środa, 10 sierpnia 2011

NARS kolekcja na jesień 2011

Kiedyś miałam okazję wypróbowac szminkę tej firmy i była bardzo trwała. Są to kosmetyki, moim zdaniem, godne uwagi chociaż niestety niedostępne u nas.
Francois Nars to światowej sławy makijażysta i fotograf. Urodził się w małym miasteczku na południowym zachodzie Francji. W 1984 roku wprowadził na rynek małą kolekcję szminek sygnowaną swoim nazwiskiem. Odniosła ona sukces i tak narodziła się marka NARS. Obecnie NARS należy do Shiseido.
"Wierzę, że prawdziwie nowoczesny makijaż nie powinien dominować, ani maskować, lecz podkreślać naturalne piękno...”  Francois Nars w książce Make up your Mind 
                                                           
                                                          A oto kolekcja na jesień 2011

źródło: www.narscosmetics.com
Delphes  $55

Grand Palais $38



Outremer $26
Oasis
Sparkling pink champagne $28
Pago Pago
Shimmering pink  $30
Mascate
Bold red $30

Montego Bay
Rose pink $30

Train Bleu
Deep Aubergine $30
We wrześniu przyjedzie do mnie z Kanady pomadka Pago Pago więc sprawdzę czy nadal szminki NARS tak dobrze trzymają się na ustach.
Produkty NARS można zamówic chociażby TU
A na co Wy miałybyście ochotę z tej kolekcji?

5 komentarzy:

  1. bardzo mi się spodobał kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki mają świetne, choć do tanich nie należą, a na aukcjach trzeba uważać na fake...




    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta paletka potrójnych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na Cindy Sherman:)


    A ta Narsowa kolekcja fajna, zwlaszcza zdjecie promocyjne mnie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast