piątek, 29 lipca 2011

TAG : Nigdy nie wychodzę z domu bez...

Chciałabym sie dowiedziec jakich kosmetyków używacie na co dzień wychodząc z domu, "do ludzi". Dlatego wymyśliłam taką małą zabawę - udział nieobowiązkowy ;)
TAG

Zasady zabawy:
1. Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyc zdjęcia)
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował,
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogierkom

Moje kosmetyki to:
1. krem Clarins Multi Active Jour
2. korektor Bare Minerals Bisque
3. podkład Bare Minerals Fairly Light
4. kreska wykonana Cake Eyeliner Brown Kryolan
5. tusz Diorshow Backstage Brown
Taguję 
misz-maasz i na specjalne życzenie herself-and-i

Pozdrawiam wakacyjnie ;) 



13 komentarzy:

  1. Przyznałam Ci nominację w One Lovely Blog award :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) podoba mi się ta zabawa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że powstał kolejny TAG :) bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy nowa recenzja...? Może coś uda się skrobnąć na temat Ooh la lift... chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooh la Lift jedzie ze mną jutro na urlop więc pewnie recenzja niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! ja postaram się o recenzję kremów po oczy - Diora Capture Totale i Lancome Lift Volumetry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie, wkrótce pojawi się u mnie odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę ja też, mogę ja też ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej udało mi się wprosić hehe
    Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Compexion perfection:
    Dla mnie i niedługo pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tutaj :) i ciekawy tag. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast