piątek, 8 lipca 2011

Iwoniczanka - krem do zmęczonych stóp

Czas na testowanie kolejnego kremu. Tym razem do stóp. Chciałam coś "naturalnego", nie Scholl i wypatrzyłam w Rossmannie lawendowy krem do zmęczonych stóp Iwoniczanka.
Producentem jest Uzdrowisko w Iwoniczu. Na swojej stronie reklamuje się jako jedyne uzdrowisko z 430-letnim doświadczeniem produkujące kosmetyki naturalne. Krem wygląda zachęcająco: ładne opakowanie (może trochę przypomina Niveę ;), na wieczku znaczek, że otrzymał Złotą Pieczęc Natury 2009 za Najlepszy Kosmetyk Naturalny przyznawaną przez centrum Kosmetyki i Promocji Zdrowia KLIK ) oraz informacja, że zawiera leczniczą sól iwanicką, nano miedź (a więc ma redukowac nadmierną potliwość) i naturalne olejki eteryczne. Przyznam szczerze, że skusiłam sie na ten krem ze względu na olejki eteryczne (mam fijoła na punkcie zapachu kosmetyków) i na ukochną lawendę, która panoszy się w moim ogrodzie ;). Na spodzie pudełka skład jest już mniej "naturalny" niż to obiecuje wieczko ;(

ale co tam, wykosztowałam się (coś około 16 zł !) i już kilka dni testuję.
Krem jest dośc wydajny bo opakowanie ma 100ml i jak na razie przy codziennym wieczornym stosowaniu nie widac za bardzo ubytku. Ma lekką kosystencję przypominającą bardziej balsam, szybko się wchłania i dośc przyjemnie pachnie ale dla mnie za mało lawendowo. Stopy po nasmarowaniu są jakby schłodzone i tu zgadzam się z opisem producenta, że produkt działa kojąco po całodziennym zmęczeniu. Ogólnie, jak na razie, jestem zadowolona chociaż w tej cenie zapewne można znaleźc sporo innych porównywalnych produktów.

3 komentarze:

  1. miałam rossman pod nosem, remontują pomieszczenie
    a szkoda, bo bym zobaczyła ten krem, zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kosmetyk, używam od jakiegos czasu i zauważyła dużą poprawę jeśli chodzi o nawilżenie skóry i jej gładkość! Naturalnośc hmm nie zwracam na to aż takiej uwagi, nie studiuję tażdego INCI, ważniejsze dla mnie jest działanie wypróbowane na skórze, bo zdaję sobie sprawę, że np ostatni krzyk na parabeny jest mocno naciągany przez producentów. Krem mogę z czystym sumieniem polecić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona, zauważyłam znaczącą poprawę nawilżenia skóry i jej gładkości. Jeśli chodzi o "naturę" to nie jestem tak przewrażliwiona, nie studiuję INCI każdego kosmetyku, ważniejsze dla mnie jest działanie wypróbowane na skórze a ten kosmetyk działa bardzo dobrze. Zdaję sobie też sprawę ze np wielki krzyk o parabeny ostatnio jest mocno naciągany przez lobby producenckie. Ale wracając do tematu gorąco polecam produkt!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast