piątek, 15 lipca 2011

Moje ulubione mgiełki, wody do ciała

Tym razem krótko, bo chodzi zaledwie o 3 produkty :
Benefit zaplątał się tu przez przypadek
Moją ulubioną wodą do ciała jest Eau Ressourcante Clarins - fajny bardzo świeży zapach, można stosowac jako dezodorant i spełnia się świetnie w tej roli.
Zamiennie stosuję Eau Pure Biotherm, która nie sprawdza się zupełnie w roli dezodorantu, za to super odświeża. Co prawda wolę wersję Eau
Vitaminée, ale niebieska też jest OK.
Kiedy stosuję? Głównie latem zamiast EDT, które są zbyt ciężkie, zwłaszcza, że lubię "konkretne" zapachy lub na wieczór wśród przyjaciół (duża ilośc osób na małej przestrzeni - jak to impreza w mieszkaniu ;) )


4 komentarze:

  1. Też nie wyobrażam sobie stosowania latem wód toaletowych czy perfumowanych i także zastępuje je mgiełkami do ciała - świetnie odświeżają i orzeźwiają :) Z tym, że ja używam mgiełek z Avonu - są dobre i tanie, w sam raz na moją kieszeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do nagrody One Lovely Blog Award :)
    Szczegóły znajdziesz na moim blogu:
    http://sensesensibility87.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam mgiełkę clarinsa, tylko tę czerwono-zółtą i jestem bardzo zadowolona z trwałości i samego zapachu - ideał na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, wracaj do publikowania. Przy okazji polecam swój serwis - prace z marketingu. Warto zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast