czwartek, 21 lipca 2011

L'occitane masło shea do rąk i stóp

Szykuję się do wyjazdu na wakacje, na które zawsze zabieram małe opakowania różnych kosmetyków z racji wiecznego braku miejsca w bagażu. Oto więc mój wczorajszy zakup
krem do rąk 20% masełka shea i do stóp 15% masełka shea
Krem do rąk (poj. 30ml) to kombinacja Masła Shea (20%) oraz wyciągów z miodu i słodkiego migdała, zmieszanych z lekkimi aromatami jaśminu.Obecność anty-oksydacyjnej witaminy E zapewnia odżywienie.
Konsystencja - balsam, łatwo rozprowadza się na skórze.
Zapach -  przewaga migdała, przyjemny.
Opakowanie - plastykowa tubka wygląda jak metalowa (fajny pomysł)
Cena - 28zł.
Krem do stóp (pj. 30ml) zawiera antyseptyczny, oczyszczający eteryczny olejek lawendy (A.O.C.), wyciąg z arniki pozwalający redukować podrażnienia i zaczerwienienia. Odświeżająca mięta dodatkowo chłodzi stopy.
Konsystencja - lekka, łatwo rozprowadza się na skórze.
Zapach -  przyjemny ale lawenda mało wyczuwalna niestety ;(.
Opakowanie - j.w
Cena - 28zł.



2 komentarze:

  1. Cześć . Masz świetnego bloga . ;-)
    Dodałam się do obserwatorów , bo ja piszę mojego od kilku dni .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, bedę śledzic Twoje poczynania. POodrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast