sobota, 16 lipca 2011

Nominacja do One Lovely Blog Award

Nominację do nagrody (rodzaj TAGu) otrzymałam od SenseSensibility87 KLIK, której bardzo dziękuję za nominację mojego skromnego blodżka.

ZASADY ONE LOVELY BLOG AWARD
  1. W odpowiedzi na nominację wpisz podziękowania i link blogera, który przyznał Tobie tę nominację.
  2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu.
  3. Napisz 7 informacji o sobie.
  4. Nominuj 16 innych cudownych blogerów z wyłączeniem tego, który nominował Ciebie.
  5. Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)
7 informacji o mnie:
  1. Zawsze lubiłam kosmetyki ale ostatnio stały się moją pasją
  2. Jestem miłośniczką kremów i kosmetyków aptecznych, może ze względu na wrażliwą skórę ;)
  3. Moją wielką miłością są moje dzieci, mąż i Prowansja (kolejnośc nieprzypadkowa)
  4. Uwielbiam filmy Clinta Eastwooda - reżysera
  5. W przydomowym ogrodzie uprawiam lawendę, suszę, pakuję w woreczki i obdarowuję znajomych
  6. Nie lubię uprawiac sportu i zdrowo się odżywiac - robię to bo taki jest wymóg cywilizacyjny i presja otoczenia ;)
  7. Miałam w życiu 3 psy i powiedziłam sobie NEVER AGAIN - rozstanie z każdym przeżyłam jak śmierc kogoś z rodziny
DO NAGRODY NOMINUJĘ (kolejnośc przypadkowa):

2 komentarze:

  1. Nagrodą jest sama nominacja do One Lovely Blog Award i przyznają ja sobie blogerki nawzajem :)
    Miło jest dowiedzieć się czegoś o Tobie, zazdroszczę uprawiania lawendy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast