wtorek, 16 sierpnia 2011

Zakupy w Berlinie

Kochane moje obserwatorki, jadę w przyszłym tygodniu do Berlina.
Przyjmuję zamówienia na kosmetyki, które są u nas niedostępne lub trudno dostępne :)
Zaintresowane proszę o kontakt mailowy.


Za radą Pauliny dodaję to co mogę przywieźc: np. z tych popularnych u nas LE Essence, LE Catrice ( te, których u nas nie będzie lub są trudno dostępne), Zoeva, p2, Balea, NYX, Lavera, Weleda, Hildegard Braukmann Kosmetik, ewentualnie wszystko co u nas jest byc może droższe.
Jeśli jesteście zainteresowane jakims kosmetykiem, który u nas jest za drogi podajcie jego cenę i cenę za jaką mogłybyście go kupic - na miejscu porównam i ewentualnie po konsultacji mailowej kupię. 
Rozliczenie po prowrocie :)

5 komentarzy:

  1. może od razu dodaj jakie marki dasz rade nam przywieźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... produkty John Frieda stacjonarnie możne zakupić w Rossmannie i o ile dobrze pamiętam to również w Douglasie :)
    Fajniutkie masz blog oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana z nieba mi spadasz! Jakbyś mogła zobaczyć w jakiej cenie jest podkład Lavera byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej odcien 02 ivory, ale tak tylko chce się rozeznać w cenach :) Mama niedługo ma w planach wyjechać za granice, więc może coś mi upoluje :) Dziękuję za komplement - odnoście Twojego komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog dodaje do obserowowanych :)
    zapraszam serdecznie do mnie poniewaz jestem "nowa" to chenie poslucham rad straszych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast