poniedziałek, 15 sierpnia 2011

TAG 30 pytań kosmetycznych - Uff...

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez siouxie do odpowiedzi na 30 pytań kosmetycznych, przepraszam, że dopiero teraz, ale ilośc pytań nieco mnie przeraziła i musiałam złapac wenę :)

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
dwa razy - rano i wieczorem, w lecie częściej.
2. Jaki masz typ cery?
mieszana
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
woda i mydło antybakteryjne Protex (!) - tak, tak, odkąd mam wodę z własnej studni dodatkowo uzdatnioną moja skóra i włosy odżyły, a do demakijażu tradycyjnie stosuję mleczko Vichy i wodę micelarna Caudalie
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeśli tak, to jakich?
ostatnio mniej, Ziaja piling różany
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Clarins Multi Active Jour
6. Używasz kremu pod oczy? Jeśli tak, to jakiego?
moim ideałem jest Sisley Sisleya Creme Contour des Yeux et des Levres, ale na razie trochę szkoda mi pieniędzy
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
na policzkach po opalaniu
8. Jakiego podkładu używasz?
latem mineralne Bare Minerals lub EDM, zimą Diroskin Nude 21
9. Jakiego korektora używasz?
Bare Minerals Bisque lub Clinique Retouche Lumiere 04 
10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
jasna, trochę jak kośc słoniowa czyli z odcieniem żółci
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
 nie próbowałam, i jakoś mnie nie ciągnie
12. Jakiej mascary używasz?
od lat niezmiennie Dior DiorShow Backstage Black i Brown
13. Czego używasz do aplikacji makijażu?
podkład - pędzel lub paluchy - cienie - pędzelki
14. Używasz bazy pod makijaż?
tak, na zaczerwienienia Clinique Redness Solution
15. Używasz bazy pod cienie?
tak, Guerlain Ombre Eclat Base Paupieres
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Club z Mac
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
kredka lub ostatnio Cake Eyeliner Brown Kryolan
18. Ulubiona szminka?
Guerlain Divinora 286 - już nie produkują, ostatnio Guerlain Rouge G 13 Giny i 550 KissKiss
19. Ulubiony błyszczyk?
rzadko, nawet lubię Essence z serii XXL ale nawet nie wiem jaki to odcień, taki raczej nude
20. Ulubiony róż?
nie stosuję
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu (Allegro, eBay, sklepy internetowe)?
czasem Allegro, ale raczej obawiam się podróbek
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
NIGDY
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
lakier na krótkich paznokciach, bardzo cieniutkie brwi
24. Lubisz kolorowe makijaże?
u siebie nie, nie ten typ urody :)
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
tusz 
26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
bez tuszu nigdy
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
niezbyt
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?
taki jednorazowy, krótki kursik nic nie daje, nie można stac się wizażystką po kilku lekcjach tak jak nie staniesz się architektem po kursie ESKK
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
tusze - Dior, cienie - Mac, podkłady - Dior, producenci minerałów itd, itp.
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
nawet po tylu latach malowania się często nie jestem zadowolona z efektu - głównie chodzi o makijaż oka

Uff - przebrnęłam.

osoby, które taguję:
Marti
elka 

Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował.
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż tag 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane i umieść adresy ich blogów w odpowiedzi.
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

6 komentarzy:

  1. Dziekuje za otagowanie, Kochana :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione!!:-)
    Cos nie umiem jeszcze dobrze wstawiac postow..
    Niewiem czemu tak brzydko mi to wyszlo, choc wygladalo to zupelnie inaczej zanim kliknelam zatwierdz..
    Ale coz;-)
    Kiedys sie naucze!!
    Dziekuje za otagowanie jeszcze raz, i do uslyszenia/przeczytania ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za otagowanie :* Zdjęcie to moja inwencja twórcza przerobiona w Gimpie i Google Picassa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za otagowanie , zaraz zabiorę się za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie :) odpowiedzi wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast