wtorek, 26 lipca 2011

Pomadka 13 Giny Guerlain vs. 550 Beige Nude Guerlain

Dzisiaj porównanie dwóch nabytych drogą kupna ;) szminek Guerlain. Ciągle, niezmiennie i uparcie poszukuję mojego ideału jakim była pomadka Guerlain Divinora 286 (miałam ją na ślubie, może stąd mój sentyment) ale niestety w aktualnej ofercie Guerlain nie ma nic podobnego. Bardzo lubię szminki Guerlain i właściwie od lat  innych nie kupuję. Odpowiadają mi pod względem kolorystyki, konsystencji, trwałości.Właściwie w każdej kolekcji znajdę coś dla siebie.                             
złota - KissKiss, srebrna - Rouge G




















KissKiss 550 Beige Nude wyjątkowo kremowa konsystencja, bardzo dobrze nawilża, kolor trochę pada w róż. Rouge G 13 Giny to według mnie bardziej nude niż 550, ma błyszczące drobinki, na ustach daje aksamitny efekt.


Obie bardzo mi odpowiadają, nude to mój kolor, nie lubię jak szminka za bardzo rzuca się w oczy. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to opakowanie Rouge G - niby nowatorskie ale ciężkie, nieporęczne, nie można postawic. Jedyną zaletą jest lusterko. Nie jestem gadgeciarą (czy też gadżeciarą) więc wolałabym coś prostszego i mniejszego. Pod tym względem 550 bardziej mi odpowiada.
opakowanie Rouge G


5 komentarzy:

  1. Piekne opakowanie. Odcień szminki też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że raczej używam mocnych odcieni szminek te dwie bardzo mi się podobają:) Nie mialam niestety nigdy żadnej szminki z Guerlain.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory:-) ostatnio jestem lasa na wszystko co jest...nude:)))
    dasz sie poprosic o zdjecia na ustach?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za zdjecia:-) Kolory prezentuja sie bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast