay jest łaskawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli widzę retinol w składzie to już chcę taki produkt, kuszą mnie bardzo te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli działają to warto zainwestować :) Z tego typu produktów używałam płatki Orientana, wspominam miło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam je jakiś czas temu mężowi, i rewelacyjnie się spisują. Takiego liftingu to ja nie spodziewałam, a kupiłam mu, bo widzę z jaką "systematycznością" używa kremu, tego czarnego Shiseido, dla mężczyzn, który bardzo sobie chwali.
    Efekt wyprasowania trzyma mu się 4 dni. Gdyby był ponurakiem i tak non stop by się nie śmiał z moich żartów, to efekt by się pewnie trzymał z 2 tygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o pielęgnację to naturalne, co się da. Po kilku latach od zmiany jak tylko jakiś normalny krem wezmę, to kaszka, zapychanie, syfy, plamy. Silikony plus fotoszop nie dla mnie, nawet za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  14. mialam ja i bardzo lubilam :) lubie tego typu maseczki :) teraz mam jakies koreanskie i tez sa fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam styczności jeszcze z tą marką :) mam pytanie jak mam Twojego bloga w panelu nawigacyjnym blogera dodanego do obserwowanych to dlaczego nie pojawiają mi się zdjęcia do Twoich wpisów, tylko sama treść? z innymi blogami tak nie mam, jedynie u Ciebie, tak masz ustawione? wiesz może czym to jest spowodowane? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego że foty są z Pinterest, wtedy blogger ich nie widzi. Tak samo jest z linkowanymi fotkami.

      Usuń
  16. Świetna maseczka, muszę kupić :) Lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze to ja do tyłu jestem, bo masek pod oczy nie używam... Muszę się poprawić! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi jak stworzone dla mnie. Zapamiętam ten produkt i w odpowiednim czasie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresowalas mnie ! Ostatnio mam faze na produkty pod oczy i z checia przyjze sie tej masce :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast